joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Zo morgenvroeg al een afspraak bij de HA. Ben nog steeds niet ongi, CD 48.
    Heb wel onwijs last van mijn borsten. Als ik mijn arm er langs beweeg om iets te pakken of zo dan doetdat heel erg pijn, ook heb ik een grieperig gevoel, maar toch ook weer niet. (de spierpijn zit alleen rondom mijn borsten) snappen jullie?

Vanmorgen neg test. Mijn man zei al... ze zeggen wel eens er zijn mensen die zwanger zijn en pas heel laat pos testen dan zeg je altijd daar horen wij niet bij, maar misschien horen wij er wel bij.
    Tja wie weet, het is afwachten. Ik ben benieuwd morgen.

X Linda

2. Amle

Amle Niet meer actief

Linda2: succes morgen. Hoop dat er wat voor je uitkomt.

Linda26: begrijp je helemaal. Wij zijn ook om de dag bewust aan het klussen, en begin het steeds leuker/fijner te vinden.
    Nu hopen dat het ook snel raak is ;)

Sorry, verder ben ik niet bij met lezen....
    Druk met werken, genieten van hubbie die eindelijk weer thuis is en waar ik dus gelijk 'gebruik' van maak ;), feestdagen, visites, afspraken etc. etc.

3. Alita

Alita Niet meer actief

Nou wij vinden het helemaal niet erg om zoveel sex te hebben, tuurlijk is het meer dan normaal. Ik bedoel een kind, werk huishouden enz...nee dan doe je het niet echt om de dag normaal.
    Maar ja we willen toch graag zwanger raken en dan doen we het deze week dus echt om de dag!!!
    En inderdaad moet zeggen dat het dus ook HELEMAAL niet erg is hahaaha...

@Linda2 oeeh meid ik ben eens benieuwd wat er nu aan de hand is, ik hoop voor je dat je al een babietje in je buikje hebt!!!

@Amle fijn dat je hubbie weer gebruiksklaar is:p...

4. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    zo eindelijk eens tijd om ook eens mee te kletsen hier...
    Ben wel steeds mee aan het lezen tussen de soep en de aardappelen door maar nooit tijd om eens echt te reageren...

@linda2 ben ook benieuwd wat het zou kunnen zijn, vervelend dat je negatief blijft testen. Bij mijn eerste had ik ook een vreemd gevoel bij me borsten. Weet je wel wanneer je een eisprong hebt gehad?? Ik heb even niet alles gelezen..

Wij klussen hier ook om de dag nu, en moet zeggen het BEVALT super. Alleen heb ik het afgelopen half jaar een steeds regelmatige ongi gehad met daarbij ook het slijm rond de eisprong, maar nu niks noppes nada. Ook de ovu test gaf geen (komende)eisprong aan. Zei al tegen mijn man zul je net zien dat mijn lichaam nu weer raar gaat doen. Was bij mijn eeste erg onregelmatig ongesteld.

5. muisje14

@ktje: Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong gehad heb (misschien wel helemaal niet) Dus vandaar dat ik ook naar de HA toe ga.

6. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hihi, wat gezellig toch he, zo'n forum! :D
    Lekker kletsen over sex, eieren, kwaaltjes enz.

7. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Hopelijk heb je dan gewoon een hele late eisprong gehad(en nu wel misschien een beeb in je buikje). Hoop in ieder geval dat de HA je uitsluitsel kan geven.

8. muisje14

Ik denk dat mijn HA zelf weinig kan doen, alleen een verwijzing naar de gyn voor een echo/onderzoek. Maar ik wacht het wel af.
    Ik moet zeggen dat ik het wel heb aangedikt (zie mijn verhaal eerder in dit topic.
    Mijn vorige cyclus was 37 dagen en toen ik iets van 10 dagen overtijd was toen heb ik ook gebeld en toen moest ik het maar afwachten, gestopt met pil blabla. je kent het wel. Dus heb gezegd dat ik sinds die tijd nog steeds niet ongi ben (dus nu 90 dagen) Anders had ik kans dat ik weer hetzelfde verhaal zou krijgen en daar had ik geen zin in. Maar goed mocht ik naar de gyn mogen dan zal ik daar wel het juiste vehaal vertellen.
    Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar onze HA kapt snel dingen af dus dan moet je wel een leugentje om bestwil maken.

En tuurlijk is mijn cyclus van (nu 48 dagen) ook niet normaal. Het wordt bij mij alleen maar langer. En ik heb 24 dagen ovulatietesten gebruikt en daar was ook weinig op te zien. Wel een lichte streep, maar geen piek. Dus toen geen eisprong. Laatste ovulatietest dacht ik iets van 21 nov gedaan. Daarna kan er natuurlijk wel een eisprong zijn geweest, alleen hebben we toen weinig geklust. We waren erg moe omdat Bas onrustig sliep.

X Linda

9. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ik hoop dat je dan in ieder geval een verwijzing voor de gyn krijgt, die kan dan misschien met behulp van een inwendige echo zien of je een eisprong hebt gehad of dat hij er nog aan zit te komen...

en wat vervelend dat je HA zo is, die van ons is wel heel meegaand, maar scheelt misschien dat het een vrouw is.

Hoe lang zijn jullie bezig geweest voor Bas?? Was je cyclus toen ook onregelmatig.

