joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Cindy, ga je zaterdag testen? Of zondag?
    Ik ga zaterdag weer een testje wagen, een kruidvat deze keer! M'n man gaat ze vandaag halen :D (bij ons in het dorp zit er geen)

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny, niks te danken, lief he zo`n kleintje!!!!
    @Lindangel, jammer meis op naar de volgende ronde! Mischien volg ik je wel!! Je cyclus is dan wel mooi of niet?
    Inderdaad 2011 is nog een wel even!!!! hahaha..
    @Linda26 ik denk gewoon zaterdag als ik dan nog niet ongi ben..ohhh ik hoop dat ik niet ongi wordt!!! Ik ook met kruidvat die heb ik hier al liggen!!!

Iemand zei iets over innesteling? Is dat niet een beetje te laat?

3. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy24: ik had het over innesteling. Want is het niet zo dat mensen wel eens denken dat ze ongesteld worden (en dan dus ook wat bloed verliezen), maar dat het uiteindelijk om een innesteling ging? Dat zou dan dus rond je NOD moeten zijn, anders denk je niet gelijk aan een ongesteldheid..... Zoiets meende ik altijd????

4. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ja, bij mij was dat de vorige keer wel precies zo....ik vloor wat bloed rond m'n NOD, maar ja of dat dan van de innesteling kwam weet ik natuurlijk ook niet zeker..

Verder nog steeds weinig nieuws. Gisteren wel veel buikkrampen en erg moe. Vanmorgen na het opstaan ontbeten en op weg naar het werk erg misselijk geworden.

Zou het dan toch....of houdt mijn lichaam me voor de gek??
    Vandaag krijg ik de nieuwe tests thuis gestuurd, maar ik probeer tot zaterdag te wachten...:(

5. Amle

Amle Niet meer actief

Jollie78: wat spannend! En zou het knap van je vinden om het tot zaterdag uit te stellen ;)

Hier: enorme buikkrampen. Ik hoop nu zo dat het de duiveltjes zijn.... dan zijn ze net weg als hubbie thuiskomt....

6. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Hier alles goed. Bas heeft geen koorts meer. Gisteravond nog wel een keer 39,7 dus dat was wel ff schrikken, maar vanmorgen 37,4. Bas heeft dus geen prik gehad, dat mag hij nog wel hebben deze week, maar dan op een andere locatie. Ik denk alleen niet dat ik dat doe, want zijn weerstand is natuurlijk wel slechter en er is niks bewezen van die prik en dan ook nog met een slechte weerstand. Nee, hij krijgt dan alleen die tweede prik op 16 dec (eerste prik kan helemaal niet meer ingehaald worden las ik op de site van mex griep). Ik wil dat risico gewoon niet nemen.
    Of zie ik nu teveel spoken? Wat zouden jullie in mijn geval doen?

Gisteren ben ik dan naar die paragnost geweest. Ze zei dat mijn hormonen erg rustig waren. Dus nu weet ik het ook niet meer (niet dat ik zoveel waarde eraan hecht hoor) Maar ik vind het toch wel typisch dat ik last van mijn bekken heb, maar goed we wachten het gewoon af.
    Ik zit vandaag op dag 34 van mijn cyclus.

X Linda

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ben benieuwd Linda.
    Als ik jou was, zou ik denk ik wel deze prik halen. Juist omdat z'n weerstand slecht is des te meer kans om de mex.griep op te pikken. En ze hebben helemaal geen last van die prik. Het is een doodvirus wat ingespoten wordt dus z'n lichaam hoeft er niet tegen te vechten.

