hoi iedereen, wat is het hier weer rustig . hier beginnen de kwaaltjes hun kop op te steken. natuurlijk kan het ook van de clomid of pregnyl komen. maar heel stiekem denk ik weer eens dat het deze maand wel eens raak kan zijn. en ergens diep binnenin hoop ik weer dat het niet zo is. volgende maand geef ik een vrijgezellenavond voor mijn vriendin die gaat trouwen in september. super leuk feestje gepland met limosine enzo. zou jammer zijn dat ik dan niets kan drinken. we zien wel, ben ik zwanger mag ik zeker niet klagen he... nu de kwaaltjes: misselijk bij alles wat ik eet, zie en ruik! winderigheid, en bad hairdays haha. maar zoals ik zeg, het kan ook allemaal door mijn pillen/spuiten komen. nog 5 dagen en ik zal het wel weten. hoe gaat het met de rest van jullie? en charlie heb je al kwaaltjes?
ja charlie zul je zien dat je nu zwanger bent!!!! Ik wist het ook al voordat ik positief teste mijn gevoel zei dat het raak was dus ik ben benieuwd!! Nu denk je dat wel vaker dat het raak was maar toch voelde ik me anders dan anders! Heel veel succes!!
Hoi Grace, spannend hee! Hoop het zo voor je! Sorry, ik ben hier niet meer zo vaak, voel me niet altijd even lekker en het hele zwanger zijn leeft nog niet zo hier helaas. Dat zijn de hormonen kennelijk. De misselijkheid verschilt per dag, gelukkig nooit overgeven. Vermoeidheid valt ook mee, maar ik heb gewoon NERGENS zin in qua dingen doen dan, niet vooruit te branden dus. Nou hopelijk krijg ik een oppepper als we een mooie echo hebben maandag maar ik moet het allemaal nog maar zien. Heel gek maar ik kan nog niet blij zijn, erg he? Het is ook net alsof er een ander in mijn lichaam zit...mmm...we zullen zien en hopelijk gaat het over. Jij veel succes he met testen. Ben zo benieuwd. Veel liefs Charlie
charlie wel jammer dat je nog niet blij kan zijn. hopelijk krijg je maandag een gezonde baby te zien. hier vandaag weer even misselijk geweest maar voor de rest voel ik me goed. ben eens benieuwd als het deze ronde raak is.
oehhh spannend grace!! Ik moet nog een week wachten maar ik heb nu geen rare gevoelens.. wel een overvloed aan puistjes op mijn rug en deco maar dat had ik de vorige keer ook8) Ik ben nu erg druk met andere dingen dus ik spreek jullie snel weer en natuurlijk kom ik maandag even spieken x aan jullie allemaal!
spannend esmee, jammer dat er telkens symptonen opduiken he, die kunnen vals of waar zijn, wie zal het zeggen?
ja echt he.. ik probeer er echt niet mee bezig te zijn maar vandaag bij een aantal keer mijn zoontje op tillen toch wat steken rechts onder in mijn buik.. daar waar normaal het ei-pijntje vandaan komt zeg maar.. en ach dat klussen bij ons is wel van hoog niveau geweest maar we hebben dit twee jaar geleden ook gehad; lees; frankrijk, zon, eigen huisje, zwembadje, ongeveer iedere dag geklust met de ovu stick nog net niet in mijn hand.. schat we moeten NU! En toch niet zwanger.. ik denk dat een kindje toch ook wel komt wanneer de tijd er voor rijp is. Het kiest jou uit en niet andersom.. maar genoeg geleuter; maandag weet je meer!!! en ik volgende week! fijn weekend!
Goed hoor. Ben alleen niet meer zo aktief met meeschrijven. Lees nog wel mee hoor. Kleine man wil 's middags niet meer slapen. Dus mama's computer uurtje is van de baan.
3 jaar. Ligt toevallig nu net in bed. Denk dat ik ook maar even ga liggen. Hij was al om half 7 wakker vanmorgen.
oh ja dan slapen ze niet meer zoveel he.....hier ligt dochter elke middag in bed maar ga zelf nooit slapen, ik kan dat niet...
Hallo dames, ik heb deze maand volgens mij een eisprong gemist! Vanaf dag 12 getest, zit nu op dag 22; helemaal niks. Wel vanaf dag 12 trouw geklust... Maar ja, zonder ei heeft dat weinig zin natuurlijk! Hoe is het hier met iedereen?
Mag ik me hier ook melden? Mama van een dochter van 14 maanden en sinds gisteren begonnen voor een tweede.. Ik vind het zo spannend...