joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    he grace, kut voor je!!

2. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Hoi Rianne, welkom!! Spannend he! Heb een dochter van 1,5 en deze maand begonnen voor een tweede.

Grace, echt balen meid....

Ik dacht dat ik nooit een eisprong ging krijgen, maar vandaag, op dag 23 pas een positieve ovulatietest gehad! Al van af dag 12 goed aan de klus en vanavond en morgen weer! Ben erg benieuwd! Hoe is het hier verder met iedereen?

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Thnx :)
    Ik ben de hele dag al zo zenuwachtig, en dan ben ik nog niet eens zwanger !!
    @ Yummie mummie: Spannend zeg ! OOk net begonnen... :D

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai meiden, wat jammer Grace. Ik had zo gehoopt voor je dat het deze maand goed zat. Echt super balen meid.

Dikke knuffel voor jou,

Charlie

5. Alita

Alita Niet meer actief

jammer grace meid...dikke knuff!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grace wat verschrikkelijk balen meid! Had zo gehoopt dat t gelukt was!!

Whaah Charlie gefeliciteerd met de goede echo :D !! Nu die wolk opklimmen zou ik zeggen ;) !!

7. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    welkom rianne.

en dank u aan iedereen die me hier steunt. kan het momenteel wel gebruiken...
    wij zijn ondertussen alweer 2 jaar bezig, en 9 maanden met vruchtbaarheidsbehandelingen. het begint nu echt wel mijn kloten uit te hangen...
    maar we moeten verder. op naar de 3 jaar.
    mijn gyn zegt al tegen mij dat ik niet zo depri moet doen haha het is al ver gekomen...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou lijkt mij zeer heftig en zwaar hoor!! Dus van mij mag je best wel!! Maar niet je schouders laten hangen hoor.. Als je nagaat dat ik hier in 2,5 jaar 2 zw.schappen en dus 2 kids heb is het voor mij moeilijk inleven misschien maar ik het lijkt mij ontzettend zwaar zo!! Knuffel voor jou!!

9. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Nou, wij gaan ook voor de tweede, zaterdag besloten... Dus ik kom ook even bij deze clubs meekijken :) Leuk hoor, samen er naartoe leven!

Grace, ik heb je verhaal gelezen, meid toch! :( Ik weet niet hoe het is, maar ik wil je wel veel sterkte wensen!! Het lijkt me verschrikkelijk...

10. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    @sam: dank u hoe gaat het met de kindjes ben je het al wat gewoon?

@ladydi: welkom en succes met zwanger worden.

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    *zwaait even naar iedereen*

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grace: Het gaat met Jildou prima! Met Rinze niet zo. We moeten maandag over een week met hem naar een therapeut. Op verdenking van Kiss-syndroom. Maar het kan ook wat anders zijn. Het feit is wel dat hij zich niet happy voelt, en wij al 4 weken slechte nachten maken.. Vooral ik dan, want manlief slaapt er vaak wel doorheen.. nachten van 3/ 4 uur in het totaal zijn geen uitzondering. DUs zware tijd helaas :( !

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hier gisteren ongelooflijk ongi geworden...:x

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wat naar Sam! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en gaat het beter met de kleine! Weet maar al te goed hoe het is als er iets niet lekker loopt in het begin. Zo zorgelijk dan allemaal en moeilijk te weten wat er aan scheelt.

@Grace veel succes deze ronde!! hoe voel je je verder. Blijf je positief en hoe gaat het met je meisje??

@Esmee, jammer zeg, balen toch altijd weer die duivels, super teleurstelling. Hopelijk ook voor jou snel goed nieuws.

Hier alles zijn gangetje. Voel me ok maar nog steeds niet mezelf, heel vreemd maar niet erg. Het komt wel goed over een paar weken als de placenta het over neemt. Begint zo langzamerhand wel te dagen dat we nu zwanger zijn en zijn al volop aan het bedenken hoe we de kinderkamers leuk gaan maken, welke kast er wanneer uit gaat, waar alles komt te staan voor ons dochtertje in haar nwe kamer. Leuk, leuk allemaal. Over een paar weken de 12 weken echo en hoop dat alles er dan goed uitziet met de nekplooi ook.

Dag dames, goede week aan iedereen.

Groetjes Charlie

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Charlie: We hebben met Jildou 4 weken zkh -opname gehad vanaf sat ze 20 dagen was dus we hadden nu gehoopt op leuke kraamtijd maar helaas :( !!
    Ik voelde me ook heel anders met de laatste zwangerschap als met Jildou. Is toch anders als de eerste!

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    @ sam: niet zo tof voor jullie en ook niet voor rinze natuurlijk. hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@esmee: ook weer ongi pffff erg hoor!!

@charlie: ik hoop voor je op een goede echo...
    met mij verder niet zo lekker, ik voel me heel veel niet zo lekker en moe ook, komt door de pillen. het hoofd omhoog houden wordt dan ook steeds moeilijker. ik begin stilletjes te denken aan stoppen. en met amy gaat alles super goed. volgende week gaan we haar inschrijven in school.

17. Alita

Alita Niet meer actief

grace dikke knuf meid.....

18. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    Tja, hier t**ten die in brand lijken te staan... Mmmm... ben benieuwd, NOD over 6 dagen...

19. Yummy Mummy

6 mei 2007
    92
    0
    0
    He bah, dan denk ik nu alweer: ik word vast ongesteld want ik heb zin in M&M's, haha! Je lichaam kan zooooo met je sollen.. Ik heb die Matcare Ultra gevoelig test liggen. Maar met de zwangerschap van mijn dochter heb ik zonder mijn man de test gedaan omdat ik ook dacht ongesteld te worden. We zouden die avond goed gaan stappen, dus deed toch voor de zekerheid maar een testje en dus positief. Nu wil ik perse de test met manlief doen, maar die weigert te testen voor NOD (ivm evt. teleurstellingen door te vroeg testen), dus moet even afwachten... Gatver, is helemaal niks voor mij, haha!

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    haha tja die mannen... ik val die van mij nergens mee lastig meer. zodra ik maar wat voel zegt hij : ben je weer schijnzwanger?
    Niet lollig dus.. dus hij krijgt alleen nog een posi test onder zijn neus, verder hoort hij niets van mij:D

Deel Deze Pagina