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Linda, ik ga ook geen prik halen met m'n zoontje hoor. Vind het ook maar niks dat er zo weinig over bekend is. Ik denk ook dat die mex. griep nog mee gaat vallen, in belgie is ie alweer voorbij. En mocht ie het toch krijgen dan kan deze gezonde knul die wel aan! Heeft ie er gelijk ook een veel betere weerstand tegen voor volgend jaar. (ze verwachten tenminste dat ie volgend jaar weer terug komt)

Heb wel erg lang getwijfeld hoor. (tot de laatste minuut;))

9. Alita

Alita Niet meer actief

Nou mijn dochter heeft m dinsdag gehaald de prik! Nu is zij ook niet helemaal in orde maar stel je voor ze krijgt de mex griep net op een moment dat ze niet zo lekker is, nee dat risico neem ik niet!
    En alleen de tweede prik halen heeft toch ook niet zoveel zin want je hoort er toch uiteindelijk twee te krijgen of niet?
    Ik heb ook wel even nagedacht maar het risico van het krijgen van de mex griep is mij tè groot!

@Amle, ah zo bedoel je dat. Ik heb geen bloedverlies. Helemaal niks nog dus dat is goed he!
    Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik ook bruinverlies gehad en dan zeggen ze ook dat het nog van de innesteling kan zijn inderdaad.
    Ik hoop voor jou dan dat de ongi doorbreekt dan komt het mooi uit voor je!!!
    En bij mij hoop ik dat de ongi wegblijft hahaha!!!!
    Vindt het alleen vreemd dat ik nu al die krampen heb, daarbij he ik ook steekjes aan de zijkant?

Hoe maakt een vrouw zichzelf gek hahaha

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he cindy...wat knap dat jij kan wachten tot je NOD.
    ik heb helaas weer gefaald...kon niet wachten.
    had gister 1 of ander vaag lijntje op de sensitest. maar vandaag helemaal niks. dus ga ik ervan uit dat het weer niks is.
    ik moet eerlijk zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen aan het zakken is hoor.
    iedereen test hier 5 dagen voor NOD positief en is in 2 of 3 rondes zwanger.
    ik mag alweer door naar ronde 4.
    voel me een beetje down. maar ook dat komt weer goed.
    als iemand zin heeft....een paar bemoedigende woorden komen nu heeeeeeel goed uit.

voor de rest hier....veel succes met zwanger worden.

11. Alita

Alita Niet meer actief

AAhh Femke!!!!!
    Maar je nod is pas over 3 dagen? Er is toch nog niks verloren? Daarom test ik ook niet zo vroeg!!! Snap je me nu?
    Ja ik snap wel wat je bedoel hoor met het zwanger worden van anderen. Vooral als je al iets langer meekletst in een topic en iedereen wordt zwanger en jij niet!!!
    Maar er is nog niks verloren meid je hebt nog 3 dagen!!

Ik voel me zoo vreemd...dan denk ik ik wordt ongi en dan voel in weer niks..mijn hoofd doet zooo raar!!!!

En nu ga je niet meer testen femke en wacht je tot zondag!!!
    Of je test met mij mee zaterdag?

12. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    nee, ik ga wachten tot zondag.
    vriendlief heeft de testen verstopt gelukkig.
    wat lief van je om dat allemaal te zeggen!!!
    ach ik heb de gewone ongi kwaaltjes hoor, pijnlijke borsten opgezwollen buik en rugpijn. dat hoort bij mijn ongi en niet bij zwanger denk ik.

anders zou er toch al iets getekend hebben op een test?
    en jij ? jij voelt dus vanalles. een dikke pluim dan je kan wachten met testen. ik doe mee!
    maar vrees dat het niet nodig zal zijn.

ik hoop voor jou van wel! wat voel je allemaal?

13. Alita

Alita Niet meer actief

Waarom ga je er zo vanuit dat je dan nu posi had moeten testen!!!!
    Hoeft toch nog niet...kom op meid!!!!

Ik voelde al eerder van alles en nu heb ik een rare kop....duizelig...last van mijn borsten...misselijk soms...rare soort krampen die komen en gaan..vandaag moet ik toch echt vaker plassen vindt ik!!! Steekjes zo hier en daar...maar het kan oo niks zijn en dat is nu zo irritant!!
    Het enige wat ons iets kan vertellen is een test!!!
    Ik heb bij mijn dochter toendertijd ook pas op mijn nod licht positief getest dus daarom ga ik nu ook niet eerder testen...

