Wij gaan voor een tweede Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 1 - Nod 25 november Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 2 - Nod 30 november Laurie1977 - zoontje 4-11-2007- ronde 1-Nod 13 december Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december Eeva - 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod 19 december Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2- Nod 20 december ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1- Nod 23 december Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2-Nod ongeveer 27 december Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2-Nod 12 januari Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod.... Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 (nog altijd niet ongi) Zwanger Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!! Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!! Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!!
Ik ben nog steeds niet ongi. Mischien een goed teken, maar misschien ook niet. Ik moest gisteren wel heel vaak plassen (niet meer dan anders gedronken). Zelfs mijn man zei dat ik vaak moest (5 x in 1 uur) Ik heb de afgelopen 2 dagen zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Het is moeilijk te beschrijven, maar hier komt ie: als je heel nodig moet plassen heb je ook pijn in je onderbuik en als je dan geplast hebt dan lucht dat op. Nou zo'n gevoel is het. Mijn buik is trouwens ook flink opgezet. Herkennen jullie dit? X Linda
Linda26: Spannend, mooi als je ei eerder komt !! Wat betreft links of rechts ei, dat is niet altijd om en om! Ach wat maakt het ook uit, als ie maar komt !! Linda2: Ik herken het niet.. Ja vaker plassen, maar dat kan ook gewoon een dag zijn dat ik vaker moet plassen (niet zwanger) en verder, ja bandenpijn in mn buik..dus ja..
Grace: De kans dat je weer de mmm in moest was dan ook wel duidelijk aanwezig toch? Hoe vervelend het ook is, gelukkig is de mmm er denk ik dan maar weer!
Linda, klinkt goed dat gevoel dat je beschrijft. Ik had het ook bij mijn vorige zwangerschap (voor nod) en ik noemde het een blaasontstekings gevoel. Ik duim voor je! Grace, nu weet je wel waar je aan toe bent, dat geeft toch enige rust. Fijn dat je geholpen kan worden met het springen van een eitje, hopenlijk is het snel raak! Ik heb deze maand weer geen eisprong gehad, dus we kunnen nog niet echt voor een kleintje gaan.. maar dat komt wel vaker voor als je cyclus/vruchtbaarheid terugkeert bij borstvoeding. Is nu de 2e cyclus zonder eisprong, maar denk zelf dat ik de volgende maand m'n eitje krijg (volgens de experes kun je 1 á 2 cyclussen zonder eisprong hebben, maar er zijn ook vrouwen die al een eisprong hebben voordat ze de eerste keer menstrueren). Ik geef wel nog vaak borstvoeding 7 of 8 x. Groetjes Eeva
Sam8: Ik zie dat Jildou nu geen bv meer wil. Dat hebben jullie lang volgehouden zeg, super!!! Bij de volgende wil ik het ook langer vol houden. Onze eerste heeft 4 maanden volledig bv gehad en nog een kleine maand half om half (was toen aan het afbouwen) Bij nummer twee wil ik minstens voor het half jaar gaan, daarna zie ik wel weer. Ik vind het deze maand extra spannend. Ongeveer een maand geleden droomde ik dat ik beviel van onze tweede op 10 september 2010. Als ik deze maand zwanger zou raken ben ik rond die datum uitgerekend, hihi. Ben niet zo zweverig maar het zit toch in m'n achterhoofd... Linda2: Wil natuurlijk niet je hoop wegnemen maar mischien kun je anders even een plasje inleveren bij de dokter? Het klinkt wel als blaasontsteking... Kan ie met datzelfde plasje gelijk testen op zwangerschap!
@Linda26: Ik hoefde alleen gisteren meer te plassen. Vandaag gewoon normaal. Het gevoel in mijn buik is ook al weggetrokken. Ik weet hoe een blaasontsteking voelt en zo voelt het eigenlijk niet. Maarre mocht het toch zo zijn kan je menstruatie daar dan van uitblijven?
Linda26: Ja ik had het nog wel even vol willen houden hoor, maar ja, Jildou wilde al s avonds niet meer en nu begon ze al te huilen als ze s ochtends op schoot zat, en wilde dus ook geen drinken bij mij. Dus helaas. Nou ja, het is mooi geweest en ik ben heel blij dat ze het zelf aangegeven heeft, voel me iig niet schuldig !!
Poeh, dat weet ik eigenlijk niet... Tis wel vervelend als je niet weet waar je aan toe bent he. Wanneer ga je nog een test wagen? Of wacht je nog even af? Ik hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent hoor!
