Mijn man(en schoonmoeder) waren er vanaf het begin van overtuigd dat het een meisje zou worden. Ikzelf had die gevoelens niet zo, tot ik op een nacht droomde over een meisje met de naam van onze dochter, toen ik wakker werd moest ik echt even schakelen dat de baby gewoon nog in de buik zat. Mijn man de naam voorgesteld en het was meteen JAAAA(van te voren veel discussie omdat we alle2 totaal andere ideeën hebben) Ze zijn er ook van overtuigd dat onze 2e ook een meisje wordt. En eerlijk gezegd hebben ze tot nu toe bij elke baby gelijk gehad. Mijn man had zelfs een naar voorgevoel dat er bij de bevalling van z'n zus iets mis zou gaan. Dit is helaas ook gebeurd(uiteindelijk wel goedgekomen maar het is kantje boord geweest voor moeder en zoon) pffff heftig Hoewel ik er niet zo veel mee bezig wilde zijn, vandaag een baby pakje gekocht!! ohhhh ben erg Maar vond het zo schattig dat ik er zeker spijt van zou krijgen als ik het had laten hangen.. Band klinkt lekker Ben vaak jaloers op mensen die zo muzikaal zijn... Ik ken niet eens kinderliedjes zingen
@Melloncollie aah wat een lekkertje!!! Leuke filmpjes!! Hehe vandaag eindelijk eens geslaagd voor schoentjes!!! En een hele boel kleertjes natuurlijk, hema had uitverkopp... Nou vanavond popstars kijken en lekker chillen op de bank heerlijk!! Trouwens nu sneeuwt het hier eens eindelijk!
veel plezier Sam!! leuk zo'n meiden band mellon collie! ik zit hier m et me handschoenen aan te typen! heb altijd koude handen achter de pc maar nu helemaal vreselijk!! ik wilde gaan testen dit weekend m,aar ik wacht nog even denk ik. Vorige week zondag had ik enorme kramp dacht dat ik ongi ging worden maar niks. Misschien was het wel een eisprong veel te laat. mijn temp loopt nu langzaam op en voor ik die kramp; had was die lager en bleef laag. ik wacht nog een weekje tot kerst.
ja ik ben net even op de calculator aan het kijken en dan het zou best kunnen! want op de dagen dat ze benoemen van de vruchtbaarheid hebben we flink geklust, ik heb ergens daarna beetje slijm gehad met een streepje lichtroze erin en zondag die kramp dus het zou goed kunnen! ik zou dan maandag kunnen testen! spannend ga toch maar wat testjes halen en dinsdag of woensdag testen! Word spontaan misselijk nu! omdat het zo klopt met wat de calculator zegt( wil niks zeggen weet ik maar toevallig dat het klopt) Ga zo lekker in bad!
Linda, ja ik was in ronde 1 zwanger en toen met 32 weken verhuist compleet met dikke voeten en onze goudvis die het na 6 jaar nog steeds doet.. Ktje, wij denken ook dat een tweede kindje weer een meisje zal zijn...of is het hopen?? ha ha, ergens wel. Heb bergen met kleertjes op zolder en nog maar weinig plaats om alles te bewaren!! Mellon, wil wel op zangles, heb ik ook wel gehad maar ik ben nu thuisblijfmama en dan vind ik het zo veel geld, priveles dan. Maar ik moet er nog maar eens over na denken want ik wil wel graag meer voor mezelf doen. Lekker het huis uit, zeker nu de kleine in Januari naar de peuterspeelzaal gaat. Cindy, ik vandaag ook geslaagd voor schoentjes, nou ja laarsjes, op omoda.nl hebben ze uitverkoop. Leuke zilveren en hier maatje 25 al weer. Verder voel ik echt enorm veel in mijn onderbuik en heb ook afscheiding...sorry hoor. Mmm....misschien heb ik dat vaker maar ik blijf nog maar eens goed voelen de komende dagen...maar het is nog een beetje vroeg om echt het een en ander te merken denk ik. Groetjes, C
ooeeh lad klinkt goed meid!!!!!! @Charlie denk ik ook, hier merk ik ook nog niks maar dat was bij mijn dochter toen ook, hmm goed voorteken hiihi.. Fijne avond meiden!!!