Ik blijf ook gewoon denken ik wordt ongi om mezelf te beschermen!!! En mischien wordt ik ongi of niet we zullen zien!!
    En anders gaan we toch gewoon door?
    Er zijn hier vrouwen die jaren bezig zijn of helemaal geen kindjes "kunnen" krijgen...wij hebben er al eentje he!!! We weten in ieder geval dat het kan lukken!!! Nu alleen nog geduld en laat dat nu niet mijn sterkste kant zijn hahaha

14. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    die kwaaltjes herken ik.
    en inderdaad bij mijn dochter ook pas licht positief getest op mijn NOD. dus je hebt gelijk.

ik duim zo mee voor je en hoop dat je een positieve test zaterdag in je handen hebt.
    ik hoop voor mezelf dan nog een klein beetje zondag een positieve test te hebben.
    maar je snapt wel waarom ik zo voorzichtig ben he.
    thanks voor je bemoedigende woorden.

heb je ook steken in je linker of rechterzij?
    ik had vorige dinsdag zo een harde steek dat ik even moest gaan zitten maar heb er eerlijk gezegd niks achter gezocht.
    en de kwaaltjes bij jou zijn wel een stuk duidelijker dan bij mij hoor.
    thanks meid! voor je berichtjes!

15. Alita

Alita Niet meer actief

niks te danken we zitten in hetzelfde schuitje dus ik weet precies hoe jij je voelt meid!!! Zit hier maar wat achter de comp. te zoeken naar antwoorden maar het enige wat je antwoord geeft is een test!!
    En inderdaad als jij dus ook toen pas later echt goed posi teste moet je nu even afwachten en zondag weet je het..dat duurt nog lang he!!!!

Ja ik heb soms eens wat steekjes maar niet de hele dag ofzoo..vanmorgen dacht ik weer bah ik wordt ongi en nu voel ik weer niks!!!! Mar mijn nod is ook pas over 2 dagen dus het kan nog alle kanten op!!
    Die felle steek heb ik nog nooit gevoeld zelf, kan een innesteling zijn?! Heb ik hier al eens vaker gelezen!

Maar ik snap je helemaal dat je zegt ik denk dat het niks wordt want dat doe ik ook omdat je bang bent dat je jezelf voor gek zet, tenminste dat heb ik dan!!!
    We kunnen nu alleen nog maar afwachten!!!
    Maar ik heb er een goed gevoel over!!

16. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    ...ik weet ook niet of het gaat lukken....
    Voel me de hele dag erg beroerd en wil eigenlijk gewoon weten waar ik aan toe ben.
    Probleem is, als ik dadelijk thuis kom, de testen op de mat liggen....

Weet iemand of het wat uit maakt of je 's avonds of 's morgens test? Ik heb tests van sensitest.

17. Alita

Alita Niet meer actief

mm jollie je bent zover overtijd da het niks uitmaakt volgens mij nu!!!

Succes!!!

18. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Nou, ik heb dinsdag nog getest en toen was er niets te zien.
    Weet ook niet precies wanneer m'n NOD is. Cyclus is erg onregelmatig.

19. Alita

Alita Niet meer actief

ga uit van je langste cyclus dan....en tja s`morgens is beter maar zoals ik zei ligt aan je nod!!!

20. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Ben nu ook van de langste cyclus uitgegaan en daarbij was dinsdag dan ook m'n NOD. Daarom ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben, maar ja, waarom wordt ik dan niet ongesteld!!!

Sorry, beetje gefrustreerd. Het is ook helemaal niet erg als het nog niet zo ver is, want dit is pas onze eerste echte ronde. Maar waarom doet mijn lichaam dan zo raar???

Deel Deze Pagina