Ja prachtig , ben nog ff aan het nagenieten.. Gewoon gek, zo'n 4 cm groot en dan gewoon al compleet. HEel bijzonder !!
wauw, de echo gehad gaaf man! sam8 hier sinds za.avond 'savonds ineens misselijk..... mmmbop, nu begon ik vanochtend ook alweer met misseijk opstaan, typisch hoor... en vanavond weer zo ineens misselijk.... En moet me ineens vaak plassen joh... Wel echt typische dingetjes voor zwanger zijn????????????????????????????????????? Zal het dan toch???????????????? Ach nee, ik denk gewoon dat ik ziek wordt of zo, ben ook doodmoe dus ga zo maar naar bed toe... Ik was/ben er namelijk zo van overtuigd dat ik komend weekend ongi wordt...
@Sam ahhhhh geweldig weer he!! Was het nu anders? Bij mijn dochter keek ik wel op het scherm maar besefte het niet ofzo...het is ook zo onwerkelijk en bijzonder he zwanger zijn... @Manny en meid hoe is het met jou, jeetje alweer 12 weken? Nu zijn jullie over DE grens he...dat wijons daar altijd zo mee bezig houden hier in Ned? In het buitenlang vertellen ze al gelijk bij 6 weken zwschap het de hele wereld en hebben ze ook al echo`s! Die echo wilde ik ook wel al zo vroeg niet? In het land waar mijn vriend vandaan komt kun je een echo laten maken voor een paar dollar...dat is nu leuk gewoon gaan en een paar dollar betalen en je ziet je kleintje weer.... @Emily, je maakt het wel weer spannend he...ben benieuwd ga voor je duimen hoor!!! Ben eens benieuwd hoe het hier gaat verlopen!!! @Lad jij maakt het ook weer spannend!!!! Wanneer had je voor het laatst getest? Mischien nog eens een testje wagen? Inderdaad wat is het hier rustig de laatste tijd!!! Van sommige dames hoor je niks meer vanaf dat ze zwanger zijn geworden of het weer niet werden. Vindt ik jammer ben toch wel altijd nieuwschierig hoe het is.. Vanmiddag weer de mex griepspuit halen met mijn dochter en daarna schoentjes kopen!! Mijn moeder had hele leuke schoentjes gezien, nou dan gaan we wel even kijken
Hier gaat alles z'n gangetje Ik heb het nog steeds niet tegen iedereen verteld.. maar puur omdat ik het persoonlijk wil vertellen en niet via Hyves of iets. Zou idd wel fijn zijn dat je een paar euro betaald en je kan je kindje zo vaak zien als je wilt Maar wat dat betreft zijn ze in Nederland nou eenmaal gek.. want als ze ergens geld uit kunnen slaan, zullen ze het niet laten. Pfff ik had gister een topic gelezen over zilvervisjes (van die platte beestjes die over de muur lopen) Nou had ik het nou maar nooit gelezen.. tjonge jonge heb echt slecht geslapen daardoor. Ik had er zelfs nachtmerries over... terwijl wij helemaal geen last hebben van die krengen... Ik en beestjes hahahhaa.... Ik vind het ook erg jammer dat we van veel meiden niks meer horen, je bent na een tijdje met elkaar kletsen toch wel erg benieuwd naar elkaar.
Hoi meiden, Hier zo eentje die een hele tijd niks van zich laat horen. *schaam* Ik moet zeggen, ik heb het gewoon superdruk. Die eerste echte decembermaand met een kind valt me wel een beetje tegen, qua drukte dan. Het is wel supergezellig, maar ook een hoop geregel en gedoe. Ik wil natuurlijk ook meteen alles vieren, en mijn zoontje was afgelopen week ook jarig, dus het is elke week wel wat. En dan ook nog eens druk op het werk + allemaal kerstborrels en -etentjes. Ik weet van voren niet meer dat ik van achteren leef, zeg maar. Sorry dus! Goed om te horen dat er weer wat meiden zwanger zijn (toch?). Hier weer afwachten. Vorige ronde was het niet raak, maar was mijn cyclus wel een dag korter, wat ik toch vreemd vind, want dat heb ik nooit. Dus misschien was er dan toch iets. Deze ronde hebben we redelijk geklust, en met ovulatietesten vrijdag positief getest en zaterdag geklust. Ik voel niks, dus ik ga ervanuit dat het niet raak is. Wel vreemd eigenlijk dat ik pas vrijdag positief testte, terwijl ik woensdag mijn eisprong zou moeten hebben, uitgaande van mijn banner en mijn altijd regelmatige cyclus. Snappen jullie dat? Ik kan me van de vorige keer (toen heb ik ook ovutesten gebruikt) wel herinneren dat mijn eisprong ook later was dan ik dacht, dus misschien is dat wel normaal bij mij... Succes vandaag met de prik, cindy! Bij mijn zoontje viel het hartstikke mee (hij snapt het gelukkig nog niet), maar hij is helaas nu wel een beetje ziek. Denken jullie dat ik dat moet melden bij de huisarts? Voor de statistieken zeg maar? Nou meiden, hopen dat het snel raak is!
he cindy.... je hebt gelijk. sorry dat ik niks meer liet horen. maar ik moest het even laten rusten. ik moet veel werken en dat is ok, daar komt bij dat iedereen zo ongeveer rond mij terug zwanger is. en dus moest ik het even laten rusten. ik hoop dat je dat begrijpt. het gaat goed met me hoor. druk met dochter en man. en veel werken. met kerst moet ik ook werken maar dat ben ik gewoon. hoop dat alles goed is met jou en iedereen hier en wens jullie allemaal een snelle zwangerschap toe!
