Wij gaan voor een tweede Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 2 - Nod 23 december Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2- Nod ongeveer 27 december Melloncollie - 24 jaar - dochter 02-10-2008 - Ronde 1 - NOD 3 januari Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2- Nod 12 januari Annekulpe 28jaar - zoontje 28-03-2007- 2e ronde - nod 18jan Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 3 - Nod 7 februari Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)- Nod ? Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde - Nod ? Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod ? Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 - Nod ? Eeva - 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod ? Zwanger Manny211- 26jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!! 28-6-2010 Sam8- 25 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! 2-7-2010! Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!! Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!! Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2 ZWANGER!!!! ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1 ZWANGER!!!! Ik moest mezelf toch veranderen, want ben ondertussen 26 wat gaat het toch hard alemaal En ja ronde is idd maand.
Goh cindy, je houd het spannend hoor! Ik wilde eigenlijk volgend weekend weer een test doen maar m'n man zegt dat ik er op oudejaarsdag een moet doen ! Doen we maar dan he. Ik vrees dat ie dan (nog) niet positief is, maar mocht het wel zo zijn dan gaan we wel heel leuk het nieuwe jaar in! Ik voel overigens echt helemaal niks. Vorige week vanalles dus denk dat ik toch toen pas m'n eisprong had. Hoop maar dat we toen nog op tijd geklust hebben... (1 dag na ei denk ik) Ach, ik kan m'n eigen lijf/cyclus ook echt niet volgen hoor.
ja erg he?! wil 2 streepjes zien!!! Ik test dinsdag weer, eerder heeft geen zin denk ik...tja je weet het niet he linda irritant he...gek wordt ik ervan!!
linda26, kan me voorstellen dat je daar niet echt happy van wordt als je het allemaal niet meer kan volgen. maar er zijn zat meiden die ook niets merken en wel degelijk zwanger zijn. misschien toch nog? of wacht je gewoon je ongi af nu? cindy, wordt echt superspannend joh! haha je hebt een talent voor iedereens aandacht vast blijven houden. *draait duimen* hier blijft het rommelig in mijn buik. een trekkerig gevoel, tieten voelen raar. blijven druppels uit komen als ik er in knijp. moe en ineens een soort verkouden gevoel. begint ook te borrelen nu. vraag me af of ik het me niet allemaal inbeeld. vorige keer met mijn dochter voelde ik niets! maar het kan ook zijn dat ik mijn lijf nu beter ken. want ik heb niet hoeven ontpillen voor ik zwanger werd van Yelena. En nu al een jaar ongeveer normale cyclussen zonder pilgebruik. heb goed opgelet dus de afgelopen maanden. Nog 8 dagen tot ik kan testen!
Spannend melloncollie! Ik doe op oudejaarsdag weer een test (omdat m'n man dat zo graag wil, en dan (als ik negatief is en ik ben nog niet ongi) in het weekend weer... Ik denk ook dat het bij de tweede allemaal heel anders kan voelen enzo hoor. Je baarmoeder heeft inmiddels al heel wat meegemaakt! Op de een of andere manier heb ik niet zoveel hoop meer deze keer, maar ja, je weet het nooit. Ik wil het ik wil het ik wil het!!!!
goedemorgen dames.... Nog geen ongi maar wel spierpijn in mjn borsten...ergens heb ik wel het vermoeden dat ik zwanger ben maar krijg maar geen 2 streepjes...welke test zal ik gebruiken ipv de kruidvat test?
das weird! en je bent al overtijd. ik gebruikte bij Yelena Sensitest. Daar had ik 6 dagen voor NOD al een heeeeeel licht streepje. Maar het is voor iedereen anders. had je dat bij je vorige zwangerschap, dat je laat positief teste? we duimen verder!
toen testte ik bij 4 dagen overtijd extreem licht positief!!! Ik heb het ontzettend warm pijn aan mijn boobies, misselijk last van maagzuur, soms lijkt het even alsof ik ongi wordt maar niks!!! Geduld en afwachten maar....
Oh men, gisteren was ik ook heel erg aan het schelden op mijn mannetje, dat ie niets achter zijn kont opruimt. Dat herken ik nog wel van de vorige zwangerschap! Ik erger me dan echt aan de rommel. Wilde ik ff melden.
ja ga ik zometeen kopen..maar als de kruidvat neg is zou die dan nu wel positief zijn? Iemand anders hier had de kruidvat heel erg licht en de cb positief, zij zei ook al dat ik een cb moest gaan halen... Maar ik hoef nu niet tot morgenvroeg te wachten of wel?
Cindy: met een CB (en volgens mij met alle testen) hoef je niet meer perse tot een ochtend te wachten. Dus ik zou zeggen; op naar de winkel, de wc en dan hier weer melden ..... Anders kun je evt. via matcare.nl bestellen. Die testen zijn ook goed. Bij mijn vorige zwangerschap teste ik 3 dagen voor de NOD licht positief. Nu helaas niet.... maar ja! Ik ben dan nu ook bang dat mijn 'kwaaltjes' gaan leiden naar ongi....
Ze zeggen dat CB digitaal met aanduiding van hoelang je al zwanger bent het gevoeligst is.... SUCCES!!!