Ja is stil soms hier he!!! Nu is het alweer s`morgens, goedemorgen dames!!!! Hier zijn de vruchtbaarste dagen aangebroken!!!! Nou we hebben gister dan wel geen sex gehad maar wel woensdagavond en vanavond weer...en dan maar hopen dat het raak is!!!
Is toch genoeg of niet zit ik nu opeens te twijfelen hier.....haha stom he...om de dag is goed!! He lad nog even en je mag testen....al kwaaltjes?!
Hoi, Hier nog geen positieve ovutest.... maar hopen dat het goed komt en dat die dingen het doen!! Houd mijn lichaam en symptomen wel goed in gaten. Succes dames en veel klus plezier. Charlie
Uhm Cindy, jahoor, ik denk dat het meer dan genoeg is. Maar laat je vooral niet tegenhouden als je zin hebt. Charlie, ik neem aan dat die dingen het gewoon doen toch? Goed in de gaten houden!
Hoop van wel. Ze geven heel duidelijk na 30 seconden al 1 streepje aan terwijl het er twee moeten zijn. Nou ja, misschien vanavond nog een testje doen. Kan zijn dat mijn cyclus weer wat langer is dan van de zomer. Was afgelopen maand ineens 30 dagen ipv. 25/26. Vandaar de tests. Maar ik kan me voorstellen waarom jullie er mee zouden wachten. Het is net een soort zwangerschapstest elke keer en je wordt er gewoon nerveus van!! Ha ha. Doehoeg, Charlie
Hey Wij deden het voor de zekerheid gewoon elke dag Vonden we helemaal niet vervelend en het resultaat mag er wezen. Zo wist ik zeker dat ik em niet zou missen. In de eerste instantie zouden we ook om de dag doen, maar we hadden denk gewoon meer zin
Hier verder nog steeds ziek Het gaat wel al iets beter, maar dat is steeds alleen de ochtend, smiddags wordt het weer erger en dan maar weer op tijd me bed in. Ik had gister de dokter gebeld en die vond het nogal klinken als de mex. griep.... maar ik heb zoiets van, het is niet getest dus dan kan ik net zo goed een koutje hebben gevat. Al is het wel zo, kunnen ze er toch niks aan doen dus ga me niet te druk maken
Ja, ik heb zelf de ovutesten nog nooit gebruikt. Maar ik merk het ook heel goed aan m'n lichaam dus dat scheelt. Mijn cyclus varieert tussen de 26 en 29 dagen maar omdat ik mijn lichaam goed ken, maakt het niet veel uit. Wij gaan juist niet overhaasten of op de klok batsen. We willen het dit keer gewoon vooral gezellig in bed houden want de vorige keer met Yelena was toch ergens wel wat minder romantisch. Hoewel gisteren was ook niet echt heel romantisch maar wel nicccce. Manny, gelukkig ben je nuchter. Ik word zelf zo onderhand best lijp van de tacogriephysterie.
Ben naar de HA geweest. heb een verwijzing voor de Gyn. NA HEEL LANG ZEUREN. Echt ongelofelijk. Het was een waarnemer, omdat verder iedereen naar een congres was. Ik vertelde dan van dat ik al 3 mnd niet ongesteld was geweest. Hij vond het wel normaal Nou ik niet dus. Ik kan pas 28 januari terecht, maar dat maakt niet uit. Ik weet dat er dan naar me gekeken wordt. Ik vroeg de HA wanneer ik volgens hem dan terug zou moeten komen als ik niet ongi zou worden, hij zei nou over een half jaar doe normaal. Echt typisch iets voor mannen. Ik zei hem ook dat door mijn gestress mijn menstruatie zeker uit blijft. Ik zei mijn testen zijn negatief, maar misschien ben ik toch wel zwanger, misschien hoor ik wel bij de 1% die niet positief test. Nee zei hij dat bestaat niet. Als je zwanger bent MOET je positief testen. Ik had het echt helemaal gehad met hem, maar ik heb wel mijn zin gekregen. Hij kreeg de verwijsbrief niet eens geprint moest de assitstente doen. Hij vertelde helemaal niet wat ik nu moest doen, dat moest de assistente mij vertellen. Wat een eikel zeg. Het was ook echt zo'n kakkerd. bah! X Linda
ja we hebben gister dus geen sex gehad maar sperma overleeft toch wel? En ze moeten die reis nogafleggen dus as ik vandaag mijn ei heb is het toch goed? Gister nìet zo`n zin en het moet leuk blijven he?! @Manny is wel wat minder dat ziek zijn he...ach nu is alle griep een mexicaanse en je komt er toch niet achter als het wel zo is!!! @Linda2 het is moeilijk natuurlijk want een arts bekijkt het van een medische kant en niet naar jouw`n emoties en gevoel snap je?! Maar je hebt je verwijzing en mischien is het helemaal niet nodig!!!
Sperma kan volgens mij gemiddeld 48 uur in leven blijven. Maar soms ook langer en soms korter. Verschilt per man.
Zaadcellen overleven in de eileider 48 tot 72 uur (bron:GezondVGZ - Vruchtbaarheid) @Linda2 wat vervelend van je huisarts, meestal denk ik ook je GAAT toch niet voor niks naar een huisarts. Maar behandelen ze je wel zo: van kom je me hier mee lastig vallen... Gelukkig is mijn huisarts(een vrouw) wel heel meegaand neemt ook echt de tijd... heb er laatst bijna 3 kwartier binnen gezeten.. En toen had ik niet eens lichamelijke klachten, dus geen onderzoek of niks.. @Manny: Beterschap!!!
Voel me vandaag zo vreselijk misselijk??? Zou het dan toch zo zijn? Volgens een vruchtbaarheids kalender zou ik vandaag mijn innesteling moeten hebben. Mijn man heeft soms van die voorspellende dromen, en die zei gisteren; volgend jaar rond deze tijd heb je een mooi meisje in je armen. Laten we het hopen.
Ik hoop voor je mee Ingie! Ik ga er ff vandoor, bij mijn oude opa'tje langs van 88. De fleurt altijd zo op als Yelena is geweest. En als ze zijn hele cd laadje weer heeft gereorganiseerd.
Geen idee of het te vroeg is. Mijn vorige zwangerschap had ik hetzelfde. Toen was ik ook zo vreselijk misselijk. Toen heb ik nog gezegt; ik kon wel zwanger zijn. We zien het wel. Nog een paar dagen geduld en dan zullen we het wel zien.
Ga je er vanavond toch nog een keer voor Cindy? Misschien voel je je ei wel dit keer. Anders temp je even morgenochtend. Als je boven de 37 komt is die vast gesprongen. Ja zaad overleefd vrij lang hoor, de meisjeszaadjes langer dan de jongens toch? dus als je vandaag je ei had dan is het misschien een meissie. Zo was het bij ons ook. Hi hi. Ben benieuwd voor je of het raak is deze keer. Fingers crossed. Hier geen nieuws verder. Ben toe aan een gezellig weekend. Laat wel weten als ik een posi ovutest in handen heb. Groetjes C
hmmm lijkt mij nog vroeg om nu al misselijk te zijn als het eitje zich mischien niet eens heeft ingenesteld..maar ik hoor dat wel eens vaker hier!!! Ben je in het begin erg misselijk geweest tot aan die 12 weken? Ikwas nietzo heel erg misselijk mischien dat ik het daarom niet had, ik teste toen ook erg licht posi..ligt aan je hcg en hoe je lichaam erop reageert..teste je duidelijk posi toen? We zullen zien inderdaad....