Hey dames, fijn weer eens iets van jullie te horen!! Cindy: Ja dat had ik ook, maar nu besefte ik het me wel meer moet ik zeggen. Heb nu ook dat het toch net even iets meer gaat leven nu !! Ik was wel zwanger, voelde me wel zwanger, maar het is nu met Jildou toch heel anders. Toch wel jammer dat het allerbijzonderste eraf is .. Dat zei de vk ook al. Maar goed, dat wil de pret niet drukken ! Het is nog steeds prachtig en begin het nu steeds meer te beseffen dat we straks nog zo'n lieve dreutel hebben !! Hihi Jildou valt in slaap met haar flese drinken, dus wordt t bedtijd !!
AAh leuk hoor dames dat we nog eens iets horen!!! Maar ik begrijp het heel erg goed natuurlijk dat je er soms even niet mee bezig moet zijn en het heeeel erg druk hebben nu in deze maand!! @Lindangel, dankje het ging goed en ze heeft tot nu toe geen last gelukkig maar het is voor haar bestwil natuurlijk! Over de ovutest, gewoon in DE week om de dag sex hebben zit je toch altijd goed? @Femke ah lief hoor met mij is alles goed!! Vraag me altijd af of er iets is als ik lang niks meer hoor. Stom he ik kan jullie niet persoonlijk maar we maken allemaal hetzelfde mee en ik kan altijd heel goed meeleven dan...JIj en Lindangel lopen met de cyclus hetzelfde! Kunnen jullie saampjes wachten!! @Sam ja dat bedoel ik het is toch anders nu! Bij mijn dochter zag ik haar wel op de echo "maar zit dat nu echt in mijn buik?" En nu weet je dat er straks echt iets uit komt hahahaha.... @Manny nee via hyves zou ik het ook niet vertellen...leuk he vertellen dat je zwanger bent!! Pppfff en bij mij niet veel bijzonders...nu begint het afwachten weer!!! Maar we vrijen gewoon door voor de zekerheid!! En voor de leuk natuurlijk hahahaha.....Ben benieuwd of ik al iets ga merken, maar ja bij mijn dochtr had ik dat dus ook niet en was zwanger. Volgens mij kun je ook zo vroeg nog niks merken of niet? Tenminste het gemene is dat als je zwanger bent je hetzelfde voelt als dat je ongi wordt, gemeen hoor vrouw zijn!!!
hoi Dames Ook ik ben er niet zo vaak, beetje bescherming tegen mezelf. We hebben besloten om het rustig aan te doen. Niet dat ik over een paar maandjes helemaal :x Frusty :x ben omdat het niet lukt, bij onze kleine mup heeft het ook 13 maanden geduurd. Trouwens Sam ik *schaam, schaam* me diep zie nu pas dat jij het bent en dat je in verwachting bent van een brusje voor Jildou. Van harte gefeliciteerd!! We zaten samen op het topic ZNM Wat een leuk dametje hebben jullie #smelt#, loopt ze al??? fijne avond nog
Wij gaan voor een tweede Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 2 - Nod 30 november Laurie1977 - zoontje 4-11-2007- ronde 1-Nod 13 december Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december Eeva - 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod 19 december Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2- Nod 20 december ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1- Nod 24 december Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2-Nod ongeveer 27 december Melloncollie - 24 jaar - dochter 02-10-2008 - Ronde 1 -NOD 3 januari Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2-Nod 12 januari Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod.... Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 (nog altijd niet ongi) Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde ? Zwanger Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!! Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!! Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!! Ik had me een dagje vergist, NOD op 24 december
Haha Ktje geeft niet. Ja ik dacht ook al, waar kletste zij mee !! Ja Jildou loopt nu net sinds 2 weekjes. Echt machtig !! Hoe is het met jou en de grote kleine verder ?
Hallo dames! Ik heb nog niet getest ik wacht tot het weekend wil ook niet teveel testjes gaan verspillen. Mijn temp loopt nu weer langzaam beetje raar, ik voel nog geen duivels komen en heb ook geen pijnlijke borsten wat ik normaal wel veel heb. Zijn er verder nog dames die binnenkort mgen testen?
Ja met onze kleine meid gaat het super , rent al vrolijk rond, gaat echt veelste snel..Met mij het ook redelijk, vind het allemaal heel erg spannend. Wil me er echter niet te veel in storten want ben nog herstellende van een burn out Hoe is het met Jildou, laaste wat ik toen zo allemaal heb meegekregen is dat ze opgenomen was in het ziekenhuis een aantal weken na de geboorte. slaap lekker dames
Dat klinkt toch wel spannend lad!! succes met inhouden nog ! Hier is het grote wachten weer gaande. Voel nog helemaal niks, normaal vanalles, maar ja m'n eisprong is nog maar net voorbij... Spannend hoor!