joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA wat leuk om te horen wat jullie kids zeggen :D :D !!

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden :)

Ja het gaat wel weer. Vandaag wat minder van die rare krampen gehad gelukkig. Ik heb gewoon besloten dat wanneer ik het weer voel ik even de verloskundige bel.

Leuk dat filmpje van Jildou, Sam!

En idd leuk om te horen hoe jullie kleintjes zich ontwikkelen, voor mij is het alweer normaal dat ons ventje de hele dag door ratelt :D
    Hij was wel erg snel, hij liep met 11 maanden en praatte ook al heel vlot, maar het is idd zo dat ze het toch op hun eigen tempo doen. Silvio zegt altijd tegen onze hond ga af en hij noemt haar deddow ;) (shadow) Maar goed meiden, geniet er maar van zoals jullie kindjes nu gaan.. het gaat echt veel te snel allemaal. Voor je het weet hoor je jezelf praten :D

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Jah dan hoor ik ineens ergens achter me een echo *verrekte mongol!*

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha...
    Nou dat is niet te hopen dat je dan dat hoort hahaha..

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny aah gelukkig meid!!!

@Linda26 ja ik weet het het is zo verwarrend allemaal!!! Nog even geduld hebben....

@Lad succes meid!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

PPff en over de politie spelen soms is ze zooooo stout!! Kan ik 100x keer zeggen "nee mag niet" kijkt me aan en gaat vrolijk door....aahhhh...

Ach ja wordt alleen maar erger..trouwens hier loopt ze ook aan mijn handen en soms staat ze opeens zelfstandig helemaal los!!! Ik noem haar altijd stuntertje...ze durft wel!!

@ktja kom je uit het zuiden?

7. melloncollie

Ik heb dat politie spelen helemaal afgeschaft. Als ze iets doet wat niet mag, dan haal ik datgene gewoon weg of ik ga haar pakken en kietelen of stoeien, is ze zo afgeleid. Zal vast niet pedagogisch verantwoord zijn maar ik heb er gewoon geen zin in. Klieren met eten is gewoon klaar na 1 waarschuwing zonder boos te zijn. Ze krijgt vanzelf wel een keer trek.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ook niet politieagent hoor! Ik probeer haar zoveel mogelijk af te leiden, zie filmpje ;) !! Maar ze krijgt ook wel eens te horen dat iets niet mag, als ze in de keukenkastjes zit bijvoorbeeld ;) !!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Nee preceis hoeveel zin heeft het soms denk ik dan? Kun je idd beter afleiden...want is ook vermoeiend voor jezelf haha..maar ze moeten wel leren dat nee "nee"" is..

@LAD ENNE MEID????

10. melloncollie

11. Alita

Alita Niet meer actief

mm als je positief test zou je het gelijk komen melden lijkt mij...ik hoop het zooo voor haar!!!

12. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Hallo,

Ja helaas, vanochtend licht ongesteld. Het voelt ook zo... Maar nu weet ik het tenminste zeker, we gaan voor de volgende ronde!:)

13. Alita

Alita Niet meer actief

aah jammer neisa!!!

pff die Lad houdt ons wel in spanning man!!!

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai meiden,

Nog even snel voordat we kerst gaan vieren....ja Lad?!!? Heb je al nieuws?

Hier voel ik duivels komen...ze zijn er nog niet maar ik voel ze wel....mmm....jij Cindy??

Hier (nog) geen ge-politieagent. Onze dochter is zo ideaal dat ze bijvoorbeeld nog nooit in haar leven een kastje of laatje heeft opengemaakt. In ieder geval niet zonder te vragen....verder onwijs lief altijd maar als er iets niet op haar manier gaat.....dan is het huis echt te klein....ha ha....klaar voor de peuterspeelzaal in Januari :)

Groetjes en een fijne Kerst!

Charlie

15. Alita

Alita Niet meer actief

he charlie, ja ik heb al een hele week een raar zeurderig gevoel dus ja ik weet het niet hoor. Als het ongi zou zijn zou het toch nu onderhand al moeten komen!!! Zolang ik geen bloed zie vindt ik het prima!!!

16. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Als ik het wordt volgens mijn normale cyclus van 26 dagen wordt ik het zaterdag, uiterlijk zondag. Aaaargh...nog een paar daagjes. Hopelijk blijft het weg.

Groetjes C

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja je weet het niet he, de meeste dames die zwanger zijn dachten gewoon ongi te worden dus wat dat betreft...
    ik heb ook rare gewone buikpijn? veel last van rommelende darmen ik denk dat ik morgen al ga testen, een dag voor nod kan toh ook?

18. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    cindy ja kom uit het zuiden, jij ook??
    Cindy heb je normaal voor je ongi dat zeurderige gevoel??

Hier ook nog geen politie gespeel, maar idd zoals sam zegt afleiden en positief stimuleren..

Lad jij maakt het spannend...

19. Alita

Alita Niet meer actief

joa ich och!!!!! hahaha leuk!!!
    Nee niet zo vroeg van te voren, mijn maag is ook raar en mijn darmen rommelen heel erg...

20. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    wat leuk :D

cindy klinkt veelbelovend allemaal... SPANNEND...
    en 1 dag van te voren kan zeker ;)

Deel Deze Pagina