Mijn man en ik hebben afgesproken dat we op dag 55 nog een test doen als ik niet ongi ben, dus dat is 17 december. Ik wil natuurlijk ook niet al te vaak te testen. Geeft misschien een hoop teleurstelling en kost veel geld. X Linda
Hey Sam super meis! Tis toch goed dat jullie het zolang hebben uitgehouden. En het is idd fijn dat ze het zelf heeft aangegeven Verder alles goed met je??? Hier gaat alles goed behalve dat manlief ziek is en ik waarschijnlijk de volgende ga zijn, want zo gaat het altijd Als het dan maar wel bij een gewoon griepje blijft. Groetjes Mandy
Linda2: hier een vriendin die al 2 weken overtijd is En testte met de eerste pas bij 8 weken positief.. Helaas wil de ha geen bloedtest doen !!
hey iedereen, natuurlijk heeft alles ook een goed kantje. ik zal vanaf nu weer precies weten wanneer mijn ei er is en ook precies weten wanneer ik ongi moet worden. zalig. natuurlijk moet je dan alle andere dingetjes erbij nemen! maar het blijft voor een goed doel !!!!! nou linda gezellig zeg, veel geluk op je 55ste dag !!!
@Sam , is toch ookweer emotioneel niet dat stoppen? Ik vondt het wel een bepaalde afsluiting van iets..niet datik nu moest janken erom maar was wel een beetje emo ervan..Maar 1 jaar bv is ook wel weer lang he,maar jij 14 maanden?! Als ik geen botscan had gehad, waarbij ze radioactieve vloeistof in me aderen spuiten, was ik beslist ook nog wel doorgegaan maar moest hierom stoppen en dacht stop maar gelijk dan. Vondt het ook wel eng stel je voor je had nog iets in je lichaam ervan... @Grace...jij weet nu wanneer je eitje gaat springen dat voordeel hebben wij niet!!! Jij weet een ovutest is geen zekerheid!! En die dingen erbij nemen, als je eraan denkt waarvoor is een hoop gestress al weg niet? @Linda2 ......ik ben eens benieuwd meid!!! Hop voor je dat het allemaal positief uitpakt!!!! En ikzelf heb niks nieuws....tja wachten op mijn ei, maar ja of dat nu "breaking-news" is?!!!
komaan cindy nog 5 dagjes. goodluck zou ik zeggen!!! he sam heb ik iets gemist? ik lees hier van alles over botscan enzo??? ik moest een paar maanden geleden ook onder de botscan en dan werd ook zo een raar goedje in men aders gespoten. van mij moesten ze dat inspuiten in mijn ader in mijn hand omdat al mijn andere aders doorprikt waren van bloedtesten. heeeeeel erg pijnlijk hoor!
ok ik heb even terug gelezen. iets heel anders dus. pff wat kan ik soms dom zijn zeg !!! het gaat dus over borstvoeding :s nogmaals sorry voor mijn domme opmerkingen haha!! ik zit er de laatste dagen wat ongeconcentreerd bij. ik maak spelfouten, lees een tekst en daarna heb ik niet door over wat het gaat, ik struikel over mijn woorden als ik praat of voorlees. haha en dat allemaal en niet zwanger zijn !!!
Idd Grace zou net zeggen en je bent niet eens zwanger !! Cindy : Ja moest wel even slikken, maar goed het is mooi dat ze zelf niet meer wil en niet dat ik moest stoppen!! Ach over een maand of 7 mag ik weer !! Wat jij hebt gedaan, had ik dan ook gedaan idd.. Dan maar meteen stoppen..
Ben helemaal niet bij.....sorry! Vorige week dinsdag is mijn mannetje dus eindelijk weer thuis gekomen, dus de computer is niet veel aangeweest. Gezien de verschillende cyclus-lengtes zijn we maar alvast begonnen... en gaan we deze maand vrolijk door Eens kijken of dat effect heeft in de 1e ronde! Haha..... Sam: vind het al heel knap dat je het zolang hebt vol weten te houden. En inderdaad wel fijn dat ze het zelf aangeeft niet meer te willen. Ik heb maar 3 weken BV gegeven en kreeg toen in beide borsten zo'n flinke borstontsteking dat ik het welletjes vond. Linda2: succes met wachten tot de 55e dag en daarna succes met testen.... wie weet!!! Mandy: alvast beterschap