joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

He roshi natuurlijk gefeliciteerd meid...

Ik ben dus nu aan het afwachten wat mijn lijf doet idd....dit wordt mijn eerste mk helaas. Had natuurlijk nooit gedacht dat ons dit zou overkomen....ik krijg anders volgende week een curretag maar twijfel of ik dit wel wil ik vindt het heel erg moeilijk. Mijn eerste gedacht was uit mijn lijf hoe cru dat ook klinkt maar nu wil ik mijn lijf de mogelijkheid geven hoop alleen niet dat naderhand nog een curettage nodig zal zijn....het is erg moelijk maar besef wel dat het niet voor niks is dat het hartje is gestopt, dan was er ook iets niet goed en dan maar liever nu dan over 2 maanden ofzo....hoop dat we snel verder kunnen...

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Roshi van harte gefeliciteerd!!!

Hier al 2 dagen last van eetbuien niet normaal haha..
    Ik heb hier eerder nog geen last van gehad en ga er vanaf nu niet meer aan toe geven ;)
    Ik wil niet meer dan 10 kilo aankomen als het kan.
    Ach we zien het allemaal wel weer :D

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    @ cindy: het is en blijft spijtig maar zoals je zegt alles heeft een reden. ik hoop dat je geen curretage nodig hebt en dat e lijfvlug terug de oude is, gaan jullie direct terug verer doen of nemen jullie een pauze?

@ manny: die eetbuen herinner ik me nog heel goed, ik MOEST in de winkel telkens en reep chocolade meebrengen of ik begon helemaal te beven echt niet nomaal he! maar is wel fun, behalve die kilotjes dan.

wij vertrekken morgen tot zondagavond naar de kamping in mol. dus ik zal er eventjes niet zijn, en als k erug kom mag ik bijna testen!!!!! dus zal mewe goed doen daar zo zitten haha

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Ik heb hier al een tijdje niet meer geschreven maar ook deze ronde lijkt niet gelukt, ik had net wat roze/rood met afvegen. Zal morgenvroeg wel echt ongesteld worden,helaas. Op naar ronde 6 en de 4e IUI.

Mijn schoonzusje zit ook in een hele moeilijke periode. Zij heeft op haar 18e een zwaar auto ongeluk gehad waarbij haar rechter onderbeen is vebrijzeld. Nu is ze 36 en moet ze eigenlijk bijna elk jaar wel onder het mes omdat er iets niet goed zit of pijn doet. Haar hele onderbeen zit vol met platen/schroeven en ander metaal. Zij en mijn broer hebben een gezonde zoon van 10 jaar. Omdat zij aan de zware pijnstillers zit moeten ze als ze voor een tweede zouden gaan daar meteen mee stoppen. Vanwege haar pijn gaat dat dus niet en zijn ze nooit aan een tweede begonnen. Bij hun zoontje is ze wel gestopt en heeft helse pijnen geleden maar dat had ze er toen wel voor over.

Afgelopen december moest ze weer geopereerd worden omdat ze een ontsteking in het bot had en een schroef was los geraakt. Ze is dus onder narcose geweest en heeft valium en hele heftige ontstekkingsremmers gehad. Ze is aan de pil maar door al die medicijnen heeft die waarschijnlijk niet gewerkt en nu was ze dus ZWANGER! Ik zeg was want ze heeft het moeten afbreken. Haar arts en de gyn vertelden dat juist door deze medicijnen de kans op een gezond kindje kleiner dan 1% is. Ze is dus vandaag naar het ziekenhuis geweest en heeft een echo gehad. Ze was 9 weken zwanger maar het vruchtje leefde niet meer en zij heeft dus wel een curretage gehad. Waarschijnlijk is het met 5 weken gestopt met leven/groeien. Ze is heel verdrietig en ik ook.

Het is een heel verhaal geworden maar ik moest het even kwijt.

Veel liefs
    Nataly

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    wat een verhaal zeg nataly! ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve dan veel sterkte voor je schoonzus en voor jou ook. het moet echt nie leuk zijn om dit van zo dichtbij me te maken!!!

xxxx grace

6. Amle

Amle Niet meer actief

Wat erg Natatly, sterkte!!

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Jee Nataly, wat een vreselijk triest verhaal... Veel sterkte...

