oh wie was dat? vraag meteen ff of ze kan kyken of ik in januari DE staatsloterij win als ze dan toch aan het voorspellen is.. hahaha nee serieus, lekker makkelijk gezegd zoiets... plus die zekerheid heb je nooit... maak je maar lekker druk, zenuwachtig, is niets mis mee als je iets graag wilt!
Cindy, maak je daar maar niet zo druk om hoor, sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo tactisch. Die antwoorden neem ik vaak maar met een korreltje zout. Mijn buik is ook niet strak hoor, maar vond het jammer dat ik bijv net buik weer strak zou hebben en dan weer zwanger zou zijn. Het komt hierna wel. Lukt het je om een foto te maken van de test? x Linda
Nee okè maar toch, ik weet dat ik niet zo paniekerig moet doen maar ja er is toch niks mis mee..... ik doe het mezelf toch ook aan uiteindelijk.. Ja bij je tweede schijn je sneller een buikje te krijgen, heerlijk he straks weer zo`n buikje .......
nou bij mij is het alweer wat langer geleden kan het me ook niet eens meer voorstellen om weer zon dikke buik te hebben.. weet natuurlijk alles nog wel, die 4.5 jr zyn gewoon omgevlogen..weet nog dat ik zei.. OOOOH hy gaat kruipen! en niet veel later, zegt ie me "ma je hoeft niet te zwaaien hoor op school ben geen baby meer" haha
tuurlijk alles kan, maar zo te zien gaat het bij haar allemaal niet zo gemakkelijk en dan reageer je ook al anders volgens mij... Ik heb het geprobeerd met een foto maar je ziet het echt niet....ach het zal ook wel niet zo zijn dat er een streepje staat zal wel aan mij liggen ik zal het wel t graag willen, we wachten gewoon lekker af.!!!
meid ik denk niet dat je ogen je ook al voor de gek houden dr zal ook echt wel een streepje staan!... mss zegt je vriend strx wel hetzelfde... Of het een goed streepje is is de vraag natuurlijk *duimduim* ik heb net gezien wat je bedoelde, ze is heel tegenstrijdig, want eerst zegt ze dat het mis kan gaan, en 2 zinnen eronder dat als je zwanger bent je het over 2 weken ook nog bent... dus dat is heel krom..maar goed ik begrijp je en ik zou ook geen 2 weken wachten hoor
ja ach ja ze was eerder ook al tegenstrijdig maar ze heeft het nu beter uitgelegd en het is goed zo, ik snap haar wel... klets gewoon lekker verder met jullie je wilt niet weten hoevaak ik kijk hahaha maar ja ik zie echt iets, we zien het wel!!!
plus daarbij wilt het allemaal niets zeggen hoor, mijn zwangerschap is ook niet normaal geweest ik ging naar de dokter omdat ik last had van steken, ik d8 aan een blinde darm ontsteking.. werd met spoed doorgestuurd voor een echo was al byna 6.5 mnd zwanger, was ook gewoon "ongesteld" ..tis dat ik het zelf gehad heb want zou het anders ook niet geloofd hebben...haha.. en nee ik merkte helemaal niets, je zag ook niets, maar nadat ik het wist ging mebuik als een gek groeien..heel typisch heb dus ook maar weinig echos..en de eerste was van een GROTE baby ipv van een klein "bolletje" haha.. ken meer meiden in me omgeving waar de zwangerschap dus niet volgens het boekje loopt... kijk gewoon ff of je vriend hetzelfde ziet... en gooi er anders voor je eigen gemoedsrust nog 1tje achterna.. van ander merk.. of lijkt het je beter te wachten?
jeetje!!!! opeens zwanger dat is ook iets dan, dan heb je het kiezen ervoor en het leuke gedeelte van "ben ik zwanger zijn" gemist! Ach ik wacht wel wat hij zegt en wacht af en zie wel wanneer ik weer test.....over een paar dagen dan wel, nu heb ik weer een soort van menstruatiekrampen..pff wat een gedoe het vrouw zijn hahahaha... Ga mijn schatje uit bed halen want oma komt zo op bezoek...heb ik eigenlijk niet zo`n zin maar ja!!!
nou op zich viel dat wel mee, want als ik sommige kwaaltjes hoor ben ik blij dat ik het niet gehad heb.. Het enige wat dan wel door je hoofd schiet is van.. oops heb niet echt gezond geleefd... moet je niet denken aan drank en drugs ofzo maar gewoon, ja nergens rekening mee gehouden natuurlijk, maar gelukkig is het goed gekomen heerlijk nog die leeftijd als ze nog lekker dutje doen smiddags...die van mij ga ik dalijk uit school halen, dan gooit ie de wii aan, en dan heeft ie weer een grote mond tot een uurtje of half 8 vanavond..lekker gezellig dat gepeuterkleuter..
