joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy: ook hier uiteraard.... aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh GEFELICITEERD!!
    Snap dat het nog ff door moet dringen en dat je ff behoorlijk boos bent op het feit dat je zelf op nog een echo aan moest dringen!

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi dames,

Gefeliciteerd Cindy!! Zo'n gevoel had ik dus al over je. Ze moeten er echt wel moeite voor doen om in het begin een hartje te vinden en dan vond ik het al raar dat ze niet ten eerste zeiden: kom volgende week maar terug. Nou gelukkig meid! Je zei al dat je je baarmoeder voelde groeien een paar dagen terug. Ga er maar lekker van genieten!!

Liefs Charlie

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    cindy wat een geweldig nieuws zeg !!!! dan zal ik maar terug gefeliciteerd zeggenhe! ben blij dat alles goed gekomen is hoor!!!

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Soooo Cindy!!! Wat een ongeloofelijk fantastisch nieuws voor je!! Dat moet toch wel een geweldig gevoel geven!

Nou, ik zou zeggen, gefeliciteerd met het kloppende hartje en geniet er maar van!

5. Alita

Alita Niet meer actief

aah dank jullie...ja ze hadden nooit al mogen zeggen dat het fout ging aflopen maar daar is het laatste woord nog niet over gezegd!
    Mijn borsten deden steeds meer pijn vondt het al raar maar wilde uit zelfbescherming er niet teveel in gaan geloven dat het mischien nog goedzat!!

Ik ben helemaal gelukkig maar besef het nog helemaal niet! Zo ben je aan het rouwen om je kindje en zo mag je opeens weer superblij zijn het is een rolloercoaster!!!

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

@Cindy, dat lijkt me ook niet dat daar het laatste woord over is gezegd.

Weten jullie trouwens waar Melloncollie is? Die staat op inactief. Wat jammer toch?

Charlie

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @ Sam: Dat moet wel weer verschrikkelijk eng zijn geweest dat je kleine meisje der hartje weer zo tekeer ging :(
    Ik ben blij dat het meeviel en jullie je kleine meid weer lekker mee naar huis mochten nemen!! *knuf*

@ Cindy:
    Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan meis! :D
    Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd hoor..
    ;)

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier gaat verder alles goed.
    Ben vanmorgen weer bij de VK geweest..
    Dus ze ging aan me baarmoeder voelen en toen zei ze tegen een meisje wat daar stage loopt, als je zo ook gaat voelen moet je niet schrikken hoor, maar dit noemen we een baarmoeder op een stokje... Beetje raar wel werd niet gezegd hoe of wat en ik was wat afwezig om het gelijk te vragen.. Weet iemand wat dit betekend en of het kwaad kan????

9. Amle

Amle Niet meer actief

Sam: daar schrik je natuurlijk ff flink van
    Fijn dat het nu allemaal weer goed (lijkt).

Manny: dat betekend dat je baarmoeder hoog ligt... google maar eens, dan krijg je als eerste 'hit' en onderwerp op dit forum hierover.

Melloncollie: raar dat ze op inactief staat?

10. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Amle dank je wel :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm kan me voorstellen dat je dan denkt van huh??

Hier gaat t nu goed hoor!

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    haha manny een baarmoeder op een stok! zo grappig ! sorry dat ik ermee lach hoor maar is echt wel grappig :d

en verder alles goed met de kleine?

@sam: schrikken zeg !! best dat alles terug ok is !

@cindy: ik denk dat ik ook wel heeel boos zou zijn, dit is ook nie hoe je het begin van je zwangerschap voor stelt!!!!

@charlie: ja waar is melloncollie? wat is haar laatste bericht dat ze hier shreef? ging alles toen goed of niet zo ?

ik heb voel mij zo een beetje rustiger nu ik getest heb, raar he ook al was het negatief ik heb weer wat geduld. maar voor hoelang...?

13. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    tja, ik was ook al benieuwd waar melloncollie is :(
    Ik weet wel dat ze last had van haar pols of zo en dat ze daarom wat minder online zou zijn.

14. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes.....

Maar Sam wat was er aan de hand dan? Nu weer alles goed?

Over Melloncollie weet dat ze toen zei dat ze het te druk had bij de rockmama`s of zoiets vondt ik al jammer en nu is inactief mmm....

Ja ook toen wij vorige week het slechte nieuws te horen kregen hebben we daar een uu moeten wachten voordat we bij de gyn konden want er was per ongeluk een dubbele afspraak gemaakt? Nou vindt ik niet normaal en er kwam een ouder vrouwtje na ons binnen en die mocht nog eerder dan ons. Daar had ik vandaag over willen praten maar ja vondt ik niet meer zo belangrijk haha..
    Als ze nu niet alleen van je laatse menstruatie uitgaan en ook hadden gevraagd wanneer ik positief had getest hadden ze ook kunnen zeggen dat het gewoon mischien te vroeg was de echo...nee hier hebben we het nog wel over hoor!!!!
    Is toch een verschil he vk of gyn...maar ja we worden goed in de gaten gehouden wel fijn!!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cindy.. Had net voor jou gepost vanochtend..
    Willen jullie nog wat leeswerk?? Hier gisteravond weer wat beleefd..bah..
    Hmm hier niet gerust. Jildou haar hart gaat behoorlijk te keer.. Ze doet verder niet anders, maar zat toch op zo'n 160-170 keer per minuut.. Eerst op bed, hopelijk is het zometeen rustiger... Ze is ook behoorlijk druk geweest net, dus het zou dan nu zo wel moeten zakken.. zit hier dus nu helemaal in de zenuwen.. als ze niet gaat slapen weet ik genoeg.. pff hoop toch niet dat we straks weer naar zkh moeten :( ..
    ------
    Nou ze lag op bed en begon te huilen. Kor heen, en hij vertrouwde het ook niet. Dat zegt wat, want hij vertrouwt het niet gauw niet ;) !! Dus gebeld naar ha en konden meteen komen. Dan woon je zo goed als naast de praktijk, moet je naar de vervanger hier 15 min rijden vandaan.. Grrr.. Maar goed.. Hij voelde dus eerst ook die snelle hartslag. Wij voelden hem zelfs door de dikke winterslaapzak heen (die had ze bij hem natuurlijk nie aan ;) ) Hij twijfelde ook, en ging even haar dossier bekijken.. Toen kwam hij 5 min later weer en was het een stuk rustiger. We konden gelukkig weer naar huis dus!

16. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje sam...en nu?
    Veel succes nog vanavond dan, hoop dat het goedkomt...

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit was gisteravond ;)
    Alles is gewoon rustig hier. Jildou mankeert gelukkig niets.. Wat het is geweest weten we niet.. wel gek natuurlijk dat ze zo'n snelle en harde hartslag had, maar goed, is nu niet meer te achterhalen.

18. Alita

Alita Niet meer actief

pff lijkt me ook wel eng dan?
    Maar het is gelukkig weer goed dan!!!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja wist ook niet waar ik het moest zoeken gisteravond.. De schrik zit er wel weer in moet ik zeggen.. Bah..Maar goed, we weten ook dat het iets is, dat bij haar terug kan komen dus ja, je bent er wel alert op.

20. Alita

Alita Niet meer actief

pff ik schrik al van koorts.....

Nou dames ik ga relaxen hebbe we wel verdiend na zo`n week pfffff.........en nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!

Deel Deze Pagina