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Gelijk heb je Cindy, het hartje is niet voor niets gestopt. Maar het blijft natuurlijk erg verdrietig. Nogmaals veel sterkte meid.

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja nu maar wachten en dat vindt ik wel ontzettend ***!!! We willen gewoon verder het achter ons laten maar dat kan pas als je de mk hebt gehad...
    Ik eb de curretag afgezegd voor volgende week, het was een eerste reactie maar nu wil ik het mijn lichaam zelf laten doen...hoop alleen dat het niet meer te lang duurt.
    We gaan gelijk weer verder er is voor ons geen reden om te gaan wachten. Maar eerst maar eens kijken hoe mijn cyclus weer gaat hierna..
    Ben alleen een beetje bang voor de mk, pijn is te doen heb tenslotte al een bevalling gedaan maar het verliezen van het vruchtje lijkt me heel erg....

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hoi lieve cindy,

eerst en vooral sorry voor het zo slechte nieuws. en sorry dat ik niet meer op het forum ben geweest. had even tijd nodig. maar nu ik dit lees moest ik iets naar je schrijven.
    jij die altijd iedereen een groot hart onder de riem steekt verdient dit niet.
    Ik was jullie niet vergeten hoor en las nog elke dag mee alleen kon ik niet schrijven.
    oh lieve meid...wat erg. ik vind het zo oneerlijk dat zoiets kan gebeuren.
    ik wens je een snelle verwijdering toe en daarna heel veel moed om gewoon opnieuw ervoor te gaan.
    lieve cindy... als je een tijdje hier niet wil zijn op dit forum moet je dat gewoon doen. ik had het ook nodig en nog steeds.
    maar hou vol cindy...het gaat echt beter worden na de moeilijke tijd die je nu doormaakt.
    groetjes fem

11. Alita

Alita Niet meer actief

aaahh wat ontzettend lief van je Femke heel lieve woorden, het is oneerlijk maar het moest zo zijn....hierin vinden wij onze troost het is gebeurd en niet zonder rede....ik vindt het ook weer fijn om even van me af te schrijven, vooral met meiden die weten hoe je je voelt...het komt weer goed en dit jaar worden wij gewoon weer zwanger van een mooi wondertje!!!!

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    weet je...dan gaan we er samen weer voor. want ik zit in ronde 6 en moet blijkbaar geduld hebben.
    Ik doe mijn best maar mijn gedachten gaan nu uit naar jou.
    je mag me altijd een pb sturen als je wil, maar als je gewoon tijd nodig hebt is dat uiteraard ook goed natuurlijk.
    ik wil alleen dat je weet dat ik en veel meiden hier aan je denken.
    Samen zijn we sterk!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cindy: Moeilijke tijd he.. afwachten of niet , curretage of niet.. Heb je in je hoofd hoelang je wilt wachten? Je kunt het ook met medicijnen proberen toch??
    Je klinkt wel erg reëel, maar in je hoofd vind je het gewoon ontzetted zwaar denk ik en oneerlijk!!! Ik wil je even een hele dikke knuffel geven meis en sterkte toewensen de komende tijd!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nataly wat een afschuwelijk verhaal!! Sterkte en hopelijk de volgende iui wel raak meis!! Dikke knuffeL!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

Dank je Femke idd hierna gaan we er samen gewoon weer voor!!!

@Sam ja ik wil volgende week nog afwachten en kijken wat die tabletjes zijn?

16. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Vanmorgen getest. Harstikke wit. Dus ongie kom maar op. Dan kunnen we weer verder voor de volgende ronde.

17. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy: *knuffel*

Ingie: jammer meid. Ben je zeker van je ei/cyclus? Misschien is het verlaat??

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hallo dames!

Alles goed hier?
    Hier nog steeds alles z'n gangetje onze knappe bink slaapt al vanaf nacht 1 lekker door in z'n nieuwe bed. Kanjer!
    Verder ben ik de laatste dagen erg moe.. En ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag dat we ons kleine poppetje ook weer te zien krijgen :D Ik hoop dat alles goed is!

19. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Heb geen idee hoe mijn cyclus nu is na de mk. We zien het wel.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cindy. maar even kijken meis!! De ervaringen zijn er wisselend mee volgens mij. Dikke knuffel!

Ingie :( Balen :( !! Maar nog maar even afwachten!

Deel Deze Pagina