joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Alita, Oct 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hallo, nog steeds negatief!!! Maar ook geen ongi! Heb de testen van mijn dochter weer eens bekeken en tja het streepje was zo licht bij 4 dagen overtijd dus ik heb nog hoop!!!
    Mijn vriend is overtuigd dat ik gewoon zwanger ben...geen bloed geeft moed!!!

2. Amle

Amle Niet meer actief

Aaaah Cindy, zo blijf je wel in spanning zitten.
    Ik blijf duimen voor je! En inderdaad, wat je zegt: geen bloed geeft moed!!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Balen Cindy :( maar wat je zegt is waar :D

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hmmm

blijft spannend dus..

nou nog maar eventjes afwachten

5. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    spannend!! wanneer ga je weer testen Cindy?

Ik vul net mijn temp in op mijn temp kaartje staat er opeens we dat ze niet zeker meer weten wanneer mijn ovulatie dag was op basis van de door mij ingevulde gegevens nou zeg! Komt zeker dat ik nog niet ongi ben ofzo.

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden :)

Iedereen een leuke kerst gehad? Wij wel we zijn er lekker tussenuit geweest naar Ermelo daar hebben we de 24e en 25e geslapen..( me zus woont daar) was erg gezellig! :D 2e kerstdag bij schoonvader ook heerlijk gegeten ;)

Heb even terug gelezen en vind het jammer voor degene die toch ongi zijn geworden :( Maar zoals al vaker gezegd.. volgende ronde beter!!
    Voor degene die waarschijnlijk te vroeg hebben getest.. houd moed he :) Vooral Cindy tot nu toe heb je, je eigenlijk nog geen zorgen te maken, als je bij de eerste ook zo laat licht positief getest hebt. En als ik het goed heb, heb jij toch altijd een redelijk gelijke cyclus??
    Voor degene die al zolang moeten wachten op hun ongi of een positieve test.. ik vind het heel knap van jullie meiden en ik hoop dat of een posi test of jullie ongi snel doorkomt.

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Klinkt als een relaxte kerst Manny211 ;) Ik denk niet dat heel veel meiden hier dat kunnen zeggen hahaha. Mijn kerst was wel oke. Zelfde als ieder jaar maar toch wel gezellig. Alleen met die kleine meid ging het wat minder, erg moe en sjaggo van het heen en weer gesleep en slapen bij opa en oma thuis.

Cindy we houden moed he! Ik teste op mijn NOD bij Yelena ook licht positief. Wel iets eerder dan jij, maar goed! Het kan nog alle kanten op.

Hier niet heel veel bijzonders. Sinds gisteren een beetje beurs gevoel in mijn onderbuik als ik me uitrek. Een soort lichte spierpijn. Iets meer steekjes in mijn tieten dan normaal maar dat zou ik me ook in kunnen beelden. Vanaf woensdag al steenkoud telkens. Pas bij 22 graden in huis krijg ik het warm. :D Dus we zien wel waar dit heen gaat.

Fijne zondag allemaal!

8. Amle

Amle Niet meer actief

Hebben jullie dat ook dat je als het ware een beetje aan jezelf begint te twijfelen? Ik had dat bij de 1e keer toch minder dan nu merk ik al.
    Ik denk ineens vanalles te voelen wat op een zwangerschap kan duiden. En ondanks dat ik dan denk dat ik reëel moet zijn, twijfel ik toch weer. Heel vervelend! Haha, hormonen doen gekke dingen met je...

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hi meiden,

Amie, onze dochter is 2 1/2. Hadden van de zomer willen beginnen voor een tweede maar omdat ik in een risicogroep val qua griep heb ik eerst de mexicaanse griepinjectie gehaald en dus gewacht. Nu heb ik daar een beetje spijt van. Maar goed, ik wil altijd het zekere voor het onzekere nemen. We wilden liever niet meer dan 3 jaar leeftijdsverschil maar die paar maanden maakt ook niet zo veel uit.

Ach we zien het wel, het zal wel lukken de komende maanden. Ben in ieder geval blij dat we al zo'n engel hebben, echt een super kind en altijd vrolijk.

En ja Amie, ik twijfel ook aan mezelf hoor. Heb echt kwaaltjes gehad die ik niet zo vaak meemaak afgelopen weken maar toch klopt het kennelijk niet. Mij zal je dan ook niets meer horen zeggen hier na de volgende eisprong!!

Jammer Cindy, maar het komt vast wel goed met die positieve test!

Groetjes, C

10. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @melloncollie :
    Hier was onze kleine man idd ook wat chaggo, maar tis wat je zegt hoor, tis voor die kleintjes ook wel heel wat dat heen en weer gesleep. Ach we hebben het weer overleeft ;) Nu op naar oud en nieuw :)

11. Amle

Amle Niet meer actief

@Charlie: onze zoon is ook 2,5. En ook ik had graag wat eerder aan een 2e begonnen, maar helaas moest mijn man van juli tot eind november voor 4,5 maand naar Curacao. Ik wilde dan niet uigerekend zijn en ook niet net zwanger, dus besloten om te wachten. Nu dus pas in de 1e ronde en mag dus eingelijk gewoon niet zeuren, maar het blijft zo spannend!
    Ik heb ook de mex.griepprik gehaald, maar besloten om me daar ff niets van aan te trekken.

