joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HOPELIJK krijgt hij het daarna niet weer linda!!

Dames wij gaan het weekend weg :D !! Tenminste als we van het parkeerterrein achter ons huis weg kunnen komen :p Manlief moet eerst de auto nog uitgraven ;) !! Fijn weekend iedereen en tot maandag!

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Sam veel plezier heerlijk een weekendje weg!!!

@Grace hahaha tja als wij er zijn ben jij er niet?! hihi
    Ik hoop voor je dat je ongi snel komt dan?!

@Linda..mm minder he dat wachten nu..

@Charlie, gaat vanzelf vindt ik vooral als het op de laatste week wachten aankomt...ik heb nu geen last meer van mijn baarmoeder dus ik ben benieuwd. Kreeg gister wel opeens weer afscheiding maar dan niet het rekbare slijm..maar ja hoeft niks te zijn natuurlijk!! We klussen gewoon om de dag nog steeds voor als mijn ei later is..

3. Alita

Alita Niet meer actief

Wij gaan voor een tweede

Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december
    Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december
    Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2- Nod 20 december
    ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1- Nod 24 december
    Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december
    Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december
    Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december
    Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december
    Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2- Nod ongeveer 27 december
    Melloncollie - 24 jaar - dochter 02-10-2008 - Ronde 1 - NOD 3 januari
    Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2- Nod 12 januari
    Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 – ronde 3 - Nod 7 februari
    Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)- Nod ?
    Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde - Nod ?
    Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod ?
    Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 - Nod ?
    Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde - Nod ?
    Eeva - 35+ - zoon april ’09 – ronde 1 – Nod ?

Zwanger
    Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!
    Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!!
    Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!!
    Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!!

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mogguh dames,

Veel plezier Sam!

Ach wat lees ik, veel zieke kindjes. :( Hopelijk gaat het snel weer beter met ze. Hebben ze nog een beetje kunnen genieten van de sneeuw? Yelena heeft overigens nergens last van maar ze heeft de MG prik ook niet gehad. Op 5 januari krijgt ze de BMR, ik bereid me op het ergste voor maar gelukkig moet ik alleen op de dag van de prik werken. Dus mocht ze er ziek van worden, dan kan ze lekker bij mama hangen. :)

Ah men, klussen zit er hier niet echt in. Cindy, was dat nou jouw man die niet wilde vanwege een zere duim? Hier heb ik er eentje die nog steeds verkouden is en net in deze week moet hij ontzettend veel overwerken en is hij ook nog eens laat thuis door die sneeuwval. Gisteravond zat ie gewoon nog thuis te werken ook. Dan is de 'mood' er niet he? Echt klote!
    Oh men, kwam gisteren wel een hele cute babynaam tegen. Alleen is het een meisjesnaam! En Ik dacht toch echt dat het een jochie zou worden, als ik zwanger mag raken. Nouja we zien wel.

Wat vervelend van die pillen Grace. Hopelijk ben je inmiddels al iets wijzer.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja zielig he die ziek kindjes, hier is mijn dochter nooit ziek tenminste en paar weken geleden een weekje maar voor de rest nog nooit ziek geweest!!
    Wat is met die BMR dan? Krijgt ze hier in jan....
    Sneeuw? Hier is gister niets gevallen van sneeuw!!! Een beetje de avond ervoor maar dat was weer snel weg maar boven en in het midden van het land een halve meter?!

Ja mijn vriend was de vorige ronde heel erg ziek!! Precies op DE dagen en nu had hij zich het topje van de duim eraf gesneden!!! Maar we hebben gewoon sex gehad hoor!!!
    Nu nog om de dag voor de zekerheid!!! Als mijn ei later is want ik wil elke kans benutten...hoezo ongeduldig?!

Ik vindt het heel erg moelijk een naam vinden voor de eventuele tweede?! Hebben er bijmijn dochter snel over gedaan maar nu zoek ik wel eens maar vindt er niet zoveel mooi, maar wij willen graag spaanse namen ivm afkomst van mijn vriend...