Ik heb me net toch gigantisch veel steken in mijn borsten gehad. Echt niet normaal. enne nog steeds geen bloed te zien, nog niet eens een ieniemienie beetje dus dat zit wel goed (hoop ik dan) Ik heb bij zwangerschap trouwens eentopic gestart om te vragen wanneer de zwangeren positief testten en met welk merk. Hierdoor krijg ik toch weer hoop, want er zijn zwangeren die pas laat positief testen.
Mijn schoonzusje wist ook pas met 6 maanden dat ze zwanger was. Ze werd ook gewoon ongesteld, was wel raar soms maar zij gebruikt medicijnen ivm met een zwaar auto ongeluk wat ze gehad heeft op haar 17e. Deze medicijnen kunnen dus de menstruatie beinvloeden. Ze kreeg zulke dikke benen (vocht vasthouden bleek later) en ging naar de dokter en die heeft toen een zwangerschapstest gedaan met urine en daar stond NIET ZWANGER. Twee weken laten ging ze maar weer naar de dokter want die dikke benen bleven. Ze werd toen doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze een echo hebben gedaan, 6 maanden zwanger (het schijnt dat na een aantal weken in de zwangerschap het HCG inmiddels zo laag is dat je negatief kunt testen) Ze moest meteen blijven want het baby'tje groeide niet goed en 4 weken laten is toen mijn neefje gehaald met een spoedkeizersnede. Hij heeft 3 maanden in de couveuse gelegen maar het gaat nu helemaal goed met hem. Hij wordt over een paar weken 10 jaar. Het is haar daarna nooit meer gelukt om zwanger te raken. Alsof het zo heeft moeten zijn.
jeetje wat een verhaal hé. Een tante van mij lukte het 18 jaar niet om zwanger te worden. Ineens werd ze niet meer ongesteld dus dacht ze dat ze al in de overgang was, 41 jaar. Uiteindelijk na máánden naar de dokter en die voelde aan haar buik die verkleurde helemaal. Hij voelde een baby. Uiteindelijk is mijn neefje 6 weken later al geboren (wel op tijd overigens, voor zover ze nog konden berekenen)
Idd hoop houden meid.. geen bloed is nu nog een goed teken voorlopig... *duimduim* Jeetje nataly..dat is helemaal een bizar verhaal zeg!!... maar met een goede afloop is het ook wel weer een heel byzonder verhaal... zo zie je maar weer hoe raar het lichaam in elkaar kan zitten...de huisarts zei me ook al dat ie het steeds vaker tegen kwam, vrouwen die het zelfs pas merken als ze moeten bevallen,je zal het meemaken haha..
en weer 1 van linda..haha ook al zoiets, was dus nog langer zwanger... soms zit dan ook de schrik er wel een beetje in zo van, ja leuk en wel allemaal dat we een 2e willen maar wie zegt dat ik nu alweer niet 5 mnd ver ben? maar ga dr niet vanuit hahaha..
Nee daar moeten we ook maar niet vanuit gaan haha, het is echt een uitzondering als dat gebeurt, Een paar jaar geleden was er een meisje bij ons in het dorp die ineens ging bevallen, ze wist niet eens dat ze zwanger was. Ze was ook echt niet dik of zo. Je kon echt niks zien. ( van jonge meisjes wordt het vaak niet geloofd, maar toch is het zo bij haar)
Hai Cindy24, Ja idd ik heb ook geen geduld meer hahaha Ik kan over 7 dagen testen, maar ga een clear bleu test doen, dan kan het iets sneller Nu nog hopen dat me gevoel klopt! Dat hoor je nog wel Liefs man