joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hi ladies!

Ik kon het vanochtend ook niet laten om te testen... Negatief natuurlijk ;) Stommerd!

He balen charlie, het klonk zo goed he! Volgende ronde meer geluk hoor.
    Cindy, jammer, maar nog geen hoop verloren he! Ik wacht gewoon een weekje af, dan zijn we twee weken voorbij mijn "tweede eisprong" hihi.

Hele fijne dagen nog voor de rest!

Liefs Linda (met nog steeds vreselijke blaasontsteking...:x)

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Jammer van de negatieve testen dames!! Maar kan nog positief worden he!
    hier nog steeds geen duivels zit inmiddels op dag 40! temp blijft hoger als normaal en sinds gister last van me tepels heb ik normaal nooit! ik lag gister in bed en dacht wat voel ik nu? toen duwde ik er op en was het weg en later erna voelde ik het weer. Ook nu alleen de tepels hmmz..

3. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    LINDA26:wat mij altijd goed helpt, bij blaasontsteking is het drinken van cranberrysap smaakt ook nog lekker ;)

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene

door die pilletjes zou mijn ongie moeten komen :s niet dus !

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ok ik heb ondertussen wat bijgelezen. heel wat gebeurd ondertussen. heel erg spijtig voor de meiden die ongi geworden zijn :(. hier nog steeds niet ongi :( ik heb wss nog nooit iemand geweten die zoo erg zit te wachten op zijn ongi haha.

voor de rest, gelukkige kerst iedereen en lekker veel eten en niet te veel drinken haha xxxx

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dat duurt echt lang he grace! Vervelend hoor!! Jij ook fijne feestdagen1

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wij ook!

vind het ook allemaal heel erg spannend!!!

8. Amle

Amle Niet meer actief

Meiden met een negatieve test: balen :( Wellicht straks toch nog een 2e kans en dan wel positief?? Ik zal ervoor duimen!

Wil iedereen hier ook nog even fijne feestdagen wensen! Eerste kerstdag zit er alweer op; met veel eten....

Heb moeite om me in bedwang te houden en niet te testen... bij een cyclus van 29 (mijn kortste) zou ik nu mijn NOD hebben. Maar ik weet eigenlijk wel beter, dus hou me in tot donderdag! Ook dan ga ik er niet vanuit. We hebben niet veel kunnen klussen, mijn cyclus is onregelmatig en ik heb totaal geen 'symptomen' en eerder het gevoel dat ik ongesteld wordt.... Ach, we zullen zien!

9. Amle

Amle Niet meer actief

Ok, i know; i'm stupid.....:)
    Maar heb toch gisteravond, stiekum, voordat ik op bed ging een test gedaan. Had er gewoon 'zin in' ;)
    Alleen nu weet ik het ff niet..... ik meende toch echt een heeeeel licht 2e streepje te zien, en niet omdat ik het wilde maar ik zag het toch echt? Maar toen ik vanochtend weer keek was ie weg:( Heb gister wel snel een foto gemaakt, maar als ik die nu bekijk denk ik... waar is die streep dan??? Ik ben dus bang dat ik mezelf alleen nog maar gekker heb gemaakt, iets wat ik juist niet wilde. Heb mezelf dan nu ook plechtig beloofd niet eerder weer te testen dan donderdagochtend!!!
    Dit is de test (klik op de foto voor iets beter zicht) en als ik er nu dus naar kijk, zie ik het niet meer......:(
    Bekijk bijlage 39285

Iedereen verder vandaag hele fijne 2e kerstdag en succes voor degenen die er nog een test aan wagen!!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou volgens mij zie ik hem toch ook echt hoor :D !!

11. Amle

Amle Niet meer actief

Ja, echt????
    Ben ik mezelf dus niet gek aan het maken???
    Maar hoe kan het dan dat ie nu weg is?? Zou het gewoon toch nog veel te vroeg zijn?
    AAAAAAAAHHHHHHHHHH ik haat het om zo 'onzeker' te zijn... haha!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk dat het nog te vroeg is, over paar daagjes nog een keer testen meis :D !! Mijn eerste test was ook bijna niet te zien :D ;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Amle ik zie m ook hoor!! Wel raar dat ie daarna weer weg was? Denk bijna indroogstreepje? Mischien morgen weer eens testen!!