Hey dames, Dank voor de complimenten! Het is altijd onwijs tof als mensen je eigen creaties kunnen waarderen, zo ook onze muziekjes. Charlie, begrijp dat het dan prijzig is. Ik betaal ook best veel voor drumles maar het is wel mijn stok achter de deur om te blijven investeren in mijn hobby. Soms dan heb ik ineens ff geen zin meer ofzo en dan leef ik bij drumles wel weer op. Lad, dat klinkt inderdaad veelbelovend! Ik ben erg benieuwd! Wij hebben ook goed ons best gedaan met klussen. Ik hoop dat het wat mag worden. Fijne koude zaterdag allemaal! Ga weer Serious Request kijken.
haha serious request hier dus ook!!! Ben altijd verslaafd en is ontzettend leuk om naar te kijken al zijn het maar een paar mensen in een glazen huis!! Hoop voor je dat jullie raak geschoten hebben!!!!
Ja ik kijk er ieder jaar naar uit. De week voor Kerst ben ik op m'n vrolijkst. Al die mensen bij elkaar die voor hetzelfde doel gaan, heerlijk. En als je dan midden in de nacht thuis komt van stappen en de tv aanzet en al die bezopen mensen voor de microfoon buiten het glazen huis ziet. Humor! Paul Rabberink stond al aan het raam geplakt vannacht. Ja ik hoop het ook!
haha ja zo is er weer eens iets leuks op tv!!! Ja afwachten en we zullen zien!!! Ik ben de TS en nog niet zwanger hahaha
Het bad was heerlijk gister! Ik wilde vroeger ook atlijd drumles maar mocht niet van me moeder omdat het teveel lawaai maakte. Toen ben ik maar op pianoles gegaan. Toen ik na een aantal jaren geen les meer wilde maar wel gewoon thuis spelen heeft me moeder de piano weggedaan onder het mom als je toch geen les meer wil kan de piano ook weg. Sindsdien dus eigenlijk niet meer gespeeld kan er nu niks meer van zonder eigenlijk.
en lad hoe voel je je? Ik heb sinds vandaag weer eens een zeurderige baarmoeder!!! Ik voel me alsof ik al ongi wordt:x
o das minder he! wanneer ik je nod? ik voel me goed heb ook totaal geen last van me borsten wat ik normaal zeker 3 weken in de maand heb! dus dat is wel fijn! heb het alleen errug koud! maar dat ligt aan het weer haha
26 dec.....ja het is erg vaag, niet duidelijke pijn zoals normaal dan!!! Ik denk niet dat i ongi wordt maar zo voelt het wel een beetje!!!
Hey, Cindy, hier hetzelfde hoor (wij hebben vaak hetzelfde he gaan ook gelijk op!) Ik heb vandaag erg veel hoop gekregen. Ik heb dus idd ook ineens zo'n zeurderige pijn in m'n bm. Dat heb ik maar 1x eerder gevoeld en toen was ik dus zwanger. En ik had daarstraks ineens enorm veel (rekbaar) slijm. Heb gelezen dat dat met een innesteling te maken kan hebben en laat dat nou net vandaag zo kunnen zijn Voor de zekerheid vanavond nog even klussen want wie weet is het wel een verlaat ei (wat me sterk lijkt maar toch...)
He Linda..aah gelukkig dus ben niet de enige!!! Ja het is weer eens vreemd!!! Het is een beetje alsof je ongi wordt maar dan veel minder!! Mmm ik heb afgelope dagen afscheiding gehad en nu niks meer!!! Kan moeilijker naar het toilet, rugpijn en een beetje misselijk!! Maar anders dan hiervoor!! Zo heb ik honger en heb ik gegeten zit ik weer zo snel vol!! Man oh man ben ik toch weer bezig he!!!! Maar ja dat komt ook omdat ik gister nergens last van had en sinds vamorgen wel!!! Ja ennuh wij klussen gewoon door hoor.....je weet maar nooit!!!! Poeh Linda zou het dan mischien zo mogen zijn voor ons?! Zou mooi zijn op 26dec positief testen!!!
haha, ja dit word echt onze maand hoor cindy!! Dr moet echt meer roze komen! Ik had de laatste dagen ook veel afscheiding (lekker praatje) En dat heb ik normaal helemaal niet zo erg. En dan nu vandaag ineens heel veel van dat rekbare spul. M'n man is er al van overtuigd dat ik zwanger ben . Ik had nog niet echt het gevoel dat het raak zou zijn, maar sinds vandaag...