joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Wow, bijzonder! Ik snap dat je het nu helemaal niet meer houdt. ;)

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja apart he! Heb dit nog nooit meegemaakt! spannend! geniet van je biertje! lekker!

3. melloncollie

Hij's al op. :) De laatste even voorlopig, tot de eventuele ongi doorkomt.

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ktje, gefeliciteeeeerd!! Super!!

Nou word het wel erg spannend he lad... ben benieuwd hoor...

Nou, ik snap er hier helemaal niks meer van. Ik had vorig weekend echt het idee dat ik m'n eisprong had. Vruchtbaar slijm enzo, wat op maandag ineens was veranderd naar gewone afscheiding dus ik was er echt van overtuigd dat ik m gehad had. En nu is het dit weekend weer hetzelfde :( Zelfs met nog meer vruchtbaar slijm en alle ei-klachtjes erop en eraan :( Echt heel vreemd. Nou leek het dus echt of ik hem zaterdag had en we hadden heel de week niet meer geklust :( En zaterdag avond kwam het er niet van want we hadden een heel klein beetje ruzie en toen wilde hij niet :( Maar zondagochtend nog wel, hopelijk nog net op tijd... Nou weet ik dus echt niet wanneer m'n nod is hoor. Ik hoop dat het geen eisprong was maar een innesteling. Dat kan toch ook gepaard gaan met rekbaar slijm? En anders hoop ik dat zondagochtend nog op tijd was.
    Ik lees heel veel verschillende verhalen over hoe lang een eicel leeft. De meeste sites/boeken zeggen zo'n 24 uur dus dan zou het nog net op tijd kunnen zijn... (als ze een beetje doorgezwommen hebben)

Nou, heel verhaal, ik wacht in spanning af. Doe wel voor de zekerheid volgende week alvast een testje (ik ben ook veeeel te nieuwsgierig he;))

5. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    O ja, nog ff een vraagje:

Als jullie klussen tijdens je eisprong, voelt het dan anders? Vorige week voelde het namelijk net of ie ergens tegenaan kwam zeg maar :)
    En gisteren voelde het juist alsof er helemaal niks in de weg zat (anders dan anders) Haha, rare vraag, maar ik hoop dat jullie het weleens gemerkt hebben...

6. melloncollie

Mogge!
    Leuke vraag om mee te beginnen. :D Nee, ik heb dat zelf nooit gevoeld eigenlijk.

En nu ga ik ff een boterham smeren!

7. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen dames,

Ik heb dus opeens veel afsheiding? En ben dus echt een beetje misselijk en heb het warm? Ik dacht ook al krijg ik nu weer een eisprong?

@Linda26 mm moet je eens even opzoeken heo het met de baarmoederstand zit voor en tijdens de eisprong..hebniks gemerkt iig..

Pff ik voel me echt weer ander deze ronde!!! Ik hoop zo dat het raak is!!! Nu duurt het wachten weer zo lang!!

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    @Ktje: gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws zeg!

Om nog een keertje terug te komen op die wijn: ik heb het echt niet nodig hoor, de alcohol, maar ik vind het gewoon gezellig. En mijn NOD is officieel dan woensdag, maar zaterdag is het pas twee weken na mijn eisprong. Als het raak zou zijn test ik waarschijnlijk pas in of na het weekend positief. Dat had ik bij mijn zoontje ook.

Maar ik ga me inhouden met kerst etc hoor. Ik neem gewoon een of twee goede wijntjes en daar laat ik het bij. Behalve natuurlijk als ik al positief heb getest, en dan mogen ze het ook wel weten. Hoef ik ook niet geheimzinnig te doen.

@linda26: ik heb dat ook wel eens gehad, het idee dat ik elke week een eisprong had, zeg maar. Geen flauw idee hoe dat nou kan. Want het kan niet twee keer een eisprong zijn natuurlijk. Dan toch misschien innesteling?

Wat betreft klussen tijdens de eisprong: ik heb geen idee of ik dat voel.

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Lad : Spannend meis :) Is toch wel apart als zo een kleintje dat ineens tegen je zegt.

Cindy: je klinkt wel erg hoopvol met je kleine kwaaltjes hoor...
    Ik zal voor je duimen.

Ik mag straks naar de verloskundige en dan krijgen we voor het eerst het hartje te horen :D Eindelijk een beetje zekerheid, want verder voel ik eigenlijk niks...

10. Alita

Alita Niet meer actief

he manny ah wat fijn!!! gebniet ervan!!
    Ja of ik wordt ziek, wat ik nooit ben want ik ben misselijk en ik ga kapot ik heb het zooooo warm en mijn tepels zijn raar!!!

Ik heb goede hoop als het zo blijft oooeeeehhhhhhhh

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Linaangel ik snap je hoor!!! Maar mischien ben je al zwanger en kun je het vertellen aan iedereen, ik hoop het ook voor jou en voor mij!!!!

En voor andere Linda!!!

Zo ga naar het cb!!!

12. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    oohhh Manny het hartje luisteren, veel plezier..

