Hey Charlie, ja wat voel ik: vanalles! Maar de vorige keer dat mijn spiraal eruit ging (had toen wel drie jaar gezeten zonder klachten, nu had ik nog steeds alle klachten incl bloedingen)had ik ook 6 (!) weken lang 'zwangerschapskwaaltjes' Dus ik heb; soort van banden/baarmoederpijn onder in mijn schaambeen, pijn in mijn (.)(.), pies me een ongeluk, koffie smaakt niet, ben twee dagen misselijk geweest bij het opstaan en dat sinds mijn vermoedelijke ovulatie.. het duurde toen 6 weken voordat ik ongesteld werd voor het eerst. Nu was ik al wel 1 dag ongesteld toen mijn spiraal eruit werd gehaald.. Dussss ik zie het allemaal wel. Heb wel steeds de neiging om te testen maar weet dat het niets uithaalt. dusss ik ga mijn best doen om rustig af te wachten tot de 13de.. en daarnaast zegt mijn pendelaar augustus. Ze had de vorige keer ook gelijk hihihi Maar jij nog nergens last van? jammer weer...
Hoi Esmee, klinkt spannend hee! Ben erg benieuwd. Dus je gaat echt wachten tot de 13de?? Maar je klinkt nu al zo zwanger als wat. Maar ja, ik ben er na 7 maanden wel achter dat ik in de 2 wacht weken sowieso soms wat misselijk kan zijn. Maar hier betekend het alleen nooit wat . Nee ik voel niets en met mijn dochter had ik van die enorm branderige tepels enzo. Dus...jammer. Ik voel me gewoon ook niet zwanger en zo 4 dagen voor NOD zou je toch echt wel wat moeten/kunnen merken ook al denkt menigeen van niet. Vind het niet zo erg verder en we zien het wel. Dus je woont in Hilversum? Daar was ik vandaag nog ....we wonen in Amersfoort maar mijn tandarts zit aan de Diependaalselaan. Ga even dochter in bad doen. Liefs C
Hey Charlie, de vorige keer heb ik helemaal niets gemerkt! Ik was er toen helemaal niet mee bezig (was toen net mijn eigen zaak gestart) en ik had iets nodig uit de medicijnlade. Ik zag ineens een test liggen en dacht.. hmmm precies een maand geleden was ik ongesteld.. morgen even testen voor de grap.. kon weer niet wachten en heb die middag in mijn eentje de test gedaan. na natuurlijk daarvoor al menig testen verloren heb zien gaan ging ik daar manlief niet meer mee lastig vallen.. Dikke vette strepen! En ik voelde NIETS.. tot de tweede ochtend daarna.. kotsmisselijk.. Heb geen last van mijn borsten gehad, pas toen ik bv ging geven! De vorige keer had ik deze symptomen ook toen ik aan het 'ontpillen' was, dus ik ga idd mijn best doen om tot de 13de te wachten.. lekker badderen! Die van mij was ZO moe, die ligt al op 1 oor. Hij heeft zijn middagslaapje (van ong 3 tot half 5) gemist maar viel nu meteen om na het eten.. lekker rustig avondje voor mama!
hallo allemaal. ook wij gaan voor een tweede. dit is de 2e ronde, en heb vandaag mijn eisprong gehad. heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen dus 13 juli is mijn nod...spannend! Bij mijn knul was het in 1x raak...ik weet dat het niets zegt, maar maakt het deze keer wel spannender.
***Buddynieuws van mezelf *** Om half 1 zijn mn vliezen gebroken! Moet nog even wennen aan het idee dat het gewoon al begonnen is, ik denk ik ga gewoon weer over tijd lopen !!! Inmiddels wat lichte weeën en darmen zijn lekker bezig!! Echt ironisch, Spike was stil tot de vliezen braken!! Hij had het eerder door dan ikzelf !! Lig nu beneden op mn bedje en hij ligt er natuurlijk naast !! Hij heeft ons namelijk al 3 nachten uit onze slaap gehouden omdat hij het nodig vond beneden te gaan liggen janken en blaffen!! Probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!!
Spannend Sam!! Ben heel benieuwd! Hopelijk gaat het allemaal vlot en kan je snel gaan genieten! Liefs Charlie ps. Gracey!! waar zit je??
he sam, succes meid!!! nou kon ik het eventjes niet laten om te reageren hoor!! haha ik keek wel 3 keer per dag op het forum dus dan haalt het ook nieks uit he! esmee, ziet er goed uit voor jou zeg! succes met testen de 13e. charlie jammer dat je niets voelt hoor. hier net hetzelfde ik voel niets !!! dus zal ook wel weer niets zijn! ik ben zelfs niet van plan op zaterdag te testen zo zeker ben ik dat ik niet zwanger ben! ik zal nu wel een test aanvragen bij de gyn om te kijken als mijn eileiders niet verkleefd zijn. want het schijnt dat je daar na een keizersnee meer kans op hebt! hier liggen de tampons alweer klaar bij de wc en vanaf morgen leg ik al inlegkruisjes in de onderbroek.
