joehoe!! We gaan voor een tweede...deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dames ik denk dat ik ongie ga worden, kheb buikpijn :s

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik las het net al in een ander topic Grace. Wat is dat nou?? Even afwachten joh, zou heel jammer zijn na al jullie harde werken en clomid etc. Wie weet is het gewoon een soort innesteling.

Cindy, jij had toch ook ongikrampen? Zegt toch niet zo veel? Kan dus alsnog raak zijn hoor Grace, even afwachten.

Succes, Charlie

3. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hoihoi!

Sam, gelukkig dat het toch allemaal weer goed is, kan me voorstellen dat je je helemaal rot schrikt...

Grace, je weet het niet hoor meid. Een hoop vrouwen denken gewoon ongi te worden met buikpijn en alles erop en eraan! Ik duim voor je...

Cindy, ik kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt om stennis te schoppen, al heb je daar natuurlijk alle recht toe. Ik zou iig maar eens heerlijk gaan genieten en lekker vooruit kijken! Ben zo blij voor je!

Ik heb nog geen enkel klachtje wat op zwangerschap zou kunnen duiden. Nou ja, dat is mischien al een teken opzich! We wachten rustig af tot zondag.

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Grace ik ha een hele week een soort van ongi krampen dus het kan hoor!!!
    @Linda26 ja zou het wat uitmaken als ik wat zeg...het is gewoon heel anders bij een gyn. Het is gewoon een dubbel wonder voor ons dus wil er nu echt van gaan gnieten en daarbij die mensen moeten mijj bevalling doen aaahhh straks vinden ze mij niet meer leuk hahaha

Dames succes met wachten ik duim voor jullie!!!!

5. Charlie007

@Cindy, ik vind wel dat je nog eens voorzichtig kan zeggen dat het wel wonderlijk is dat het zo ging. Ik bedoel, het is toch erg als je nu een gezond kind weg had laten halen? Stel dat je nou iemand was die zwanger was zonder duidelijke kwalen en je krijgt nieuws dat het niet ok is en je gelooft dat omdat je toevallig deze zwangerschap geen kwaaltjes hebt.....terwijl het een week later wel blijkt dat het kindje leeft. Ik vind het niet zo kunnen maar je hebt gelijk, je moet ook nog bevallen met die mensen.

@Grace, hoe gaat het vanochtend? Hopelijk geen ongi voor je.

Liefs Charlie

6. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ze hadden de echo van gister dan wel afgewacht hoor...

7. Charlie007

Oh dus die echo had je sowieso? Ik dacht dat je die zelf nog aangevraagd had. Ergens dus wat gemist maar maakt niet uit. Belangrijkste dat je nu lekker zwanger bent dus :) Lekker genieten zou ik zeggen. Hier vanavond weer kaarslicht en gezelligheid ;) hi hi...zo leuk..

Charlie

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Bah wat een rot weer is het hier zeg!
    Ga toch altijd graag elke dag even een blokje om.. dat wordt niks vandaag denk.

Denk dat ik deze week maar ff een x onder de zonnebank ga.. wel een handdoek op me buik uiteraard. Ik ben echt in en in wit.
    Iedereen denkt dat ik ziek ben.

9. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    hier zondag ongie geworden. helaas. nu niet lekker te pas. verkouden en een beetje grieperig. kleine man ook al. ga zo maar eens mijn bed opzoeken.

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie, kijk die echo was in principe al gepland maar omdat zij nu zoiets had van we wachten gewoon tot de mk is gebuerd en kan ik dan kijken of alles schoon is snap je, dat zei ze ook letterlijk, toen ben ik begonnen over het feit dat de brekening van de vorige echo eigenlijk niet goed was en toch wel een echo wilde....toen was er dus het kloppend hartje te zien..snappie...maar eigenlijk wilde zij m gister niet doen!!

@Manny dat zou ik dus echt niet durven onder de zonnebank gaan....

@Ingie aahh jammer meid...beterschap!!

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb het bij de eerste ook nog nooit gedaan, maar heb er net het 1 en ander over gelezen en er staat dat het geen kwaad kan. Ik weet het ook nog niet 100% zeker hoor :)

Of zou je gewoon helemaal nooit onder de zonnebank durven gaan??

12. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja heerlijk hoor de zonnebank maar niet nu ik zwanger ben...
    Ik heb ook gelezen dat het zou kunnen maar wat ik altijd vreemd vindt is dat ze zeggen dat het erg slecht is voor kinderen voor de groei en dan zou het niet slecht zijn voor je baby?

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb geen idee, het enige wat ik weet is dat je er een zwangerschapsmasker aan over kunt houden.
    Ik heb gewerkt als zonneconsulente en als er zwangere vrouwen bij mij kwamen en er dan toch persee onder wilde, dan zei ik dat het verstandig is om een handdoekje op de buik te liggen.
    Want op internet staat overal dat zelfs dat niet hoeft, maar da lijkt me dan toch wel verstandig, want je kan ook als de zon buiten schijnt beter je buik uit de zon houden.
    Ik weet het nog niet zeker hoor, maar ik zie der nu wel heel ongezond uit bah...

14. Alita

Alita Niet meer actief

ik ga gewoon lekker in de zon liggen is het dan zo slecht die straling voor je buik....zo`n masker heb ik nooit gekregen trouwens.

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nee het is niet heel gevaarlijk, als je je buik maar met een hoge beschermingsfactor insmeert. Maar het is natuurlijk altijd verstandig om je in te smeren.
    In de zon smeer ik me eigenlijk nooit in, ik verbrand ook bijna nooit.
    Maar toen ik zwanger was van silvio hield ik toch altijd wel een doek over me buik... ik denk gewoon voor alle zekerheid ofzo ;)

Ik heb ook nooit last gehad van een zwangerschapsmasker gelukkig. Ik ben gek op de zon! Van mij mag het snel zomer worden :D

16. Alita

Alita Niet meer actief

ah nee ik heb dat dus nooit gedaan maar heel lang zonnen kon ik niet want het werd mij altijd slecht!! Wel werd ik lekker snel bruin....heerlijk verheug me er al op zwanger zijn in de zomer!!

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Als de zomer is begonnen hoef ik nog maar een paar dagen dit x :D

18. Alita

Alita Niet meer actief

jaaa gaat snel!!!!
    Nog even en dan de 20-weken echo spannend!!!
    Lijkt me nu toch anders omdat je nu weet wat ze allemaal nakijken niet?

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja eerlijk gezegd vind ik het allemaal veel enger nu..
    Bij Silvio maakte ik me niet zo'n zorgen, ik zal blij zijn als ik dinsdag hoor dat alles in orde is.
    Ik zei het gister nog tegen me moeder.. misschien is het wel omdat je nu een gezond kindje hebt, je weet hoe kostbaar dat is. Ik ben er veel zenuwachtiger om als bij de 1e.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Manny en Cindy: Volgens mij heeft zwangerschapsmasker niets te maken met je buik, maar gewoon sowieso als je in de zon komt/ zonnebank alleen al met je hoofd kan je dat krijgen hoor ;) !! Wel of niet zonnebank, dat moet je zelf weten heb je vast meer verstand van dan ik.. Hier ook in en in wit, maar goed, ben rossig en bruin word ik toch bijna niet :) !!

Deel Deze Pagina