Ja af en toe wat tekenen, maar begin ze steeds minder serieus te nemen Maandag gaan ze voelen hoe het ervoor staat.. en eventueel strippen, dus ben benieuwd.. Ik hou jullie op de hoogte. xxx
ok ja JildOU klinkt inderdaad veel frieser dan jildOE. Krijgt deze nieuwe spruit ook weer een gepaste friese naam?
Je kunt wel lezen, maar neej dat weten we weer niet Dames ik ga mn bedje in! Tot morgen ofzo maar weer
morguh allemaal.. *ego bericht inbraak* bah bah bah, wat een vreselijk begin van het lezen van je mail.. ik lees een beetje mee met je juni mama's van dit jaar. staat er deze ochtend een bericht van een bijna'mama dat er is geconstateerd dat het hartje van haar kindje niet meer klopt... boos word ik dan, boos op de natuur, boos op het ziekenhuis omdat ze niets eerder hebben gedaan of gezien, boos op mezelf als mama dat ik het niet eerder heb gezien of gemerkt, boos op alles!!!:x Heb je net een vaderdag gedichtje gestuurd naar je eigen papa die op vakantie is, besef je dat je hem best wel mist en stuur je voor het eerst in 29 jaar een vaderdag gedicht waar je nog van moet huilen ook nog Krijg je dit soort nieuws te lezen, bah bah bah, het leven is soms oneerlijk. besef je toch maar weer even hoe kwetsbaar je bent en hoe snel een mensenleven gaat... *breekt ego bericht uit*
maaaarrr grace we zijn nog in de race... wanneer ik deze maand meteen zwanger zou raken ben ik op mijn verjaardag uitgerekend.. hmm geen goed plan.. 3 juli jij he? testen? klinkt nog zover?! Ik pas een week later en dat ik NOG verder weg.. zucht.. succes maandag zwanger mupke, gelukkig is het geen 30 graden buiten. Mijn andere vriendin zit nog steeds te wachten.. is de 26ste uitgerekend.. jr zit nog prima zegt ze.. zuchtend hahaha
ja hoor het komt dichtbij sam. esmee: neen geen goed idee om uitgerekend te zijn op je verjaardag. voor mij zou het voor 9 of 10 maart zijn als ik nu zwanger zou zijn. en 3 juli lijkt inderdaad nog heeel ver weg. en bij sam lijkt het wss wel heeel dichtbij!
Hai meiden, terug van vakantie. Super tijd gehad. ik moet nog even bijlezen hier. Hier gisteravond eisprong gehad en nu op het wachtbankje tot 3 juli...spannend weer, goed kunnen klussen op vakantie . Jij ook NOD op 3 juli Grace? Spannend Manny! succes! Charlie
Hoi hoi! Hier een twijfel gevalletje. We hadden deze maand gepland weer te gaan klussen voor een 2e. Maar 6 wkn terug heb ik een longembolie gehad door de pil! Ik slik nu dus bloedverdunners sowieso tot nov. en misschien wel mn hele leven. Deze pillen zijn schadelijk voor de vrucht en als ik overga op spuiten is t niet schadelijk. Dus ik wil overstappen want ook mijn ha had gezegt dat t geen probleem is. Maar nu doet dus mijn longarts moeilijk en raad t me af zwanger te worden en wil mij dus geen spuiten voorschrijven ( eerste 3 wkn na de embolie heb ik ook gespoten en heb er nog 20 thuis liggen). Ik baal hier enorm van, de ha zegt t kan geen probleem en mn longarts (oude lul haha) doet moeilijk. Terwijl ik overal op internet lees dat t wel kan en ook omdat er mensen zijn met chronische stolselafwijking die ook gewoon zwanger worden. Als ik pas in nov. Zwanger zou worden moet ik 3 mnd spuiten 5 mnd pillen en weer 1 maand spuiten. Als ik nu zou beginnen moet ik me hele zwangerschap spuiten maar dat neem ik er voor lief bij. Want als t aan de longarts ligt mag ik nooit geen kinderen meer krijgen vanwege t hele kleine risico op een nieuwe embolie.
@charlie, welkom terug !!! ja ik heb ook mijn nod op 3 juli. dit is de uiterste datum. spannend he!! @mamavannoelle: wat een verhaal zeg, wel jammer dat je van je huisarts toestemming krijgt en van je longarts niet... het is mss tijd om eens over te stappen op een andere longarts wie weet krijg je dan wel toestemming en voorschriften voor spuiten.
oeps vergeten te zeggen dat ik even afstand zou willen nemen van het forum tot mij nod ( als het me lukt dan wel). ik zal dan mss wat rustiger zijn naar mijn nod toe. want het is echt niet tof om elke seconde van de dag te denken, zou ik zwanger zijn , nog zoveel dagen en uren en minuten en ik mag testen enzo ... jullie begrijpen wel wat ik bedoel. dus niet in paniek zijn als ik er eventjes niet ben. ik laat zeker iets weten als ik getest heb!
Hey Grace! is heel begrijpelijk! Heb ik de vorige keer ook gedaan. Nu is het nier nog klein maar al die andere fora waar IEDEREEN zwanger word van de lucht daar kon ik ook niet echt tegen... Tot de 3de dan maar!
Hoi meiden, Hoe gaat het? Grace heb je al iets van nieuws? NOg een beetje vroeg misschien? Hier is het weer niet raak hoor. Voel niets, merk niets, geen rare borsten, niet misselijk dus ga er niet van uit deze maand. Helaas, hopelijk is het voor jullie deze maand wel raak! Esmee, hoe is het bij jou? Groetjes C