Dank je wel Cindy24 Ik hoop dat je zwanger bent en je streepje alsnog duidelijker wordt!! Liefs Mandy
mmm geloof er niet meer zo in moet ik zeggen.....volgens mij was ik iets te enthousiast geworden.... maar hoop het wel natuurlijk!!
Nou meis, als jij een streepje ziet... zal je toch echt zwanger zijn! Maar hoezo geloof je het niet meer zo? Zijn jullie al lang bezig voor een 2e dan? Liefs Mandy
hahaha lang bezig uhhhhh ben eigenlijk pas sinds 3 weken ofzo gestopt met de pil, en sinds een maandje met de bv. Maar heb in mijn laatste week overgegeven waardoor hij natuurlijk niet meer veilig was want het was binnen 3 uur en het was ook nog eens de minipil. Nu gister bruinverlies gehad en meen van alles te voelen maar ja dat kan ook mijn lichaam zijn die mij voor de gek houdt.. Ja ik zie ook wel iets maar heb altijd veeeeeel bevestiging nodig hahaha..maar ja of het nu dus echt een streepje is...het lijkt wel een soort van schaduw....ik zie wel wat mijn vriend zomteen zegt en is het niet zo natuurlijk helemaal niet erg want we zijn net weer pas bezig. Maar geduld is zoooo mijn slechtste kant vreselijk!!!
zo daar was ik weer. Cindy ik hoop dat je echt zwanger bent ik zit hier thuis en heb nog een test liggen en moet me echt bedwingen hem niet te gebruiken. lees namelijk wel eens op deze site dat je evt al positief kan testen. ik voel echt van alles maar ik zal denk ik nog minimaal een week geduld moeten hebben? wat ik voel is ongi krampen,hoofdpijn,moe,raar dromen en wat erbij vandaag bij is gekomen gevoelige borsten van die steekjes erin. Wie herkent dat? Sorry voor mijn saaie bericht ik weet het ik ben de zoveelste onzekere muts
patricia, het zou zomaar kunnen. Ik heb dat alles ook en ben overtijd. helaas nog geen positieve test.
HAHA Dames, jullie zitten je hier behoorlijk gek te maken he?? Zal er geen doekjes om winden, ik test dus eigenlijk nooit voor nod !!! Hmm wie was er nu van de iui?? Heel veel succes in ieder geval maandag!!! Verder jeetje wat een verhalen zeg!! Hier wist ik de eerste keer op 1 dag over tijd dat ik zwanger was. Helaas werd dit een mk na 9 weken. Ook bij Jildou haar zwangerschap wist ik 1 deag overtijd dat ik zwanger was.. Cindy, manlief moet gewoon werken hoor En mijn klusweek is allang geweest Nou ja, net voorbij zeg maar Zit nu op dag 20. Wat betreft je test.. Als je hem buiten de tijd hebt afgelezen is hij niet meer 'geldig' ... Nou dat was het wel even.. Hier kapot, moet nog een het één en ander doen voor het werk.. Nog 1 dagje.....
oeh voor jou is het nu helemaal spannend dan zeg. ik hoop dat het raak mag zijn voor je. misschien heb je nog geen genoeg hcg in je urine? je kan evt ook een bloedtest doen. zal iig voor je duimen
deed ik normaal ook niet maar ben door die verhalen die je op deze site kan vinden lekker en heel ongeduldig gemaakt
hellooo..zo net klaar met afwas enz.. nog steeds moe.. bah.. ik ben niet zozeer ongeduldig, want heb nog geen test in huis.. ben natuurlijk wel benieuwd maar merk gewoon bepaalde dingen aan me lichaam die gewoon echt nieuw zyn... en daardoor hebik wel zoiets van.. Mm oke..zou het dan toch? denk dat het ook wel je gevoel is, en dat is vrij sterk, maar jah we zullen zien of me gevoel me in de steek laat haha..
Hihi ik heb iets te vaak gehad dat mn lichaam me voor de gek hield !! Laten we het daar maar op houden
hoelang ben je bezig eigenlijk? dit is eigenlijk pas de eerste mnd dat ik ermee bezig ben, tis dat ik toevallig me vorige menstruatie herinnerde ivm bruiloft van een vriendin .. baalde nog zo dat ik het toen was ivm feest enz.. maar ik hield het niet eens bij... alleen nu dan... en ja bij de vorige ben ik er al helemaal niet mee bezig geweest haha..
Brenda, dit is officieel de 2e ronde dat we weer bezig zijn, maar de 2 rondes hiervoor hebben we toevallig wel rond de (achteraf) eisprong onveilig gehuppeld !!
@Cindy24, Oke nou ja ik zal voor je duimen dat het al zo snel raak is geweest dan Ik heb net al een test gekocht :S ik kon het gewoon echt niet laten haha... Ik moet zoals op de test staat aangegeven anders nog 3 dagen wachten met testen want het kan tot 4 dagen voor de nieuwe cyclus Ik hoop dat ik het volhou... Ik ben echt zo benieuwd! Voor de rest hier: Allemaal heel veel succes!!! Liefs Mandy
manny211 ik hoop voor je dat het raak is! we lopen kwa banner ong gelijk!!! erg he wachten alhoewel ik eigg al wel weet dat het niks word maargoed op naar de volgende rondeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Hai music4life, Dank je wel meis Ik denk juist zelf wel dat het raak is, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden.. helaas. Ik ben wel moe, en heb zere borsten, maar zoals ik al zei... dat kun je volgens mij ook allemaal zelf veroorzaken Ik hoop het natuurlijk wel Ik hoop voor jou ook dat je straks wanneer je de test doet, je in blijde verwachting bent! Maar wat is de rede dat je denkt van niet :S Ik ben zo ongeduldig, wordt moe van mezelf hahaha... zal dat de moeigheid veroorzaken haha Liefs Mandy
hey toch begrijpelijk dat je een beetje ongeduldig bent! heel normaal we zijn nu eenmaal bezig voor een kindje dus je denk automatisch ""hoop dat het gelijk raak is"" en ja mischien ben je zwanger ivm je borsten enz,maar idd je let meer op je eigen lichaam,bij ieder dingentje denk je ,,mischien ben ik wel zwanger... hellemaal niet raar dus!!! nouh mijn man en ik hebben te weinig gefriemeld hahahaha dus jah, suc6 he