joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    volgens mij ben ik de enige hier in het clubje die al in ronde 4 zit....:(
    al de rest moet nog beginnen of zit in ronde 1 of 2.
    thanks meiden voor al jullie lieve reacties.
    ik moet het loslaten anders gaat het mijn leven beheersen en dat wil ik niet. ik blijf hopen maar ga het loslaten.
    dus als jullie mij wat minder zien.....dan weet je waarom.
    maar dat wil niet zeggen dat jullie niet meer hoeven te duimen he hahahahahaha:)

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    @sam dank je!! gefeliciteerd met je zwangerschap!

@femke: Ik kan me voorstellen dat je afstand moet nemen zodat het je leven niet gaat beheersen. hoop dat je gauw zwanger bent!

voor mij is dit voor het eerst, mijn dochter is geboren na 1 keer onveilige seks. Maar wij hadden toen al wel een kinderwens. Vindt het vreemd om dit keer 'bewust' te gaan klussen.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Joehoe testers!!! Ik wil roze :D :D !!

4. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb nog niet getest. Ik durf eigenlijk niet zo goed. Bang voor (nog) negatief. Misschien is mijn cyclus nog wel langer dan de vorige keer.
    Ik wil het ook met ochtendurine doen en dat kan nu niet meer en morgen vind ik het niet fijn, omdat ik dan moet werken. Kan ik de hele dag alleen maar daaraan denken.

* Gisteravond een 5-tal felle steekjes in onderbuik. Daarna was het weg. Ik heb wel een raar gevoel daar, het lijken op vlindertjes.
    * Mijn darmen zijn ook van slag. Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik scheetjes moet laten (sorry)
    * onderbuik is opgezet
    * Ik heb helemaal geen ongi gevoel.
    * Mijn borsten doen af en toe ook nog pijn. Niet echt steken of zo, maar een al geheel van pijn, zwaar gevoel. En ze zijn groter met blauwe aders (die zijn duidelijker dan anders te zien)
    * Ik ben moe
    * Vanmorgen licht misselijk. Toen ik wat gegeten had was het over.
    * En natuurlijk nog niet ongi

Wat denken jullie

X Linda

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Klinkt goed meis!!!

6. muisje14

@ Sam: hoe is het met jou? ben je nog misselijk?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Linda.. Nou niet zo goed.. Neej ben niet zo misselijk meer, heel mooi zou je zeggen, maar maakt me wel erg onzeker!! Heb net de vk gebeld. Maar kreeg dus mn ha en die is daar toch wat anders is, is een man om mee te beginnen.. maar als ik me zo onzeker blijf voelen mag ik deze week wel langskomen.. We zullen het zien..

8. muisje14

Snap goed dat je je dan onzeker voelt, maar waarschijnlijk is het nergens voor nodig. Wel fijn dat je deze week langs mag komen. Tja mannen zijn er toch anders in als vrouwen. Zitten de vk en ha bij elkaar, omdat je de ha eraan kreeg?

9. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    He Sam, kan me wel voorstellen hoor, dat het je onzeker maakt. Tis vast alleen maar leuk nieuws maar toch he... Hoogste tijd voor een mooie echo!!

10. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    pffff die banner van mij... Nog 20 (!!!) dagen tot de eisprong :x

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey meiden.

mila welkom hier !!!
    manny: goed dat alles in orde is met je zoon. behalve die koorts dan wel.

hier zijn we gisteren naar speo gegaan met amy, ze had plots 39,4 koorts. het komt erop neer dat ze een oorontsteking heeft en een lichte bronchit. vanacht zakte haar koorts, ze had maar 36,6 meer maar vanmorgen werd het vlug weer 38.6.
    nu moet ze aan de airosolmachine maar dat wil ze niet ze trekt de stukken ervan af. iemand tips om ze wat af te leiden.
    momenteel ligt ze in bed uit zelfmedelijden aan het brabbelen.
    ik gaf haar al wat honing op een tutje om haar keelpijn een beetje te verzachten. nu vanaf ik haar kamer binnenkom geeft ze haar tutje wil ze zeggen. geef me nog van dat spul. hahaha.

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    oh ja ik heb gisteren terug getest. weeral negatief dus ik ga ervan uit niet zwanger te zijn. gewoon terug een lange cyclus.
    ik ga dan ook mijn afspraak bij de gen. afzeggen en gewoon men ongi afwachten.

13. muisje14

@ Grace: Ah balen zeg. Doe haar maar lekker knuffelen. Wat is dat een airosolmachine?
    Bas had vorige week ook oorontsteking. maar gelukkig nu weer opgeknapt na 3 dagen ziek te zijn geweest

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mn vk zit in de praktijk van de ha-en en doet samen met haar de bevallingen. Dus hij had nu dienst ;) !! Vanmiddag ga ik naar een vriendin met een angelsound, kijken of we de kleine kunnen vinden!! Als we hem niet vinden wil dat niets zeggen, maar wel dan ben ik blij ;) :p !!

Grace balen..
    En beterschap.. Ik weet niet wat het is.. en afleiden hmm das moeilijk!!

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    dat is zo een machiene die de medicijn omzet in stoom. met een maskertje op kan ze de medicijn gewoon inademen.

16. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ow sam. ik had van amy ook een angelsound. ik heb nooit de hartslag gevonden van amy.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oké.. hmm misscihen laten zien dat het niet eng is? Dus zself op doen?

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oh das lullig.. Ik hoor er wel veel goede verhalen over.. Maar wat ik zeg.. Ik ga er vanuit dat we niets horen en ben ik nog net zo fijn onzeker als anders.. horen we het wel, dan ben ik helemaal blij ;) !!

19. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Mila: welkom

Linda: 20 dagen zijn senller om dan je denkt!!

grace: jeetje zeg, je kindje heeft het aardig te pakken, en een tip voor die machine kun je niet ondertussen een boekje gaan lezen met haar als je haar op schoot neemt??

sam: suces met de angelsound, ik hoop dat je wat hoort...

bij ons komen de leuke dagen eraan alleen hebben we een klein mannetje die ons een beetje in de weg staat, met slaapproblemen pffffffff, sanchts schreeuwend wakker worden en als hij naar bed moet wil hij al niet, als hij uiteindelijk dan in slaap is, na eerst uren bij hem te zitten wordt hij later wel weer wakker............... Maar goed we moeten maar even creatief worden deze aankomende dagen, hahah..

20. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Wie wil de lijst veranderne, mijn gegevens kloppen niet meer, zelf krijg ik het niet voor elkaar..

emily: ronde 2, nod 18 dec.

Deel Deze Pagina