10. muisje14

Toen was mijn cyclus ook onregelmatig, maar ik was toen in de derde ronde zwanger. Eerst 38 dagen toen 31 dagen en toen was ik zwanger (ook iets van 35 dagen geweest). Maar nu slaat het wel alles 25/37 en nu dag 48 en geen ongi in zicht. Deze eerste ronde van 25 dagen heb ik wel een eisprong gehad. Voor het eerst in mijn leven heb ik die toen gevoeld en iets van 13/14 dagen later was ik ongi. maar daarna niks meer gevoeld, al hoeft dat ook niet.

@ktje: was jij snel zwanger van de eerste? En wat was jou cyclus?

X Linda

11. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    mijn cyclus was toen onregelmatig tussen de 26 en 37 dagen en het heeft 13 maanden geduurd (na 10 maanden was het raak maar helaas een MK)

Vandaar dat ik zo blij was dat mijn ongi het laatste half jaar zo regelmatig was, steeds om de 30 dagen en veel slijm in de dagen rond mijn ei. Helaas nu niet...

12. muisje14

Balen van e MK zeg. Ik heb het niet meegemaakt, maar het lijkt me verschrikkelijk. Bij hoeveel weken had je een MK?

Het kan per cyclus verschillen. Zo ben je maanden heel regelmatig en dan ineens door bijv stress of misschien wel het weer is het allemaal anders. Maar zoals het nu bij mijn is, is het ook niet goed denk ik.

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Wat kan een vrouw eigenlijk blij zijn met een regelmatige ongi he. Als het er eenmaal is vervloek je het, maar aan de andere kant ben ik ook altijd blij als ik weer ongi ben. Zo van: heh, alles doet het nog. :) Ik kan me ook echt voorstellen dat jullie zo balen.

He even een ander vraagje voor de dames die een pendel hebben aangevraagd. Hoe lang duurde het ongeveer eer je antwoord kreeg?
    Ik ben zelf wel nieuwsgierig naar wat het geslacht zal zijn. Ik zie telkens een jongetje voor me. Ik zat bij mijn dochter ook goed. Maar elke keer als ik stukjes over tweelingen lees, word ik om de 1 of andere reden heel emotioneel....dus ja, zo'n pendel lijkt me reuze interessant!

Bij ons was het ook zo dat ons seksleven een enorme boost kreeg. Maar het duurde niet lang want na 1 ronde waren we zwanger en mijn libido zakte tot ver onder het vriespunt.

14. muisje14

@Melloncollie: Bij mijn pendels in mijn handtekening kreeg ik meteen antwoordt of in ieder geval binnen 2 dagen en van sommige nog steeds niets van gehoord.

ja met een regelmatige cyclus zou ik al heel blij zijn, ook al ben je dan niet zwanger. Je kunt wel ergens van op aan en je weet dat je in de juiste periode klust. Nu weet ik niets.

15. Alita

Alita Niet meer actief

die pendels heb ik ook gedaan en kreeg er 2 terug!!
    Maar ik deed het ook weer voor de grap dus zo erg is het niet hahaha...

Ik was erg blij toen mijn ongi op gang kwam...na zwschap en bv geven had ik al lang geen fastoendelijke ongi meer gehad...nu hiervoor echt gewoon 6 dagen ongi geweest gewoon zoals het moet....fijn was dat!!

Mijn libido steeg erorm toen ik pas zwanger was!!! Maar tegen het einde was de zin wel weer weg hahaha....

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Tja en weet je, het blijft slechts bij voorstellingen. Want ik heb altijd een regelmatige ongi gehad. Het is zeer zeker niet fijn om mensen te zien vechten als blijkt dat ze niet zo gemakkelijk zwanger worden. Soms durf ik haast niet te benoemen dat ik in ronde 1 al zwanger was. Daarentegen ben ik me wel altijd heel bewust geweest van het feit dat dit een groot Geschenk is. Ik gun het een ieder, maar helaas, met gunnen alleen kom je er niet. Ik hoop voor jullie allen dat jullie ondanks tegenslag het licht aan het einde van de tunnel kunnen blijven zien. Waar die tunnel ook naartoe leidt. ;)

Van wie kregen jullie snel antwoord terug?

17. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ja het is ook niet niks, maar gelukkig heb ik het een plekje kunnen geven(oa door ook een vlindertje te laten tatoeëren bij de naam van me dochtertje)

Nee idd het is niks als je zolang moet wachten op je ongi, ik vond dat altijd zo vreselijk. Als je ergens naar toe ging altijd maar voor de zekerheid wat om doen, en dan die onzekerheid en spanning. En dan toch weer die teleurstelling als die rot duivels er waren(maar idd ook weer die opluchting dat alles nog functioneert)

Nou ga eens even lekker in bad met mijn kleine meisje...

18. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Zie nou trouwens pas dat veel van onze kids rond dezelfde leeftijd zijn, wel leuk

19. Alita

Alita Niet meer actief

Wij gaan voor een tweede

Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 – ronde 2 - Nod 30 november
    Laurie1977 - zoontje 4-11-2007- ronde 1-Nod 13 december
    Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december
    Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december
    Eeva - 35+ - zoon april ’09 – ronde 1 – Nod 19 december
    Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2- Nod 20 december
    ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1- Nod 23 december
    Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december
    Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december
    Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december
    Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december
    Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2-Nod ongeveer 27 december
    Melloncollie - 24 jaar - dochter 02-10-2008 - Ronde 1 -NOD 3 januari
    Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2-Nod 12 januari
    Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod....
    Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde
    Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2
    Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 (nog altijd niet ongi)
    Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde ?

Zwanger
    Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!
    Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!!
    Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!!
    Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!!

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    @mellencollie
    Zie mijn handtekening van deze meiden had ik snel antwoord gekregen.

Deel Deze Pagina