Hey hallo meiden Alles goed hier?? Er zitten geloof ik al wat meiden te wachten om eerdaags te kunnen testen Spannend weer he!!! Ik zal voor de zekerheid nog wat HCG strooien HCG********************************************* ************************************************ *********************************************HCG Ik hoop het zo voor jullie!!!!
Vooral moe... pfff, maar ja mijn man werkt s'nachts en die is nu even aan het slapen, dus kan hem moeilijk uit bed sturen omdat ik wil he haha.. Verder zijn die misselijkheid aanvallen wel een stuk minder, maar m'n eetlust is nog steeds ver te zoeken. Ach we komen er wel Vorige zwangerschap had ik dit ook en was het met 13 weken weer weg dus nu ook maar hopen dat het zo is. Ik hoop dat jij je ook snel beter zult voelen!!! Liefs Mandy
Ik zie dat je 3 december je eerste echo hebt? Dan ben ik jarig !! OVer 2 weekjes dus.. pfff.. ben blij dat ik dan gewoon al (met jouw termijn) bijna 2 echo's heb gehad !! Ja neej je kunt m moeilijk uit z'n bed sleuren he, is ook wel lullig !!
Jeetje ik kan het bijna niet bijhouden hier... Nieuwe meiden welkom bij de CLUB (nu echt he!) Ik ga ook eens even dat topic lezen van die domme vrouw... Er zitten er toch wel een aantal al op de wachtbank zie ik, ikke ook! Heb 's avonds wel wat buikkrampjes, dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook dus best spannend!! En het viel me trouwens wel op dat er een hoop linda's in de club zitten! grappig!
O ja, laten jullie trouwens je kind inenten tegen de griep? Ik twijfel toch zo erg... Het lijkt wel of er geen een keuze goed is
Ik laat het wel doen. Er zit geen levend vaccin in de prik zoals bij de gewone griepprik. Ja veel Linda's haha( Een gewilde naam denk ik haha)
He linda26, Ik zit ook op het wachtbankje en ik moet zeggen dat ik ook van alles voel....spannend he!!! Wij laten onze dochter ook inenten trouwens!!!
Ha Linda('s), Ja ik twijfel ook een beetje over het spuitje. Wist eerst zeker dat ik mijn zoontje wilde laten inenten, maar toen ik van veel mensen hoorde dat ze het niet doen, begin ik te twijfelen. Wij zijn woensdag aan de beurt, maar ik denk toch dat ik het maar gewoon doe.
Wij moeten hem maandag halen met onze zoon. Ik heb zoiets van als er iets gebeurt en je hebt hem niet gehaald, zou het mezelf nooit vergeven. Het is inderdaad wel erg moeilijk. Zit ook op het wachtbankje. Spannend weer.
@Jollie, denk ook echt dat je naar jezelf moet luisteren alhoewel ik het goed begrijp hoor!! Waarom niet doen? Die andere inentingen laat je ook "gewoon" zetten toch? Hier denk je verder ook nie over na....maar het blijft wel moeilijk maar wij zijn nu zeker we doen het wel.. Mag je morgen testen zie ik!!!!! Vermoed je al iets of voel je je anders?
Hier wel. Maar ook omdat ze bij de risicogroep hoort.. Ook al hebben we daar geen oproep van gekregen, door fout van de huisarts... hopeloos...
Nee sam?!!! dat kan toch niet?!! Ik was van de week bij mijn huisarts en hoeveel mensen daar waren voor die prik.....zouden ze dan allemaal een risicogroep zijn ik vraag het me af...
mmmmmm ach ja...we wachten wel af is alleen een beetje lullig als je dat niet weet en jouw`n kindje wordt nog ziek voordat je aan de grote inenting mag meedoen!! Kom jou ook overal tegen he hahahaa
Ja, dat denk ik ook steeds. Maar aan de andere kant denk ik ook weer dat die hele mexicaanse griep mischien wel zo voorbij is en dat ik het dan voor niks heb gedaan. Ze verwachten de piek in december en dan moeten onze kids hun tweede prik nog krijgen... plus dat mijn zoontje verder niet naar een kdv gaat ofzo. Tis een hersenkraker hoor.
Ja ik vond hem ook moeilijk hoor. Neej ik moest maar afwachten of ik de oproep kreeg en anders bellen. Al met al dinsdag pas weer te pakken gekregen, kon ik gister in het telefonisch spreekuur.. Ja fijn, maar daar schoot ik niets mee op, mocht ze hem alsnog halen, was het ook maandag geweest, want ik moest vandaag en morgen werken.. Dus ja.. Toen zei ik; mooie boel zo, maar laat nu maar, vind het erg slordig zo ook omdat ik er nog om gebeld had!! Dat begreep ze wel. Gelukkig is Jildou eigenlijk nooit ziek dus ben er ook niet echt bang voor dat ze het oppikt. Daarbij gaat ze ook niet naar het kdv. Maar met haar verleden en kans op een hartontsteking willen we hem toch. Ze is al een keer beademd, en op de ic beland, dat hoeft niet weer!
Jeetje, das heftig Sam. In jou geval zou ik hem dan ook wel willen voor m'n kind hoor. Kan me voorstellen dat je geen enkel risico wil lopen dat nog eens mee te maken! Zucht, wat duurt wachten toch altijd lang he... Morgen weer werken, dan gaat de tijd weer wat sneller!
Haha ooh Jildou heeft al een hele geschiedenis !!Wij zijn het al gewend .. We hopen dat nummer 2 wat minder storingen heeft !!