aaarg dus niet gekart? Drink je dat iedere dag Melloncollie? heb ook wel vaker last van blaasontsteking?
Ja, rond perioden dat we klussen heb ik er veel last van. Dan komen ook al die bacteriën in je doos. En ik gebruik het nu dus preventief en heb nergens last van. Zodra ik het gevoel heb dat er toch een blaasontsteking aankomt, gebruik ik gelijk dat spul en dan wordt het ook niet erger. Wel grappig om te lezen, tijdens de wachtperiode bij mijn dochter had ik ook een dikke vette blaasontsteking en moest ik ook tegen de dokter zeggen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Om de 1 of andere reden schaamde ik me toen rot.
Hier gelukkig alleen maar 2x blaasontsteking gehad toen ik zwanger was van Jildou. En was verder ook niet extreem pijnlijk gelukkig !!
Thanx ladies, ik raak nu zelf ook steeds enthousiaster... met enigszins toch wat 'behoud' want wil me eigenlijk ook weer niet gek maken om niets.... Lad: klinkt wel aardig positief, zeker ook nu je temp. toch weer iets hoger is?? Wanneer wilde je weer testen? Ook maar op oudjaarsdag.... gaan we samen! Cindy: ik snap dat je weer hoop hebt, zou ik ook zeker hebben als ik jouw verhalen zo lees. Wanneer wil jij weer testen? (En wat betekent dat, een indroogstreepje? is dan niet zo positief zeker?) Ktje: poeh, gelukkig nu de pijn weer over. Snap dat je gelijk ff ongerust bent! Melloncollie: thanx voor de (algemene) tip voor blaasontsteking. Ik heb er ook ontzettend vaak last van, vooral inderdaad als we veel klussen. Zal hier ook eens zoeken naar die D-mannose.
Ik ga ook eens op zoek naar dat goedje! Natuurwinkel? Indroog streepje betekend idd negatief maar ik vind het bij jou echt niet op een indroogstreepje lijken! Wanneer ga je opnieuw testen? Ik wil idd op oudejaardagtesten als ik dan nog niet ongi ben!
Nou, heb me dus alweer niet in kunnen houden en net gewoon weer ff getest (had toch nog 7 matcare testen liggen ). Het is natuurlijk nog steeds te vroeg en weer met avondurine, maar nu gewoon gelijk hartstikke negatief.... jammer, maar ook wel weer enigszins verwacht. Nu echt afwachten tot oudjaarsdag, de officiele NOD. Kijken wat het dan doet en anders weer afwachten hoe mijn lichaam gaat 'doen'. Ongesteld worden? Lange cyclus? Of laat positief?? We zullen weer gewoon af moeten wachten; heerlijk.....
Ja, qua pendels mogen we beide toch denken dat december DÉ maand is!! Ik hou me nu echt in tot de ochtend op oudjaarsdag! Dan gaan mijn duimen overuren draaien! Als er dan nog niets is, denk ik dat het deze maand niets meer wordt.... Vreselijk dat wachten. En dan is dit nog maar de 1e ronde.... De vorige keer had ik ook al zo weinig geduld.
haha ja erg is dat he! Hoop dat december idd De maand word! ik wacht ook tot volgende week vind het ook zonde om maar te blijven testen. Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik dat (om eigenlijk geen rden) niet zwanger kon worden dus heb toen nergens op gelet behalve op veel klussen haha en heb pas heel laat getest omdat ik toen ook erg onregelijkmatig was. Toen ik naar de gyn ging bleek ik al 8/9 weken zwanger!! haha
@Amle ik dacht dit omdat het streepje weg is gegaan...maar even afwachten nu!! Ik heb totaal geen tekens van ongi op dit moment, ben ontzettend moe en zit erg snel vol met eten enz....hetgene wat mij hoop geeft is dat de hele week de ongi eraan zt te komen met zeurderig gevoel enz en nu 1 dag overtijd en niks!!! Soms voel ik eens wat prikkelen en mijn borsten beginnen ook steeds raarder te doen......ik ga morgen weer testen denk ik...hopelijk is ie vet positief!!!
Cindy: snap je goede hoop en zal morgen voor je duimen. Hoop dat je 'knalroze' het nieuwe jaar in gaat!
Cindy: En, en, en???? Wij hebben gister eindelijk weer eens kunnen 'klussen'. Als ik uitga van mijn langste cyclus dan was het één van de vruchtbare dagen, dus wie weet Mocht het dus weer zo lang duren, dan is mijn NOD niet meer 31 dec. maar pas 7 januari.... we zullen wel zien. Het blijft allemaal 'giswerk'. Maar ik ga sowieso oudjaarsdag nog een testje doen, als de ongi dan nog niet door is!
Ja Amie? Heeft hij zo'n last joh? of lag het daar niet aan deze keer? Bij mijn man heelt de boel steeds snel weer gelukkig. Nou hier echt ONWIJS ongesteld. Zo erg met veel pijn heb ik het lange tijd niet gehad. Mijn man denkt dan dat het misschien even raak is geweest maar dat weet ik niet zo. Zal wel gewoon toeval zijn. Wij gaan komende maand veel eerder aan de klus (wat een vreselijk woord eigenlijk). Mijn ei springt kennelijk al rond dag 10/11 met een cyclus van 25 dagen dus gaan op dag 9 aan de klus...hopelijk gaat het de komende maanden lukken anders wordt het leeftijdsverschil zo groot... maar goed, ik heb het niet voor het zeggen. Hee Cindy!! en en en???? Ben ook wel erg benieuwd!! Charlie
@Charlie: balen dat je nu zo heftig ongesteld bent. Maar ja, weer op naar de volgende ronde. Hoop dat het dan, met het vele (vroege) klussen snel raak is Mag ik vragen hou oud jullie eerste is? Omdat je zegt dat je anders het leeftijdsverschil zo groot vind worden. Mijn man heeft er heel lang geen last meer van gehad. Maar ja, hij heeft natuurlijk 4,5 maand op Curacao gezeten en geen sex gehad (ja, zijn rechterhand). MIsschien dat het allemaal weer ff moet wennen??? Hoop wel dat het weer snel heelt, want zo is het ook niets.