Geen idee hoe dat voelt? Ik heb het bij de eerste niet gehad iig.. maar misschien nu wel omdat het al een x opgerekt is ofzo Geen idee?!
Een beetje alsof je diarree krijgt(lekker onderwerp), maar dat krijg je dus niet.. een beetje beurs zeg maar.
mmm ja je mischien een groeispurt?! En dus gewoon bandenpijn, ik weet het niet zo manny.....vertrouw je het niet of wat?
Zo vandaag NOD, twee negatieve zwangerschapstesten gisteren en eergisteren. Durf niet meer te testen. Geloof, dat ik ieder moment ongi kan worden. Ben teleurgesteld, maar dan gaan we er gewoon de volgende maand voor... Afwachten, we zitten niets voor niets hier op het wachtbankje
Nou neisha het is gewoon te vroeg natuurlijk dus het kan nog, zolang er geen bloed is!!! @Manny hoe is het meid?
Vervelend Neisha...wacht nog maar even een paar dagen. Mijn kennis testte na een week pas positief dus was toch zwanger. Van alles is mogelijk. Denk dat ik van het weekend ook nog maar niet ga testen. Durf het gewoon niet. C.
Ja goed wel. Ongi krampjes nu bijna een week en vanochtend heel duidelijke scherpe steken links onderin toen ik wakker werd. Nu lichte hoofdpijn en moe. Verder grotere borsten en heel pijnlijk. Dat is iets wat ik normaal nooit echt heb. Maar goed, ik let er maar niet te veel op. Het kan zo maar eens zijn dat ik gewoon ongesteld wordt. Heb het wel erg warm ook. Had enorme opvliegers in de AH vanochtend...maar het was ook wel erg druk vandaag met iedereen die voor kerstboodschappen ging!! Stond echt te zweten bij de kassa! ha ha. Time will tell... Jij nog nieuws? Groetjes, C
Nou dames, sinds gisteren weer ongesteld... Dus helaas weer niet raak deze maand. Ik vind het wel jammer, maar zoals ik al zei wil ik misschien toch nog even wachten. Ik denk dat we even een tijdje rustig aandoen (als het raak is, is het raak natuurlijk). En dan misschien over een half jaartje weer fanatiek proberen. Dat heeft er ook mee te maken dat ik niet wil dat ze dicht bij elkaar jarig zijn... Nou, allemaal veel succes met de klus en hopen dat het deze maand voor veel van jullie raak is! Ik kom nog regelmatig kijken hoor.
Kan ik me goed voorstellen Lindangel. Wij hebben de zomer voorbij laten gaan omdat we niet 3 verjaardagen in 2 weken wilde riskeren...lijkt me niet zo leuk en ook erg druk. Het komt vast goed voor je in 2010. Zul je net zien..het moment dat je het even laat rusten en minder er mee bezig bent is het natuurlijk meteen raak!! Fijne Kerst! Charlie
@Charlie, ja ik heb dus ook al de hele week dat zeurderige gevoel!!! Vanmorgen had ik een metaalsmaak in de mond, mijn broodje smaakte dus echt niet!! PPff ja je maakt jezelf wel gek zo vindt ik maar we voelen het echt!!! Tja dan heb ik het warm maar ik kan het ook weer opeens koud hebben....wat ik vreemd vindt is dat het zeurderige gevoel komt en gaat? Ook een beetje last van maagzuur maar ja is wat je zegt het kan ook van een aankomende ongi zijn... Nog maar even geduld hebben!! @Lindangel jeetje jammer zeg meid...Ja als het deze ronde niet raak is ben ik dus precies op dezelfde datum uitgeteld als bij mijn dochter. Maar voor ons geen reden om te stoppen. Vindt je het niet erg jammer dan?
Lindangel ik zag dat vandaag je testdag was ja. Jammer, maar rustig aan doen vind ik ook heel begrijpelijk. Iemand al etwas von Lad gehoord? He jongens....ik heb net 2 uur de badkamer staan poetsen....ZOU IK ZWANGER ZIJN?!