joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hierbij de test. Is nog wel een heel licht streepje hoor. Maarja een streepje is een streepje:)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ingie die is duidelijk hoor!!!

3. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Nou die is heel duidelijk ingie!!!!wordt jij een augustus of september mama???

Mijn streepjes worden ook steeds donkerder :D
    Bekijk bijlage 38470

4. Alita

Alita Niet meer actief

ik wil ook zo`n testen!!!!

Wanneer hebben jullie getest dan?
    Ik bedoel voor je nod?

5. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Dag van NOD test gedaan en toen niks te zien. Denk zal wel ongie worden. Gisteren nog maar een gedaan en toen ineens een heel licht streepje.

@kjte Augustus 2010

6. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Cindy ik heb getest 4 dagen voor NOD...

jammer ingie was leuk geweest als je bij de september mama's had gezeten...

en andere dames ik heb voor jullie al een plekje gereserveerd bij de september mama's, dus hoop jullie daar te zien..

iemand nog iets van Lad gehoord?? die wilde toch vandaag misschien gaan testen..

7. Alita

Alita Niet meer actief

Ja al zo vroeg?
    Wauw nu wil ik ook hahahaha.....maar bij mijn dochter testte ik na nod licht positief zou het dan nu ook weer zo zijn of heeft dat niks ermee te maken?
    Nee niks meer gehoord zal ze ook nog niet getest hebben!!!

8. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    wanneer ga jij testen cindy??
    Ja ik teste eigenlijk om mezelf niet gek te maken, nooit ged8 dat daar een 2e streep zou verschijnen. Helemaal niet omdat we bij onze dochter meer als een jaar nodig gehad hebben(na 10 maanden wel zwanger maar helaas bij 6 weken misgegaan)

ja was al even terug aan het lezen en Lad schreef dat ze misschien donderdag ging testen..

9. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik mag zaterdag?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames gefeliciteerd :D Duidelijke taal hoor :D :D !!!

Verder voor de rest, ik duim door!! Pff sept mama's alweer.. 2 jaar geleden zou ik dat ook worden :p WHAHAHA :D

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik ben al een september mama weliswaar van 2008....als ik de volgende ronde zwanger zou raken zou ik dus PRECIES hetzelfde uitgerekend zijn..bizar niet?

12. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb net al mijn geposte berichte nog eens gelezen, wist niet eens dat ik zover terug kon?
    Van het zwanger worden tot de bevalling...wat maf om te lezen!!!
    Sommige dingen wist ik niet eens meer, en het grappige is dat ik meiden tegenkom waar ik nu weer mee klets....jij ook melloncollie en music!!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vet grappig idd.. Echt jammer dat die van mij er niet meer op staan :( :( !!

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey Sam heb jij ook dat je deze zwangerschap veel minder beseft dat je zwanger bent.. oftewel er veel minder bij stil staat?
    Ik wel, maar misschien is dat ook wel omdat ik nu al een kleintje om me heen heb en er minder mee Kan bezig zijn..
    We zijn wel echt super blij, misschien wanneer ik het echt ga voelen, het allemaal veel echter wordt :D Ik hoop het!

Wat een mooie zwangerschaps testen meiden!! :D:D

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hey Manny:
    Ja heel anders, ik vind het minder bijzonder om het zo maar te zeggen. Het is wel bijzonder, maar zoals bij de eerste, zal het nooit weer worden denk ik :( Had ik het ook met de vk over, is wel heel jammer. Want het is ook wel weer heerlijk :D !! Maar idd nu ik zeker weet dat ik het voel zo nu en dan, is het allemaal wel weer wat echter. :D

16. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Nou dames, volgens mij heb ik gewoon last van PMS. Voel me een beetje down en moe opeens. Het enige wat op een zwangerschap zou kunnen duiden zijn de zeer pijnlijke borsten en dan voornamelijk rondom en achter de tepels.

Mmmm....ik weet het niet. Toch te veel er mee bezig denk ik.

Blahhh vroeg naar bed denk ik maar....

Groetjes, C

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Is toch altijd wel goed om dan te lezen dat je niet de enige bent he ;)

Gelukkig dat wanneer jij 'het' voelt, het allemaal wat echter gaat voelen.
    Dan weet ik in ieder geval dat wanneer ik het echt ga voelen het ook echter wordt ;) En wat je zegt ja: zo bijzonder als bij de eerste wordt het denk nooit meer, ma ja wat niet is kan nog komen :D

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Mooi streepje Ingie!!!! Gefeliciteerd!! Hoop dat ik er ook zo een ga krijgen!!
    Ktje hoe vaak ga jij nog testen?? hahaha het laatste streepje springt van de test af! mooi hoor!
    Ik had gister al gemeld dat ik toch maar donderdag pas ga testen vorige maand was ik 9 dagen later dus stel het nog even uit. Begin nu wel wat puistjes te krijgen en toenstraks zo heel even pijn aan de boobies maar dat voel ik nu bijna niet meer. Als ik ongi moet worden krijg ik deze symptomen ook. Als ik donderdag test en hij negatief is dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Lad: laten we hopen dat wilma en wishgirl gelijk hebben ;)

20. Alita

Alita Niet meer actief

lad succes knap dat je zolang wacht zou ik niet kunnen!!!
    Kan nu al niet meer wachten hahaha...

@Charlie wat zou je allemaal al willen voelen dan? Denk dat het niet kan nog zo vroeg al van alles merken!!
    Buiten de ongi klachtjes natuurlijk....

Deel Deze Pagina