Dank je wel Linda26 Ik vind het voor jullie allemaal erg hoopvol klinken! Neisha : Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. Zo dat is er alweer 1 Nu de rest nog meiden, al vind ik het nog best wel rap gaan allemaal.. Ma ja ik heb makkelijk praten he
oudejaarsdag, omdat m'n man dat perse wil . Zelf denk ik dat ik m'n eisprong later heb gehad en dus van het weekend pas kan testen. Maar ik weet het ook niet zeker... Ik voel nog niet echt een ongi aankomen dus dat is goed Sinds we de kruidvat 2 voor 5 euro testen ontdekt hebben kijken we niet op een testje meer of minder hihi Grrrr, ik word gek van het wachten :x
Je kan het wachten noemen, je kunt het ook gewoon tijd noemen of helemaal niets. Ik zit hier echt niet te wachten hoor, heb zat te doen. Al is het op een positieve manier toch echt spannend.
Ik ga donderdag weer testen. Maar die vaag positieve test was hoogstwaarschijnlijk een indrogingsstreepje ofzo, want daarna nog een negatieve test gehad...
Die kruidvat 2 voor 5 euro, is dat standaard voor het huismerk? Of is het een aanbieding?? Anders moet ik die vanmiddag ook nog maar ff halen
heb werkelijkwaar geen idee.. heb ze voor t eerst volgens mij zijn daar wel goede berichten over.. de tijd zal t leren
Ik had er wel positieve ervaringen mee met die dipsticks. Stel dat ik deze ronde niet zwanger ben, dan zal ik ze daar denk ik wel weer bestellen aangezien die testen van het Kruidvat altijd pleite zijn. Ik ben ook een keer op maandagochtend daar geweest maar volgens mij wordt het ook niet aangevuld. Vak is ALTIJD leeg.
Amle, maar een indroogstreepje krijg je toch pas als de test helemaal is ingedroogd? Dat was bij jouw toch niet het geval? Nou ja, het blijft nog even spannend he! Wanneer ga jij weer testen cindy?
Zou ik ook doen, en ga ik ook doen tussen ei en mogelijke leuk nieuws...maar meelezen is wel altijd leuk. Cindy komt morgen vast wel met haar positieve test en daarna zijn jullie aan de beurt!!!!!!! Joehoe!! En mag ik weer aan de klus dit weekend want ik heb vroege eieren joehoe!!! dat scheelt ten minste weer 2 tot 3 dagen wachten joehoe!! als het daarna maar raak is want ik ben wel errug ongeduldig....dus dat wordt nog wat hier.. Liep vandaag in prenatal en zag allerlei zwangeren met zwaar afgepreisde zwangerschapskleding...ik dacht...dat wil ik ook! Weer een excuus om 9 maanden in zo'n enorm lekkere jogging/loungebroek rond de banjeren dream..dream..dream.. Daaaag, Charlie
Ja, ik weet het niet. Had hiervoor ook nog niet eens van een indroogstreepje gehoord Er verscheen gelijk na het testen een heeeel vaag 2e streepje. Maar na een uur was deze zeker nergens meer te bekennen. De dag erna gelijk een spierwitte test.... Ik wacht nu braaf tot oudjaarsdag... En ik ben geslaagd bij de kruidvat. Het schap was nog helemaal VOL!!
Nou dan moet ik dus maar ff naar Friesland verhuizen ofzo Charlie suc6 met je eieren! Hier steekt ineens weer een bekend symptoom de kop op: mijn eczeem is in een week tijd aanzienlijk vermindert. Ik heb normaal altijd een grote rode plek met korstjes op mijn been, maar het is niet meer rood en jeukt nauwelijks. Normaal zit ik wel een keer of 5 per dag onwijs te krabben. Bij de zwangerschap van Yelena was mijn eczeem ook veel minder!
Dat klinkt veelbelovend Meloncollie, ook wel een duidelijk herkenbaar 'symptoom'.... spannend. Wanneer wilde jij (ook alweer) gaan testen?