joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Met Jildou was ik niet misselijk. Alleen met vlagen soms even.. Ik ben nu vooral dus s nachts misselijk, dan slaap je niet en ben je overdag ook geen mens :( !! Helemaal niet met die kleine spruit over de vloer. Gelukkig is zij ontzettend lief :D !!
    Maar goed, ach ik ben blij dat ik zwanger ben en dat ze het op het werk zo oppikken. Dat geeft me toch wel rust! Want ik ben helemaal geen thuiszitter en heb me dan ook nog nooit ziekgemeld. Behalve dan na mn zw.verlof van Jildou, maar goed dat was natuurlijk een heel ander verhaal. Hopelijk ga ik het donderdag redden om het iig te proberen..

2. Alita

Alita Niet meer actief

wannneer ga je dan testen nu?!

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik ga volgende week pas testen. Ik ga wel van mijn langste cyclus uit. Dus dat wordt 30 november. Precies een week wachten nog. Weet jij al wanneer je gaat testen?

4. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk zaterdag!!!! Ik doe het liefst alleen testen zonder mijn vriend erbij..maar ik zie wel of zondag...of maandag...of...hahahahaha..ik zie wel!!!! Wanneer mijn geduld op is!!! hahahaha

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Klinkt erg hoopvol Cindy :D Ik hoop het voor je meis, staan zeker dingen tussen die me bekent voorkomen ;)

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens

Knap hoor Cindy24!!
    Ik kon echt niet wachten... Ik heb de eerste x 6dgn voor Nod getest en die was negatief :( toen geloofde ik dat al eigenlijk niet, want ik voelde zoveel nieuwe dingen, maar dan weet je nooit of je lichaam een loopje met je neemt omdat je iets graag wilt he :)

Toen heb ik 3 dgn voor nod getest en die was dus positief :D:D
    Daarna nog 1 test gedaan... ja en natuurlijk de test van MVM.

Ik zal voor je duimen meis, dat jij ook een positieve test hebt aankomende zaterdag of eerder :D

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Nou, ik heb al de hele dag door van die kleine prikjes in m'n bm, echt heel anders dan ongi-gevoel. Ik krijg er wel een zwanger gevoel van hoor! Ben echt benieuwd, fijn dat jullie voor me duimen! :)

8. muisje14

muisje14 Niet meer actief

pff moet zo naar de HA met Bas. Hij heeft 39,3 koorts en is er hangerig. Hij huilt al bijna de hele tijd. Nu is hij even in slaap gevallen. We moeten tegen 17 uur komen dan is er eigenlijk niemand meer ivm besmettingsgevaar.
    Verder heeft is best wel een loopneus en traanogen, ook hoest hij best veel (vanwege slijm).ben een beetje bang voor de Mexicaanse. Mijn schoonzusje heeft het waarschijnlijk 2 weken terug gehad en vorig weekend was ze dus ook bij mijn schoonouders, zegt ze gisteren ineens ja 2 dagen voor en 7 dagen nadat je het hebt gehad kunt je iemand besmetten, Nou wat deed ze dan vorig weekend dan bij mijn schoonouders, niet slim dus.

Er zit wel een tandje die net door is, maar ja zodra die door is zeggen ze dat er geen symptomen meer kunnen zijn (gisteren was tandje door en vandaag pas koorts)

@Manny, Je hebt mijn quote gebruikt en je zegt tegen Cindy dat het hoopvol klinkt. Welke van ons twee bedoel je nu, of bedoel je allebei??? hahaha Zwangerschapsdementie hahaha

X Linda

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh jakkes Linda, beterschap voor je kleine.. Ben benieuwd wat hij heeft!! Denk idd niet dat het dan van tandjes komt!! Knuffel!!

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Linda2 ja volgens mij een foutje hahaha...mijn dochter had dit ook een week geleden en ze deden niet eens testen op de mex griep!! Zolang ze goed at en dronk was het goed en ze niet afwezig was enz... nu praatte ze je nog altijd de oren van de kop en ze liep nog rond maar ik vondt het maar niks!! Maar nu is alles opzich weer goed, vannacht werd ze wakker omdat ze haar neus helemaal dicht had zitten de arme meid dus het heeft nog een beetje een naloopje..ben benieuwd wat je huisarts zegt..

@Manny het was inderdaad een bericht van linda2...ik vindt het niet zo knap van mezelf eigenlijk dat ik wacht...haha..
    Heb last van mijn borsten en ik voel geen weeìg gevoel meer oeehh het is zo spannend he!!!

11. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik ben bang aan het afwachten tot vrijdag !
    ik hoop ik hoop ik hoop !!!!!!
    misschien zal ik kunnen zeggen: na mijn eerste clomid was ik al zwanger :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik hoop het voor je Suikerboontje.. Jij bent nu wel eens aan de beurt!!!

13. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bedankt hoor :)

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @Linda2 :D

Het was gewoon voor jou bedoeld haha sorry let maar niet op mij ik heb vaker last van dit soort dingen hahaha....
    Maar ik bedoelde dus gewoon jou!!! ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zwanger zeker :D :D :D !!

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja dat zou wel eens heel goed kennen ;) :D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat denk ik ook :D :D !!

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Woensdag krijgt ook onze kleine man een prik..
    Ik ga niet zeggen van te voren dat hij em krijgt.. ik ga em niet bang maken voor iets wat ie normaal niet eng vindt.
    Hebben hier al veel kindjes de mg prik gehad?

19. Alita

Alita Niet meer actief

wij gaan morgen!!! Alleen is ze iets verkouden nog. En het wordt nu in de armpjes gedaan en dat is weer anders dan liggend in de beentjes he?
    Ach ja is voor haar eigen bestwil...Doen jullie ook de prik voor jezelf na 4 maanden zwschap? Pff ik zou niet weten of ik dit zou doen als ik zwanger was..

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ook dit vind ik weer een moeilijke beslissing!
    Me zusje heeft em wel al gehaald ze is nu 17 weken.

Deel Deze Pagina