joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha nee hoor valt mee ik snap dat wel :D
    En ja ik denk ook dat het goed is als je iets langer ongi bent dan normaal! Nou lekker veel blijven klussen en niet ziek worden jij of je partner he!! ;) Ik hoop ook dat eht deze ronde raak gaat zijn voor je!!
    Succes :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

AAAHHH Stel je voor ik wordt nu ziek!!!
    Ik ben nooit ziek, flink afkloppen hier, maar ik doe het gewoon ook als ik ziek ben hahahaha.....
    Ja een goede ongi is belangrijk denk ik dus we zullen zien!!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

Wij gaan voor een tweede

Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 1 - Nod 25 november
    Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 – ronde 2 - Nod 30 november
    Laurie1977 - zoontje 4-11-2007- ronde 1-Nod 13 december
    Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december
    Eeva - 35+ - zoon april ’09 – ronde 1 – Nod 19 december
    Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2- Nod 20 december
    Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december
    Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december
    Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december
    Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december
    Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2-Nod ongeveer 3 januari
    Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2-Nod 5 januari
    Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod....
    Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde
    Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2
    Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december
    Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 (nog altijd niet ongi)
    ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1- Nod ???

Zwanger
    Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!
    Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!!
    Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!!
    Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!!

Zo staat weer op volgorde!!

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja als wij vrouwen ook iets willen, laten we ons door niks of niemand tegenhouden he!! Hahahaha... Vorige x was manlief ziek toch? Dat was wel balen he... maar zoals ik me herinner had je toch nog je zin gekregen ook al was hij ziek he hahahaha :D

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    haha sorry dat ik charlie verkeerd had neergezet hahaha dement he!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

Het is je vergeven maar alleen omdat je zwanger bent he!!! haha

Nou op DE dagen hebben we geen sex gehad, in het begin van de week wel maar ik was het meest vruchtbaar in het midden van de week en we hadden dan weer sex op het einde van de week. Dus eigenlijk net eromheen!!! Haha zit ik hier wat te vertellen wanneer we sex hadden!! Inderdaad mijn vriend was ziek, en als mannen ziek zijn he;) ahh nee de lieverd was echt erg ziek!!!:(

Ja eigenlijk schandalig hoor dat ik toch sex wilde hebben, maar het waren net DE dagen......mijn vriend zei al dalijk krijgen we een kind met de mex griep!! Mannen he!!:D

Nu is he nog de leukste tijd, we mogen vrijen voor een kindje en straks begint het ellendig lange wachten of je ongi wordt of zwanger bent..pffffff en maar hopen dat ik dan mag gaan wachten op ons tweede wondertje!!!:)

Jeetje je bent alweer 10 weken zwanger!! Gaat het ook sneller nu? Voor je gevoel dan? Toen wij 10 weken waren hebben we het pas verteld aan mijn moeder en schoonouders. Maar als je al zo snel een buikje krijgt kun je het niet zo lang meer voor je houden he.
    Wij wilden toen erg graag wachten op een echo met vertellen, weet niet of ik het nu weer zo lang voor me zou houden. Hebben jullie het gelijk vertelt zonder een echo?

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha joh wat maakt het uit hier delen we alles :D zelfs wanneer we seks hebben haha ;) Dat wachten vond ik ook zo erg pfff maar ik vind sowiezo dat veel meiden veel geduld hebben hier.. Ik heb echt geen geduld!!

Ja het gaat best hard hoor, ik vertelde jullie al dat het zo was toen ik 3 weken en 5 dgn was ofzo, nou dat lijkt wel gister :) Het voelt dus wel sneller... al vond ik het bij onze eerste ook wel rap gaan allemaal.
    Ik heb het niet zolang voor me kunnen houden zeker niet voor me ouders en me zussen.. we hebben echt een hele hechte band, het is natuurlijk wel eng om het zo vroeg al te vertellen, maar aan de andere kant.. zouden ze er ook voor me kunnen zijn als het mis zou zijn gegaan.
    Verder hebben we het aan een paar kennissen vertelt maar nu weten nog heel veel kennissen het niet :) Em ik maak me er ook niet zo druk om eigenlijk ;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

Hmm we zien wel als het zover is wat me gevoel zegt!! Want daar vertrouw ik veel op altijd!! Zo wist ik al dat we een dochter kregen toen ik zwanger was...waarom en hoe ik weet het niet maar toen we voor de 20weken echo gingen en ze zei een meisje...dat wist ik al...Normaal ben ik nuchter maar hiermee was ik dat niet!
    Als ik straks voel dat het goedzit vertellen we het gewoon...mijn schoonzus was 5 weken en vertlede het, vondt ik knap maa was ook haar tweede en volgens mij is het anders!! Bij je eerste weet je nog niet hoe je lichaam is en sinds een zwschap bevalling enz leer je je lichaam kennen!!!

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja dat is ook zo :) Wij hebben het bij de eerste ook veel later vertelt hoor.. alles is dan nog zo nieuw! Nu ook wel maar je hebt het nu al eens meegemaakt.
    Ik wilde het ook snel vertellen omdat me zusje precies 8 weken verder is als ik :D

Ik had het trouwens ook al die tijd al gevoeld dat ik zwanger was van een jongen en toen zagen wij het op de echo en zei de zuster, wat denk je zelf dat het wordt dus ik zeg ik heb het gevoel dat we een jongetje krijgen en dat was dus ook zo :D
    Ze zei ook de meeste vrouwen weten het zelf al... Gek eigenlijk he!

