joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

He lindangel....spannend meid!! Ik voel ook niet zoveel deze ronde alleen ben ik iets misselijk maar dat lijkt me nog zo vroeg?
    Ook kreeg is gister weer zo`n weeïg gevoel in mijn baarmoeder!! Zo gaat die week wachten weer lang duren he? hahaha

@Neisha leuk dat je bent komen meekletsen!!! Zet jezelf er gerust bij in de lijst!!! En je zou niet de eerste zijn die gelijk in de eerste ronde zwanger is...

Over wijntjes drinken, mijn moeder vertlede ook aan de telefoon dat ze voor tweede kerstdag wijn gaat inkopen, nou ik verzin wel iets!!! Ik zeg gewoon heb ik niet zo`n zin in!! Ikdenk dat des te meer rare excuses je gaat maken des te sneller het opvalt!!
    Maar mischien weet ik dan wel al of ik zwanger ben want dan is ook mijn nod!!! Vorige ronde werd ik op mijn nod ongi dus hoop nu ook positief te testen of gelijk s`morgens ongi te zijn weet ik tenminste waar ik aan toe ben!!

Hier sneeuwt het ook maar het waait tegelijk dus het blijft niet zo goed liggen!! Straks eens kijken wat de kleine muis hier ervan vindt!!!

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat gezellig, dit winterweer, maar de ijzige wind..ben ik nooit zo'n fan van. Heb wel last van de droge lucht in huis. We hebben zo'n luchtbevochtiger maar die trek het ook niet echt merk ik...

Qua misselijkheid, vandaag heb ik het niet zo...maar dus wel van die branderige tepels en grotere borsten...mmm...misschien komt het door het droge weer. Wil me eigenlijk niet gek laten maken maar je kan er niets aan doen om er toch mee bezig te zijn. Als ik van mijn kortste cyclus uit ga dan heb ik mijn NOD op 26 december, aanstaande zaterdag dus. Lijkt me daarom ook vroeg als dit PMS is want dat heb ik nooit zo heel erg. Spannend hoor.

Over wijntjes, ik vind het zo lekker met dit weer. Maar drink dan echt een klein bodempje van een heel klein glaasje en alleen heeeeel af en toe. Had eigenlijk weer zin in Baileys deze kerst maar dat moet ik maar laten. Weet niet hoe ik het doe met kerst en de familie maar ben sowieso geen heel grote drinker en dat weet men dus neem steeds hele kleine slokjes van 1 glas en giet de rest bij mijn man als niemand kijkt.

Nou straks lekker de sneeuw in als de kleine wakker is.

Fijn weekend nog meiden!

Charlie

3. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik begrijp wel wat jullie zeggen hoor, maar ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben en als ik dat inderdaad niet ben, zet ik het proberen waarschijnlijk ook wel een paar maanden op een laag pitje. En om dan geen wijntje te nemen omdat ik heeeeel misschien zwanger zou kunnen zijn, vind ik een beetje overdreven. Helemaal omdat ik dit net lees:

" Toch een glaasje wijn?
    Je wist niet dat je zwanger was en hebt de eerste weken wijn gedronken, sushi gegeten, toastjes Franse kaas, etcetera? Maak je geen zorgen. Tijdens deze eerste twee weken na de bevruchting is er nog geen contact tussen je 'baby' en jouw bloedbaan. Tot dan is je kind in ieder geval tegen die schadelijke invloeden beschermd. Pas volgende week (en dan weet je dat je zwanger bent, komt de uitwisseling van bloed tussen jou en het embryo op gang. Vanaf dan is het dus echt belangrijk om zo gezond mogelijk te leven!"

4. Alita

Alita Niet meer actief

tja het blijft je eigen keuze, ik doe het dus absoluut niet!
    Ik zie de noodzaak er niet van in, heb je alcohol dan nodig?
    Maar bij mij test ik ook op die dag!! Kijk bv nu deze week voor de test zou ik het ook doen maar niet als ik diezelfde dag een positieve test in handen kan hebben!!
    Maar dit is een moelijk onderwerp en hier moet iedereen zijn eigen keuze maken!!!

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Nou meiden het is weer spannend hier he!
    Hoop ook dat er wat meer roze bijkomt! Zou helemaal leuk zijn met de kerst!

6. Alita

Alita Niet meer actief

uhm lad wanneer ga je testen?

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

volgens mij maandag of dinsdag toch?

nou ik drink nog lekker een pilsie, ben benieuwd hoe ik me over een paar dagen voel na de eventuele innesteling.

heerlijk van het weer genoten hier!