6. melloncollie

Oh Spaanse vriend dus. :) Cool! Hoe heet je dochter dan?
    Mijn vriend is half Pools. Het is eigenlijk toeval dat we voor de naam Yelena hebben gekozen. Mijn oog viel er zoveel jaar terug op en mijn vriend vond het ook wel mooi. Meisjesnamen heb ik overigens zat in mijn hoofd, maar jongensnamen vind ik moeilijk. Toen we het geslacht van Yelena nog niet wisten, konden we het ook nooit eens worden over jongensnamen. Misschien een voorteken? ;)

Hopelijk hebben we vanavond nog een goede kans. Morgenavond moet ik optreden. Een bandwedstrijd. Misschien daarna nog een kans maar meestal is er niet zoveel actie. We zien wel! :p

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ja nou hij komt uit midden-amerika EL Salvador ligt naast Guatamala... onze dochter heet Selina...
    Ja wij dus preies hetzelfde hier meisjesnamen gaat nog maar jongensnamen niet!! Maar wij hebben sterk het gevoel alleen maar meisjes te krijgen hahaha....

8. Alita

Alita Niet meer actief

Maar jij speelt in ee band? Cool!!! MMm tja er is ook nog een wc daarzo?! hahaha

9. melloncollie

Yeah, hier is een stukkie musica van ons: YouTube - Kanaal van HarreDrums Niet het allerbeste maar wel redelijk oke. Is eigen nummertje, ik ben die lange achter het drumstel.

Ah oke, ja Spaanstalig is niet direct Spaans natuurlijk. ;) Ff vergeten. Selina is een mooie naam! Ik dacht eerst ook alleen maar meisjes te krijgen, mijn moeder ook. Maar nu denk ik een jongetje, nog steeds wel. We zullen zien!

10. Alita

Alita Niet meer actief

He dat klinkt hartstikke goed!!!! Zijn jullie al een beetje bekend of niet?

Thanks mooie naam he?!
    Nou toen we zwanger aren van onze dochter wist ik al voor de geslachtsbepaling dat het een meisje was!! Ik ben niet zo van het "ik voel zoiets aan" maar ik wist het wel het was een soort van gevoel idd...
    Dus ben benieuwd als het weer zover is of ik het weer heb...

Zo gaan de stad n schoentjes kopen, is moelijker dan ik dacht. Ik vindt geen leuke in haar maat!!

11. melloncollie

Thanks! Nee nog niet bekend, weet ook niet of dat ook gaat gebeuren. Ik zie wel heel veel potentie op muzikaal vlak maar ik geloof dat we allemaal niet zo heel gedisciplineerd zijn. Veel persoonlijke ellende ook meegemaakt de afgelopen 2 jaar, dat doet een band ook geen goed. Niet alleen maar mijn ellende hoor.

Ja ik had hetzelfde als jij. Ik wist al voor ik zwanger werd dat het een meid zou zijn. En haar naam wisten we ook al vrij snel. Ik wilde eigenlijk niet weten wat het zou worden bij de 20 weken echo. Maar mijn oma was destijds net overleden en ik wilde een meisje graag naar har vernoemen. Dus toch maar kijken wat het was. ;) Nu heeft ze als 2e naam Katharina. Voornaam van mijn oma.

Ik moet je zeggen dat ik heel veel leuke schoentjes en laarsjes zie! Maar ik moest juist wachten totdat mijn kleine een beetje goed ging stappen. Dus ik denk dat ik volgende maand eens voor schoentjes ga kijken. Dan heb je ook uitverkoop. Yelena heeft al wel nepleren schoentjes en kaplaarsjes. Die waren niet zo duur. En heeft ze toch iets warms aan haar voetjes.
    Succes!

12. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Wij hadden al een paar jongens en meisjes namen uitgezocht, maar waren er nog niet helemaal uit.
    Toen is onze zoon 6 weken te vroeg geboren en is zelfs een dag naamloos geweest.
    Wij hebben hem Joep genoemt. Vonden we echt bij hem passen.
    Hopen dat de eventuele volgende zwangerschap goed verloopt. Dat het dan niet weer te vroeg wordt geboren.
    Maar zal er nu meer op voor bereid zijn.

13. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Goh ja, ik vind meisjesnamen ook veel makkelijker dan jongensnamen. We hebben onze meisjesnaam nog "over".:D Jongensnaam weet ik echt niet meer hoor, en als ik iets leuk vind dan vind m'n man het weer niks. Of de initialen zijn gek. ;)

Goh, Linda2, die Bas van jou heeft wel pech he, arm kind. Beterschap!