12. Charlie007

@Amle, ik zie het! je zoontje Brennan (leuke naam!) is net zo oud als onze dochter. Fleur is van 1 juli 2007....

Wat grappig dat je ook voor de griepprik bent gegaan. Ik wist al meteen dat ik niet 8 weken zou kunnen wachten, maar heb er dan ook maar 1 gehad hoor, vond het wel genoeg zo. Nu met de volgende ronde is het sowieso 8 weken geleden dus.

Met Fleur was het in de eerste ronde raak, toen had ik echt een heel regelmatige cyclus van 28 dagen, 2 maanden na het stoppen met de pil al. En toen we er van de zomer voor gingen (voor het griepverhaal) was het ook niet raak en toen ben ik eens gaan opletten en kwam erachter dat mijn cyclus gewoon veel korter is dus we missen hem waarschijnlijk steeds, althans dat hoop je dan!! Denk dat het komt omdat ik nu al ruim 2 jaar niet aan de pil ben, ontzwangerd ben en dat dit gewoon mijn eigen cyclus is, heel kort dus en dat klopt ook wel want ik ben altijd heel kort ongesteld.

Ja ja, spannend voor jou hoor. Ik was echt een beetje overtuigd maar daar hoeven we het niet meer over te hebben...:( denk dat het klopt wat Cindy zegt: het is beter als je niet te veel voelt volgens mij maar ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders.

Hopelijk voor jou binnenkort een positieve test! :)

Charlie

13. Alita

Alita Niet meer actief

thanks dames!!! Doeme goed jullie steun!!! ja je moet goed naar het streepje zoeken bij de test van mijn dochter dus ik heb nog hoop.....ben wel ontzettend moe maar we zullen zien, ik wacht weer tot dinsdag met testen als ik dan nog niet omgi ben...ga nu effe lekker wat romndrijden even gedachten op iets anders zetten want ik zit te wachten of ik nu wel/niet ongi wordt....gek wordt je ervan..

En idd heb nooit zo`n rare cyclus vorige ronde gewoon netjes op nod ongi geworden en daarbij de hele week voor ongi een zeurderig gevoel gehad en nu niks vindt ik ook nog altijd vreemd...we zullen zien!!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier ook een kindje dat wat van de mik was gisteravond. Maar dat hadden we al voorspeld en dus hadden we 2e kerstdag de schoonfam hier uitgenodigd. Scheelde heel veel gesleep met Jildou en hoefde ze ook niet eerst weer in een vreemd bedje!

15. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nou hier wordt het wel wat spannender. Toen ik vandaag onder de douche stond kwam er een druppel vocht uit mijn tiet (met zachtjes knijpen)! Dat had ik ong. 4 weken na het stoppen met borstvoeding voor het laatst. Mijn borsten zijn altijd voller na de eisprong maar nu lijken ze wel groter dan normaal. Een soort kramperig gevoel in mijn onderbuik, normaal heb ik dat niet. Had het steenkoud de afgelopen 2 dagen, ben een beetje verstrooid ook. Ik juich nog niet te vroeg maar ik vind het spannend. Met die druppel uit mijn tiet dacht ik: oke nu is het echt zo, nu ben ik echt weer bezig om zwanger te worden. ;) Over 8 dagen kan ik testen, we zullen zien!

Ireen Wust heeft net gewonnen met schaatsen en ze rijdt een ererondje en zwaait naar de mensen. Yelena ziet dat op tv en zwaait terug en zegt: daag.
    :D

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Wij gaan voor een tweede

Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december

Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december
    Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 2 - Nod 23 december
    Femke32
    -34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december

Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december
    Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december
    Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december
    Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2- Nod ongeveer 27 december
    Melloncollie - 24 jaar - dochter 02-10-2008 - Ronde 1 - NOD 3 januari
    Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2- Nod 12 januari
    Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 – ronde 3 - Nod 7 februari
    Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)- Nod ?
    Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde - Nod ?
    Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod ?
    Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 - Nod ?
    Eeva - 35+ - zoon april ’09 – ronde 1 – Nod ?

Zwanger
    Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!! 28-6-2010
    Sam8- 25 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! 2-7-2010!
    Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!!
    Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!!
    Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2 ZWANGER!!!!
    ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1 ZWANGER!!!!

Spannend allemaal hoor meiden.. ik heb goede hoop dat er alsnog wat positieve testen komen deze maand ;)

17. Alita

Alita Niet meer actief

ppff mijn boobs zijn raarder met de minuut en ik voel me zelfs niet zo fijn vandaag, raar gevoel in mijn kop!!!
    geen ongi dus ik blijf hopen dames!!!

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
  19. Charlie007

Goed nieuws Cindy! ga je morgen weer testen of wacht je een paar dagen? Spannend!

Charlie

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik duim ook mee hoor!!

wil iemand mij er ook bij zetten??

annekulpe 28jaar - zoontje 28-03-2007 - 2e ronde - nod 18jan