8. Alita

Alita Niet meer actief

lad succes meid!!!

geniet van je bier mello!!!

9. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    #2969 ktje, 20 dec 2009
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
    dames

Nou vanmorgen, na een hele nacht gepieker met een testje naar de wc, ervan uitgaande dat ie toch negatief zou zijn. Ik wilde gewoon voor mezelf even de zekerheid, wat rust in me hoofd en zodat ik zeker wist dat ik vandaag met een gerust hart een slaaptabletje(geen heftige) kon pakken..

Nou toen daar een 2e streep verscheen sloeg m'n hart toch een keertje of honderd over. Toch maar mannetje wakker gemaakt en JA hoor hij zag de streep ook...

vind het wel extra spannend omdat het voor NOD is

foto erbij van de testen, onderste is een cb digitaal, alleen alweer uit de houder

10. eeva

eeva Niet meer actief

Whaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww.... Kaatje,
    Gefeliciteerd :):):)
    Een kruitvat-test en dan al 4 dagen voor NOD Geweldig!!!!

Wat zijn je symtomen?

11. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    Gefeliciteerd Kaatje, dat lijkt er op..

ik ga voor de volgende ronde.. mmmmbop, vanmorgen ineens beetje bloedverlies, maar nu voel ik mijn rug ook en buikkrampen, het is nog niet veel maar het zal zich nog wel verder doorzetten, aangezien ik me erg behoorlijke beroerd van voel.... pffff :(

dus voor ons volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!:)
    ohja dit wordt mijn 2de ronde, er staat al 2 ronde bij de vorige lijsten maar dat is nie goed, de eerste 30 dagen, was even stoppen na de pil, wachten tot ik ongi werd, zodat mijn lichtaam even kon ontpillen en vanaf toen begonen, hahah.. dus nu ronde 2!!!

Succes voor wie nog moet testen!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Ktje dat is duidelijk maar wel al een goede streep zo ver nog voor je nod!!! gefeliciteerd!!!

@Emily jammer meid!!!

Nou ik krijg nu weer last van mijn liezen en mijn darmen rommelen en heb een beetje zeurderige baarmoeder, maar het is nog zo vroeg?

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ktje gefeliciteerd, super! :)

14. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    @ Eeva, heb niet echt kwaaltjes. warm gevoel in me buikje en veel bloedneusen de afgelopen dagen.

@ emily jammer meis, en rot dat je je beroerd voelt, beterschap

Ja streep was niet te overzien en de Cb al helemaal niet..
    Maar mijn gejuich is toch is toch heel voorzichtig. We proberen zo positief te blijven

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ktje,

Van harte gefeliciteerd!!!!

Super hoor :D
    Je hebt erg duidelijk getest 4 dgn voor Nod...
    Ik hoop dat ondanks je ongerustheid, je er toch een beetje van kan genieten :)

Ik had 3 dgn voor Nod getest en ik ben er heel lang onzeker over geweest, maar zoals je ziet is het gelukkig nog steeds zo.

Nou meis geniet ervan he! ;)

Liefs mandy

16. Alita

Alita Niet meer actief

waarom ktj? Je bent toch zwanger? Het is altijd een beetje spannend ook al heb je na je nod getest.....
    Ga je jezelf al bij de zwangeren plaatsen in het lijstje?

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey Cindy :)

Jij al kwaaltjes of juist niet?

18. Alita

Alita Niet meer actief

uhm nou eigenlijk, gister even zeurderig gevoel gehad in baarmoeder, ik denk soms iets misselijk te zijn..
    Opgeblazen gevoel, eigenlijk van alles wat je normaal voelt als je ongi wordt maar dan in mindere mate?

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Oke :D

Nou ja het blijft wel spannend he?!
    Ik ben weer erg benieuwd en hoop natuurlijk dat het zo is.

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ktje gefeliciteerd!! Super mooie testen!!!

Ik ga idd dinsdag of woensdag testen.
    Heel gek een nichtje van mijn vriend logeert dit weekend bij ons, ik heb haar nog nooit gezien een leuke meid van 4 jaar. De hele dag doordruk aan het spelen met mijn dochter en af en toe komt ze bij me zitten en kusjes geven en weer verder spelen. Toen straks 2 uurtjes geleden komt ze bij me zitten kijkt ze me aan en zegt ze jij hebt buikje van baby he!? ik zeg wat zeg je? ze wijst naar mijn buik en zegt ze baby he!! Ik wist even niet wat ik moest denken! Nu ben ik helemaal benieuwd of ik zwanger ben of niet!

Deel Deze Pagina