Hier geen ongi te bekennen hoor!!! Had wel al de hele week een zeurderig gevoel dat is nu helemaal weg? Net als ik ongi moet worden voel ik niks meer....hmmm heb weer goede hoop hoor!!
    Maar wanneer testen?

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik zie ook duidelijk een streep hoor amle!! spannend!! hoop dat je over een paar dagen een duidelijke streep hebt!!

Gister had ik rare steekjes in me baarmoeder zo opeens alsof iemand met een naald steekt. Naderhand was het weg en vanmorgen beetje beurs gevoel en dat is ook weer weg, temp is met 0.2 omhoog. Als ik niet ongesteld word dan ga ik tegen nieuwjaar weer testen. En de andere?

15. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    dames jullie maken het wel spannend... Nou ik reserveer voor jullie alvast een plekje bij de september mama's....

gisteravond had ik opeens vreselijke buikpijn, gelukkig is dat nou weg...pfff schoot echt helemaal in de stress:$

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

#3196 melloncollie, 26 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 dec 2009
    He, ff snel bijgelezen en jammer van de negatieve testen! Maar misschien dat jullie te vlot zijn en ze toch nog komen, die 2e streepjes. Omdat jullie je soms toch wel gek voelen?

Amle, I see it too! :p Voorzichtig gefeliciteerd dan maar? ;)

Wij gaan ff Mariokarten op de Wii!

PS: volgens de calculator van ZWP zou vandaag de innesteling plaats kunnen vinden. Ik ben benieuwd hoe die paar dagen hierna zullen zijn.
    Ik dacht overigens een jongetje te krijgen maar ik kwam een week terug een hele leuke meidennaam tegen die ook nog goed bij Yelena past. Het was eigenlijk een benaming van iets in het Sanskriet, en ik zat een boek over de Ayurveda te lezen. Maar ineens dacht ik he dat is leuk! En ook de betekenis ervan vond ik geweldig. Zou er dan toch misschien eerst een meisje zich aan me opdringen? ;) We zullen zien in de toekomst!

17. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    leuk melloncollie! Ben wel erg benieuwd naar de naam nu!!
    hoop dat je wint met karten :)

18. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    He allemaal,

Amle, ik moet eerlijk zeggen dat ik echt m'n neus tegen het scherm moet houden, maar ik zie toch ook wel een vaag streepje hoor!! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast! Hopelijk is ie over een paar daagjes dikker!!

Nou verder nog weinig duidelijkheid he... Allemaal een beetje te vroeg getest mischien...

Ik voel helemaal niks meer maar ja, dat wil ook niet echt wat zeggen.

Nog bedankt voor de cranberry-tip. Ik had al een maximum hoeveelheid cranberry tabletten genomen maar het werd alleen maar erger. Normaal helpt dat heel goed maar nu niet. Ben gisterenavond nog naar de huisartsenpost geweest want ik had er toch wel erg veel pijn van. Nu heb ik een kuurtje gekregen en gelukkig word het al wat minder nu.

Nou dames, veel geluk met de volgende test! Ik doe er volgende week weer een als ik nog niet ongi word.

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

linda, ik heb altijd een goedje dat heet D-mannose. Het werkt erg goed bij een blaasontsteking. Je kunt het ook preventief slikken. ik los dan een theelepeltje poeder op in water en drink dat op. Sindsdien geen last meer van blaasontstekingen! Het is een natuurlijk product, dus de kans is zeer gering dat het schade kan brengen als je zwanger bent. Voor de zekerheid zou ik dan wel voor de poedervorm uit de natuurwinkel gaan.

argggh batterijen waren leeg van de Wii controllers!

20. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Bedankt voor de tip melloncollie! Ik ben nu al bezig met m'n ab kuurtje. (heb wel even tegen de dok gezegd dat er een kans was dat ik zwanger ben, dus veilige antibiotica gekregen gelukkig!) Maar het is wellicht een tip voor de volgende keer!

Deel Deze Pagina