Oh gelukkig nnog niet teveel klachten.. ach we krijgen er nog genoeg de aankomende 40 weken hahaha! en idd Grace? Hoe is het daar? We horen het wel als je zover bent...
Heeeeee! Sam8 en Manny211, Heel erg gefeliciteerd met je geboorte van jullie kindjes, ik hoop dat alles goed is en dat het grote genieten kan beginnen. Bij mij helaas nog geen zwangerschap, we zitten nu 11 maanden in de MMM. Hopelijk duurt het niet meer lang. Veel liefs Nataly
Hallo meiden Mag ik meekletsen? mijn man en ik hebben gister besloten voor de tweede te gaan. Ik vond het een engere stap als toen we voor de eerste gingen, herkenbaar? Een paar meiden van dit forum hadden gependeld voor me en eentje had juli 2010 gezegd. Wie weet krijgt ze gelijk? ik hoop het. Ik wete nog toen ze dat een aantal maanden geleden had gependeld dat ik dacht: we gaan dan echt nog niet voor een tweede daar ben ik dan echt niet aan toe moet je nagaan wat er in een paar maanden kan veranderen. Ik heb niet echt een regelmatige cyclus. Ik ben nu vandaag ongesteld geworden.
Hoi Ellen! Het is hier wel erg rustig hoor. Er is wel meer te doen op het NOD forum.. Die hebben ze apart aangemaakt per halve maand.. In ieder geval; Succes!
hoi iedereen, ik ben al ongi sinds zaterdagavond maar kon het even niet aan om op het forum te komen... charlie ik ben heel blij voor je hoor, maar het wordt telkens moeilijker om iemand anders te feliciteren. ik ben er zeker van dat alles ok is met jullie baby en dat je strax een gezonde baby in handen hebt! morgen moet ik naar het zoekenhuis voor een gistro ( weet niet of ik het juist schrijf hoor) dat is een vloeistof dat ze in de eileiders spuiten om de doorgang te bekijken. hopelijk weten we dan morgen iets meer!
Kan het goed begrijpen hoor Grace, het is ook niet makkelijk. Daarbij is dit niet een druk topic dus dan blijven er ook weinig over natuurlijk. Ik had dat zelf met een ander topic. Ik wens je heel veel succes morgen. Mijn zus heeft ook dat onderzoek gehad met de vloeistof. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en ook voor jullie komt er zeker een tweede wondertje. Kop op. Veel liefs en sterkte meid, Charlie
het onderzoek vandaag is heel goed gegaan alles is ok dus nu is het afwachten tot de sperma het eitje eens vind he! xxx
Hey Grace! Gelukkig is het wel goed.. hup zwemmers hup.. laat de buik niet in de leegte staan.. hup zwemmers hup! dikke knuf!
Gelukkig Grace! dat is goed nieuws. Hopelijk vinden ze gauw hun weg en krijgen jullie een prachtig tweede kindje. Ik duim voor je, Charlie
Hoi meiden, Hier alles ok, nog steeds niet veel kwaaltjes dus geniet er nog maar van. Hopelijk zit alles wel ok daaronder! Hoe is het bij jou Esmee, ga je al een testje wagen? Spannend! Liefs Charlie
jammer!! Maar je nod moet nog komen he meid... Hier was het pas eindelijk eens positief na 9 dagen overtijd dus ja..
Helaas ongi geworden toen ik met de test in de hand op het toillet ging zitten.. en nu gutst het eruit zo ongeveer. En mijn nod was vandaag dus ik ben wel blij dat mijn cyclus gewoon goed is en dat ik dus idd een dag voor verwijdering van mijn spiraal echt ongesteld werd. Zit nu mooi op 28 dagen as usual!
Hoi meiden , Ik spiek al een paar dagen mee * Bloost * en vroeg me af of het goed is als ik me erbij kom voegen