Cindy en Lad klinkt hoopvol...ik duim me kapot voor jullie...

linda26 ik weet ook geen antwoord op je vraag, heb echter ook wel eens het gevoel dat manlief ergens tegen aankomt, maar nooit erop gelet wanneer dit was...

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank jullie wel!

Ik zal voor jullie allemaal duimen :D
    Dat jullie allemaal bij de zwangeren in het lijstje kunnen komen ;)

14. eeva

eeva Niet meer actief

Goedemorgen!!

Lad, klinkt goed... ik heb het wel eens gehoord hier op het forum is ook een meid, wiens dochtertje zei "mama je hebt een babytje in je buik" enkele dagen voor nod, en wat blijkt ze is zwanger! Heel bijzonder vind ik zo'n voorspelling van een kind!

Cindy, spannend!!! duim, duim, duim...

Plakkerige afscheiding voor nod, kan helaas ook voor de ongi (enkele dagen voor je ongi kan er slijmafscheiding plaatsvinden, ik heb zelf dan ook rekbare plakkerige afscheiding) is erg verwarrend, want het lijkt idd op de vruchtbare afscheiding.
    Linda, zoek eens op de stand van je baarmoeder, dan zul je vinden dat die veranderd tijdens je cyclus, als je vruchtbaar bent is hij hoog en zacht en als je nog niet vruchtbaar bent of je ongi nadert is hij laag en hard.

Hier nog steeds geen ongi, maar ook geen eisprong gehad (getemperatuurd) dus testen heeft geen zin.... Vorige maand een cyclus van 33 (na bevalling) en vandaag zit ik al op 36.
    Raar, vind ik... voor de bevalling/vorige zwangerschap altijd 28 dagen cyclus. Maar ja, gelukkig temp. ik... dan weet ik in ieder geval dat ik geen geld hoef uit te geven aan testen! ppppppppffffffffff..... Waar blijft mijn ongi?

15. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Klinkt goed Cindy!! Ik hoop het voor je meid!

Ik ga eens googelen op baarmoederstand. Van eva's reactie zou ik dan denken dat ik gisterenochtend toch nog op tijd was :) Je weet natuurlijk ook niet PRECIES wanneer je ei springt (tenminste, ikke niet) Mischien was het wel van zaterdag op zondagnacht...

Spannend... (ik word er niet goed van ;))

16. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi dames,

Wat een spanning allemaal!

Linda26...ik had ook afscheiding na mij ei hoor en dat bracht me aan het twijfelen maar dat kon eigenlijk niet want mijn temp. was al omhoog dus niet over in zitten. Maar ik weet, al je er op gaat letten denk je huh? Heb ik nou weer een ei? Als je wat voelt tijdens het vrijen, beetje pijn, komt volgens mij je ei eraan. Dat heb ik wel eerder ervaren namelijk dus...

Cindy, die misselijkheid klinkt als een goed teken, had je dat ook bij je eerste? Ik had dat niet echt, beetje weeig af en toe maar nooit echt misselijk geweest of zo.

Hier nu bijna continue pijntjes in de onderbuik en grotere borsten en soms van die pijnlijke tepels maar verder niets....denk dat mijn eventuele symptomen, als het raak mocht zijn, pas aan het einde van de week komen. We wachten rustig af. Wel onwijs vet haar en pukkels...misschien toch ongi dan over een paar dagen.

Lad, jeetje wat grappig dat dat meisje dat tegen je zei. Een soort voorbode he? Wie weet joh :)

Leuk Manny dat je naar de VK mag om het hartje te luisteren...hoop dat meerderen van ons dit kunnen zeggen binnenkort!!

Nou ga gauw een broodje eten en boodschappen doen...gelukkig is ons winkelcentrum bij ons naast de deur met deze sneeuw!

Fijne dag dames!

Groet Charlie

17. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dames het is wat het dat zwanger worden:p
    Nou bij mijn dochter was ik ook misselijk maar een keer hoeven spugen toen!! En heeft een tidj aangehouden en kreeg extreem veel last van mijn tepels en dat was het ook...maar dat was pas bij 6 weken ofzo?

Ach ja we zien het wel, ik wil me niet te gek maken maar ja ik voel het toch echt, opeens veel afschiding is vreemd. Als ik nu ongi moest worden binnen 2 dagen oke maar niet een week voor mijn ongi dat heb ik nog nooit gehad!!

18. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    hey cindy

Ik heb ook veel afscheiding, dus wie weettttt. wanneer ga jij testen???

19. Alita

Alita Niet meer actief

uhm zaterdag!!!

Oeh ik hoop het zo he?!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ktje GEFELICITEERD!! DIE TESTEN ZIJN DUIDELIJK GENOEG :D :D !! JAHOE JAHOE :D :D ! EIndelijk weer eens roze erbij!!
    Verder niet echt bijgelezen. We zijn het weekend weg geweest en was erg gezellig.
    En volgens mij heb ik de kleine een paar keer gevoeld nu :D !!

Deel Deze Pagina