hoi sinds kort maar even aan gemeld op het forum ook ik en mijn vriend gaan voor een tweede heb al een zoon van bijna 10, ik duim dat het dit jaar nog een positieve uitslag heb, mijn moeder wil maar dat ik testen koop, en is mee aan het rekenen wanneer ik het vruchtbaars ben, zooo spannend
hoi, aan de nieuwe dames welkom ( het zijn er weer een pakje he). ik heb zoveel gelezen dat ik niet meer weet wat ik allemaal wilde reageren dus doe ik dat gewoon niet. ik ga gewoon weer beginnen reageren vanaf hier hahaha das gemakkelijker voor me.
neen, ik heb voor de zekerheid gisteren al testen meegebracht uit het kruidvat en morgenochtend nog eens testen denk ik.
Jaa!! Als je zwanger bent maar langere cyclus hebt dan is het logsich dat je zaterdag negatief testte toch?
Ja ben ook erg benieuwd. Zwangerschapstesten liggen al thuis Hoe is het met jou en de zwangerschap dan?
ok dan laat ik morgenochtend wel iets weten hier op het forum. maar nu ga ik men dochter in haar bedje steken en dan zelf een beetje rusten. tot vanavond mss en anders zal het morgenochtend worden.
Hoi meiden, Wat leuk gefeliciteerd!! Ik wil even kwijt dat ook wij voor een tweede gaan beginnen... Ben onwijs blij en nu hopen dat het gaat lukken!!!!! Groetjes
Enjoy the club !! Loutje ik voel me niet zo geweldig.. Misselijk, moe enzo. Maar goed.. Voor het goede doel he !!
Waarschijnlijk heb ik maandag mijn ei gehad. Ik heb ovulatietesten gebruikt, maar daarop had ik niet een super dikke streep of zo, (had misschien wat te veel gedronken voor de test, maar maandag voelde ik wel steken die mij wel bekend voor kwamen van mijn ronde van 25 dagen. Toen had ik een hele avond steeds wat steekjes en 14 dagen later was ik ongi dus dat kon niet missen. Nu voelde ik dus weer die steken. Dat was op dag 23 van mijn cyclus dus waarschijnlijk ga ik weer de kant op van 37 dagen. We hebben wel rondom ei geklust : zaterdag ochtend, zondag avond en gisteravond. Dus kans genoeg. Nu maar afwachten! Weer zo spannend! @Sam: Wat fijn dat jullie het hartje hebben zien kloppen. Geeft toch een hele geruststelling. @Grace: Spannend hoor! Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt @Loutje: Ook spannend voor jou. Ik wist niet dat ze zo vroeg in een 'zwangerschap' al iets kunnen zien. Ik dacht dat dat pas met 5 weken kon. Maar die pijn dat kan niet bijv. van een blinde darmontsteking zijn? X Linda
Hi meiden.... Jeetjuh kan het ook nog niet echt geloven, maar euhm ja wij gaan ook voor een tweede.... Ben benieuwd of het voor ons weggelegd is...alleen spannend om er gewoon weer mee bezig te zijn. Alle meiden veel succes ennuh ik lees af en toe mee, tis nog een pril begin voor mij! doeg doeg oogappel