10. Alita

Alita Niet meer actief

mmm instinct, 6de zintuig weet ik hoe je het noemt..
    Moeders voelen ook op afstand als er iets aan de hand is met hun kindje, is ook zoiets niet?

Leuk samen zwanger zijn!!! Ben eens benieuwd van mijn vrienden of er nog iemand een tweede krijgt, een koppel vermoed ik van wel maar wanneer? Hoop dat wij eerder zijn stiekum hihi...
    Mijn broer en schoonzus mischien nog wel..zou leuk zijn!!!

Zo ga met mijn dochtertje banaan eten en wachten totdat papa thuiskomt straks!!!

Fijn weekend meid!!!

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja er is ook nog een vriendin van mij zwanger.
    Maar tis idd leuk met haar liepen we van de eerste ook samen zwanger :D Maar met me zusje is toch leuker ;)

Jullie ook een fijn weekend!!

Liefs Mandy

12. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje gezellig straks met verjaardagen!!!!

Ik heb geen zusje wel altijd graag gewilt, kun je zo lekker kleppen met je zus alles delen!! Ik heb 2 broers, die beschermen je wel weer goed ook fijn!!!

Zo ga nu echt geniet van je weekend en je wondertje(s)

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb 2 zussen en 1 zusje :) Zou ook een broer hebben gehad, maar dit mocht helaas niet zo zijn :(
    Wij beschermen elkaar ook in alles.
    Echt een heel hecht gezin, ik zou het niet anders willen.
    Alleen het rotte van alles is, is dat de zus waar ik het meest mee ben opgegroeid en omgegaan in mei verhuisd naar Canada :( En dus ook niet bij me bevalling zal zijn... dat vind ik echt heel jammer!
    Ach ja je kan niet alles hebben he ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm das balen Manny!!

Goedemiddag trouwens:
    Nieuwe dames welkom en zet hem op!!!

Linda wat balen en erg vervelend van je nega-testen :( :( !!

Manny mooi buikje al hoor :D :D Mijn moeder kwam gisteravond m'n nieuwe printer brengen (had ik van ze gekregen op mn verjaardag :D ) en die zei: Je ziet het gewoon al.. Terwijl het met Jildou echt wel maanden later was ;) !! Ben nu nog niet eens 10 weken!! Ik vind de eerste weken wel sneller gaan. Maar ook bij Jildou ging dat nog wel. Bij mn mk was dat veel erger!
    Verder sorry dames, en dement en te moe...

15. Alita

Alita Niet meer actief

Aah Manny dat is minder inderdaad....

Dan is het rot he, hier is laatst een tante van mijn vriend overleden in El Salvador, midden-amerika, tja je gaat er niet even naartoe he was erg moelijk!!!

Ah lijkt me heerlijk weer zo`n lekker buikje!!!
    Kwam even spieken en ben ook weer weg hahaha..

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank je wel!!!!!
    Wel leuk weer he :D Vind het wel leuk dat het nu veel sneller zichtbaar is :)
    Als ik maar niet meer aankom dan 14 kilo haha dat is 1 kilo onder me vorige zwangerschap ;)
    Maar ik heb gelezen dat je wel eerder een buik heb maar meestal niet meer aan komt. Laten we hopen dat dit zo is :D

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja cindy dat lijkt me ook het ergst als er een x iets is ofzo, dat je dan niet zo 1,2,3 daarheen kan :( Maar goed ze is hier gelukkig nog tot mei :D

18. Alita

Alita Niet meer actief

Hoeveel zijn jullie aangekomen bij de eerste?
    Manny jij 15 kilo?

Ik 20 kilo:$erg he?!
    Had wel zwschapsvergiftiging dus ja dan hou je ontzettend veel vocht vast!!
    Hoop nu dat het straks allemaal goed gaat en niet weer een zwschapsvergiftiging krijg ofzo..mijn moeder heeft ook iedere keer iets gehad bij de zwschappen...

ZO NU BEN IK ECHT WEG hahahaha..is gewoon te leuk hier!!!:D

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha ja he Cindy dat heb ik ook steeds :D ga elke x weer kijken.

O das niet zo mooi zwangerschapsvergiftiging!!
    Ik hoop ook dat je volgende zwangerschap beter verloopt meis!

Je komt zo toch wel weer terug dussss tot zo hahaha

20. Alita

Alita Niet meer actief

Heee hier ben ik weer hahaha...

Net dochter in bed gelegd, even spieken en dan vanavond gezellig op de bank en daarna ERG gezellig maken hahaha...erg he!!!

Ja was niet fijn de zwschapsvergiftiging, ik ging gewoon leuk voor een controle bij de vk en toen belande ik het zk aan de ctg-scan. Vanaf toen 3x per week aan de ctg, piesen in een potje bloedprikken..enz.. Nou kan je zeggen toen duurde het heeel erg lang voordat ze kwam hoor!!!
    Maar ervoor had ik een fijne zwschap..heerlijk gewoon!!!

Deel Deze Pagina