Wij gaan voor een tweede Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 (nog altijd niet ongi) Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod 15 november Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde 1- 19 nov Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2-Nod-ongeveer 3 januari Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 1 - Nod 25 november Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 2 - Nod 30 november Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december Eeva- leeftijd 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod 14 december geef nog borstvoeding Emily - ... jaar - Ronde 2 - NOD 18 december Ingie- 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2- Nod 20 december Cindy24- 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2-Nod 5 januari Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod.... Jootje24-27 jaar -dochter 06-11-2008- ronde 2- nod.... music4life- dochter 2-12-08-ronde 2-Nod....... Lad- dochter 15-10-2007- Ronde 2-Nod......... Jelisa - dochter 9-10-2008 - Ronde 4-Nod...... Mutsie79 -30 jaar- dochter 29-4-2008 - ronde 1-Nod...... Emily- 28 jaar- zoon 12-04-2008- ronde 1- Nod.......... vosje2000 - 25 jaar - Zoon 20-03-2008 - Ronde 2 Zwanger! Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!! Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!! Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1-ZWANGER!!!! Emily erop gezet
Hey meiden Voor de nieuwe welkom! Voor de testers.. heel veel succes! Grace meis lekker onzeker zo allemaal zeg. Hopen dat je dan maar snel ongi wordt dan kun je teminste aan de volgende ronde beginnen Succes meis!! Sam.. Ik hoop dat je, je kindje zal horen En zo niet meis, maak je niet zo druk joh ik denk dat je misselijkheid gewoon afgenomen is Het komt heus wel goed!! Onze kleine man is gelukkig weer opgeknapt
Welkom Mila! Gelukkig gaat het met de zieke kindjes weer wat beter! Hopelijk is die van jou ook weer snel opgeknapt Grace! Blijft toch een beetje eng als je kindje ziek word en koorts krijgt he! Meiden die in de volgende ronde zitten: Veel succes gewenst!! Hier zijn de klusdagen zijn voorbij en ik zit weer op het wachtbankje! Volgens mij klopt mijn banner niet helemaal..
Ik hoorde net op het nieuws dat kinderen die de mex prik gemist hebben deze toch in mogen halen. Bas heeft deze vorige week niet gehad, omdat hij ziek was. Die in dec wordt dan zijn eerste en in de week van 11 jan krijgt hij zijn tweede. Toch wel een fijn gevoel. Oh ik ben me toch moe. Ik zou zo kunnen slapen. Ik heb nog niet getest. Wil echt met ochtendurine doen. X Linda
Ik ben helemaal blij. Net bij vriendin met angelsound gezocht.. Nou ja, eigenlijk binnen 20 sec hadden we het al !! Dus hartje klopt keurig hoor !! Dus ik ben nu gewoon even niet misselijk maar nog wel heerlijk zwanger !! Zit weer op m'n wolkje !!
Oh Sam wat fijn zeg! Een hele geruststelling. Krijg je deze week een extra echo. Das ook weer mooi toch. Hier nog geen ongi. Net lekker in bad gelegen, heerlijk! Nu Bas laatste fles geven en lekker in bed stoppen en dan avond houden! X Linda
Neej m'n onzekerheid is nu wel weg Linda dus ik bel niet. Kom deze 2 weken wel door en anders bestel ik alsnog zelf een angelsound !! Komt wel goed !!
@linda2 : klinkt goed hoop dat je zwanger bent! @grace wat sneu zeg voor amy!! jammer dat je negatief teste @sam, super dat je weer gerust gesteld bent, ik was al weer een beetje vergeten hoe onzeker is was als ik bijvoorbeeld even geen last had van kwaaltjes @emily oei vervelend zegt dat slechte slapen!! hier ook een krijsend verkouden meisje, zo zielig kon ze maar zeggen wat ze wou. Ze ligt al vanaf 18:00 op bed zonder eten en fles, 2 uur eerder dan normaal. Ik hoop maar dat ze vanacht goed slaapt!
Hey Sam Wat fijn meis!!! Nou fijn dat je weer lekker op je wolk zit Geniet er maar lekker van zo zonder die vervelende misselijkheid! xxx
Hey meiden Alles goed met jullie??? Ik hoop het wel! Hier gaat alles weer goed. Verder weinig tot geen zwangerschaps kwaaltjes meer. Net op de weegschaal gestaan, en ben nog niks aangekomen Toch mooi meegenomen ja toch! Me zusje is nu 18 weken en er komt nu echt een buikie.. Leuk!!! We schelen precies 8 weken Nou meiden veel succes allemaal, met waar een ieder zich nu mee bezig gaat houden testen, klussen of het lange wachten natuurlijk
o leuk sam dat je het hartje gehoord hebt! Niks bijgekomen Manny!! dat is zeker te gek!! Gisteravond toen ik naar het toilet ging had ik met het afvegen wit slijm en rozig erdoorheen, heel vreemd. Ook voelde ik sinds gisterochtend steekjes in mijn lies, en gister een klein beetje het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar vanmorgen niet en ook geen bloed meer gezien, wel nog steeds die steekjes, wat zou dat kunnen zijn?? volgens mij kan dat nog geen innesteling zijn toch?(ps banner klopt niet helemaal volgens mij is me ei tussen donderdag en zondag gekomen)Heb hem even gewijzigd
Ja dat kan heel goed. Denk iig nog geen innesteling. En wit slijm en ongi-gevoel had ik ook altijd als ik mn eisprong voelde!!
nee ik dacht ook al dat een innesteling niet kon. We hebben goed geklust dus hoop dat ze elkaar gaan vinden hihi