En als ik ook moet geloven dat het zwanger worden hetzelfde gaat als vorige keer dan zou ik de volgende ronde zwanger moeten zijn. Had bij m'n zoon de eerste ronde een cyclus van 6 weken, toen 1 van 4 en daarna een van 5 en toen was ik zwanger. Heb er nu net een van 6 gehad, heb er nu een van 4 als ik het goed heb en normaal gesproken is het eigenlijk 5 dussss. (Maar ik wil het NU!) Of mischien ben ik nu wel zwanger en is het een meisje! Nou, wat een gefilosofeer, haha.

Ik ga ff je filmpje kijken melloncollie...

14. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    So, dat klinkt lekker hoor!

15. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ja leuk bandje heb je daar Mellon, lijkt me leuk zo met de meiden. Helemaal lache is die man die door het beeld loopt en zijn tong uitsteekt! hi hi. Wil zelf altijd nog wat doen met muziek. Heb zang en pianotalent...kan zo in Popstars..ha ha...zou ik niet doen hoor...maar een beetje zingen lijkt me wel leuk.

Hier verder geen nieuws. Lekker genoten van het mooie weer en even in de zon stilgestaan. Echt wintersport weer was het vandaag, lekker hoor.

Dit weekend de laatste kerstkadootjes inslaan en dan zal de kerst verder een goede afleiding zijn voor het wachten!!!!! Maar goed weet niet precies hoe mijn cyclus nu zit/zat dus wordt voor mij nog even tot 1 jan. wachten voordat ik het zeker weet of niet. Langste cyclus is 30 dagen en die begon op 1 dec. dus.....zou een mooi nieuwjaars kado zijn :)

Fijn weekend allemaal!!

Charlie

16. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ja zou erg leuk zijn he, met zo'n mooi vooruitzicht het nieuwe jaar in! Ik hoop voor ons allen...

Ik zing ook graag, maar helaas is het niet om aan te horen...

Ik wacht normaal echt tot m'n nod met testen, maar nu heb ik die goedkopere tests van het kruidvat en kom ik automatisch in de verleiding om eerder te testen, omdat het dan toch niet zo duur is ;)
    Ik ga tweede kerstdag testen. Zou leuk zijn, als het dan positief is hebben we nog twee dagen samen vrij om erover te kletsen en aan te wennen :p.

17. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb met de vorige zwangerschap 2 dagen na mijn NOD getest. Ik had opeens zoiets van huh????? volgens mij ben ik overtijd. Was er toen helemaal niet mee bezig. Verwachtte het echt niet zo snel. Toen ik de posi test in mijn handen was was ik opeens zooooo nerveus. Moesten nog een huis zoeken enzo en verhuizen! Woonde in een te kleine flat.

Maar het is allemaal prima gegaan uiteindelijk. Maar nu liever een zwangerschap zonder verhuizing en hoge bloeddruk!!

x C.

18. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ja, wij gingen ook net verhuizen toen ik zwanger was. Maar daar hebben we toen zelf voor gekozen. Ben nu wel blij dat we gewoon op ons plek zitten hoor.
    Wij woonden in een (heerlijk) appartement en kochten toen een huis maar daar moesten we toen nog lang op wachten. En ik had dus geen zin om ook met een kindje zo lang te wachten, dus een paar maanden voor de verhuis vast begonnen :D

Was je in de eerste ronde zwanger?

19. melloncollie

Hey meiden als je muziek wilt maken gewoon doen hoor. Niets leuker! Gewoon lekker zanglessen nemen, er vallen heus wel dingen te leren en je hoeft niet gelijk 's werelds beste talent te zijn. :p Ik heb zeker wel talent voor drummen maar ik ben niet onwijs getalenteerd.

Het is zeker gezellig zo met die meiden maar soms ook wel ff dat je denkt van: pfff! Kunnen we nu weer ff normaal doen met z'n allen?! Gaat er soms best heftig aan toe.
    YouTube - ALFATUBE DEEL 5. Hier een lollig filmpje, maken we elke 2 a 3 maanden weer een nieuwe van en weet iedereen wat we uitvoeren. Zie je een stukje van een pasgeboren Yelena! :D

20. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ach..... Wat een dotje!!

Deel Deze Pagina