He meiden, Vanochtend om 6.29 is onze zoon Rinze geboren! Hij weegt 4190 gram! Was heftige bevalling. Vannacht liep mn laptop vast en toen kwamen de weeën heel heftig ineens, dus toen helaas geen berichtje meer kunnen posten! Was heftige bevalling, om half 1 braken mn vliezen, om 2 uur kwamen de weeën om 3.20 vk. 5 cm. Die dingen klaarzetten en ik vrolijk door gaan !! Om half 6 bleek dat ik nog steeds 5 cm had, Rinze lag niet helemaal goed met zn hoofdje, was ook niet fijn dat toucheren zeg! Lag nog erg ver weg om te voelen voor haar. Dus vk zei: Komt goed, maar je moet geduld hebben, ook omdat Jildou ook een 8 ponder was, wist ze dat het wel goed kwam. Toen is ze weggegaan maar om 6 uur gebeld dat ze meteen terug moest komen, omdat ik persdrang kreeg! Om 6.20 persen en 6.29 geboren. Hij bleef alleen met persen, toen zn hoofdje al geboren was met zn schouder achter mijn schaambeen hangen en toen moest ik onmiddelijk op handen en knieen en persen om het leven en zij proberen het schoudertje vast te pakken.. Dus met hele hand naar binnen gegaan! Hij moest wel even van ver komen toen hij geboren werd, maar daar was hij dan!! Wat een ervaring zo'n 2e bevalling. Hij is thuis geboren, dus dat is wel heerlijk!!
Gefeliciteerd Sam! Wat een verhaal zeg, maar toch snel allemaal en wat fijn lekker thuis! Leuke naam ook. Lekker genieten meid!! En leuk voor Jildou dat haar broertje er nu is. Ik wil ook zo graag nog een kleintje voor Fleur!!! Grace, hier precies hetzelfde. Geen pijnlijke borsten, niets. Heb van de week ook al tampons gekocht en denk dat het van het weekend wel weer los zal barsten, zaterdag waarschijnlijk. Nou ja jammer dan. Ben nu heel druk met Fleur's verjaardag. Ze is morgen 3 en mocht vandaag trakteren. Had mooie traktaties gemaakt, plastic bakjes met aardbeien en een mini muffin en van karton een bloem geknipt voor er omheen (la 'Fleur' hè?). Goed voor de afleiding deze drukke week! Morgen partijtje en zondag nogmaals een viering en daarna is het tijd voor de sportschool. Lijkt wel 4 maanden met mijn buik van nu!! ha ha...was het maar zo. Dag meiden, C
gefeliciteerd sam met de geboorte van je zoontje en broertje voor jildou!!! mooie naam trouwens... sam, leuk hoor de traktaties voor je dochter haar verjaardag. 22 juli word amy 2 jaar en moet ook nog heel wat plannen enzo... is wel leuk om je gedachten eens te kunnen verzetten zo. alsnog hoop ik dat we deze maand gewoon zwanger zijn !!!!
super gefelicteerd sam!!!! Heftig de bevalling maar hij is er!! En toevallig is Manny ook op 30juni bevallen!!!
En weet je al iets Grace?? Hier nog geen ongi, geen gevoelige borsten deze maand dus geen idee wat het gaat worden. We wachten even af...wanneer ga jij testen? Liefs C.
hey charly! Je zit nu wel op een gemiddelde cyclus zie ik.. dag 27 hahah je houd het nog even spannend! Ik hou mijn mail in de gaten....
hoi, ik wist niet dat manny ook al bevallen is... bijdeze gefeliciteerd manny!!! hier ook nog steeds geen symptonen of ongiklachtjes. ik ben van plan zondag of maandag te testen. als ik niet ongi wordt ondertussen. ik heb er echt geen interesse in deze maand. ik heb een beetje de moed opgegeven. we zien wel wat er gebeurd... maar het komt wel dichtbij nu morgen zijn we alweer vrijdag !!!
Hoihoi , zitten alle dames hier op dit topic die voor een 2e kindje gaan? Op het andere topic in dit forum is het zooo stil Wij gaan ook voor een tweede kindje Ohh Het strand was heerlijk vandaag! Mijn kleine grote meissie heeft zo lekker gespeeld. Met emmertjes en schepjes naar de waterlijn lopen, en daar met andere kindjes lekker gespeeld. En hubby en ik zaten lekker een rosétje te drinken op de zonnestoelen I love life Oh hmmm ik heb trouwens moeite met mn ontlasting, al 2 dagen, door medicatie. En nu moest ik zo hard persen, dat er ook donkerbruine afscheiding mee kwam uit mijn vagina... Dus er is toch een bloeding geweest... Whats going on in there ??? Ik durf niet weer een test te doen, maar weet ook niet meer waar ik op moet wachten...
Hoi meiden, @Esmee, mijn ei was deze maand op dag 15 pas dus plus 14 dagen is 29 dagen. Eisprong was op zaterdag avond dus denk dat zondagochtend echt mijn NOD is. Heb echt 0 symptomen behalve een beetje maagzuur enzo. @Grace, ik heb ook zoiets van: we zien het wel. De eerste 4 maanden dat het niet raak was was ik steeds redelijk pissig en nu heb ik zoiets van: we zien het wel. Zijn blij dat we al een wonder hebben en dat is ze. Vandaag al weer drie, zo een lieverd. We duimen voor elkaar! Charlie
oooh ja das waar ook proficiat vandaag voor de grote meid!!! @elionorah: ja is moeilijk te zeggen, hoe zit je cyclus momenteel op welke dag zit je?
Maar Grace je bent toch 2 dagen overtijd? Of klopt je banner niet? Hier nog steeds niets, alleen trekkend gevoel linksonder. Nou even afwachten dus...ben super bang voor teleurstelling dus durf ook echt niet te testen... Charlie