joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yep het is zeker een duidelijk symptoom. Want qua eet en drinkgedrag is er niets verandert de afgelopen weken en ik heb ook geen speciale tabletjes of zalfjes gebruikt. De indicatie dat ik zwanger zou zijn, wordt daarom steeds sterker.

Nou, ik denk dat mijn eisprong een dag later dan berekend was. Ik ga daarom uit van een NOD op 4 januari. Maar dat is een a-relaxte dag om te testen omdat we dan beiden de gehele dag niet thuis zijn. Dus ik doe het een dag ervoor, 3 januari. Das op zondag.

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Goed nieuws Melloncollie, dat je exceem beter is! Klinkt inderdaad als een goede indicatie. Hopelijk voor jou ook snel een positieve test :) Fingers crossed.

Charlie

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hallo iedereen, pfff ik heb weer eens een pagina of 10 moeten teruglezen!!

eerst en vooral : manny zoooo heeeel erg zeg voor die vrouw en haar man pfff kan het bijna niet slikken .

Cindy: wat erg zeg! ik versta je onzekerheid hoor heb er ook een heel eindje mee geleefd. ik hoop echt dat je nog een positieve test krijgt. heeeel veel succes ermee.

nog iemand zwanger !!!! van harte hoor !! en dat in de eerste ronde, dat moet je kunnen :d

hier nog altijd niet ongie, na de feestdagen ga ik de gene opbellen en eens goed van men neus maken, er moet tog iemand de boter opeten he :d

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Jeeeetje Grace, dat schiet ook maar niet op he... Wat verschrikkelijk vervelend voor je. Je verdiend het om hierna meteen zwanger te raken hoor!

Melloncollie: das zowizo al leuk natuurlijk! En dat het een symptoom kan zijn is nog leuker! Ben benieuwd voor je!

Lekker he Charlie! joggingbroek! Maar wij kunnen straks vast weer lekker zomerse positiekleding kopen, das veel leuker joh! Leuke jurkjes enzo... Ik krijg er gewoon al zin in!

Amle, succes morgen! Ik test ook morgen weer, dan ist een week geleden. Zullen we gewoon allebei positief testen?! :D

5. Amle

Amle Niet meer actief

@Grace: balen meid, vervelend ook zo'n onregelmatige cyclus. Hoop dat ze snel wat voor je kunnen betekenen.

@Linda: ja, morgenochtend weer testen; kom me hier dan gelijk ff melden natuurlijk.... al ben ik bang voor een witte test :(

Cindy: hoe is het met jou? Al meer duidelijkheid?

6. melloncollie

Nou meiden, vandaag de 2 voor 5 euro test van KV gedaan 5 dagen voor vermoedelijke NOD maar hij is nog negatief. Het doet me weer enigzins twijfelen maar niet zo erg dat ik denk ohjee wat nou!
    Wel weer vaag gedroomd. Eerst van een miskraam en daarna zat ik een baby'tje borstvoeding te geven. Het was een jochie overigens. :)

Ik kom vanmiddag nog ff spieken als ik op het werk ben! ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm balen, maar kan idd nog veeeel te vroeg zijn!! :( :( !! Nog even geduld mevrouw ;) !!

8. Amle

Amle Niet meer actief

Meloncollie: jammer, maar het is natuurlijk wel vroeg. Hoop dat je over een paar dagen wel posi mag testen!

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Melloncollie, Ik denk idd ook dat je gewoon te vroeg getest hebt.
    Ik teste ook negatief 5/6 dagen voor nod en toen weer geprobeerd met 3 dgn voor nod en toen wel licht positief.
    Ik blijf gewoon duimen ;)

Ik mag 9 februari voor me 20 weken echo :D heb er nu al zin in...

10. melloncollie

Ja, ik vermoed ook gewoon te vroeg. Net een lading testen erbij gehaald. Hihi, de Kruidvat a/d overkant van mijn werk heeft er genoeg op voorraad! :D

He spannend die 20 weken echo! Ik vond die echt heel erg leuk. Zie je echt al een mensje enzo. Wil je het geslacht weten?

11. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Och melloncollie toch, kon je je niet meer inhouden :D Negatief zegt nu nog niks hoor. Teste je bij je dochter al vroeg positief?

Ik moet ook niet teveel zeggen want morgen is voor mij waarschijnlijk ook nog te vroeg :D, maar ja, m'n mannetje wil het zo graag proberen op oudjaarsdag!

Ik voel me verder ook eigenlijk niet zwanger. Ik heb niet superveel *hoop eigenlijk... Maar goed, je weet het niet

12. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hee Cindy, ik zie dat je ook zit te lezen, weet je al wat meis????

13. Alita

Alita Niet meer actief

he linda26, nee helaas nog steeds geen positieve test!!!
    Maar ook geen ongi dus ja....

Ik lees zo af en toe eens wat bij hier maar wil proberen me er niet zoveel mee bezig te houden...maar dat gaat moelijk als je overtijd bent en geen duidelijkhied hebt!!!

Jij gaat morgen testen?

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @ melloncollie :
    Ja we willen het geslacht wel graag weten :D
    Me zusje weet al dat ze een meisje krijgt en nu ben ik ook echt benieuwd wat wij krijgen.

15. melloncollie

Cindy, dat kan ik heel goed begrijpen. Ik denk dat je er op deze manier goed aan doet.

Ja Linda ik schoot toch ff uit de bocht. :D Bij mijn dochter teste ik 5 dagen voor NOD HEEL licht positief met een Sensitest. Dus een gevoelige test en een streepje waarvan mijn vriend zei dat ie hem niet eens zag staan. Dus ja....ik was gewaarschuwd. ;)

Man, ik zit al de hele dag kou te lijden en krijg me toch ineens een hotflash! Mijn wangen staan in brand! Zo gaat het al dagen. Ik doe een hemd over mijn bh, dan een shirt met lange mouen, daarover een wolle trui met hoge coll EN een sjaal en dan nog krijg ik het niet warm. Zat net ook een liga te eten want voelde me een beetje weeig worden, maar hij smaakte voor geen meter.

Wat denk je zelf dat het wordt Manny?

16. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    He vervelend hoor. Heel goed dat er een beetje afstand van probeert te nemen hoor. Zodra je een positieve test hebt kom je het hier vast wel van de daken schreeuwen! Ik duim iig voor je... Ik ga morgen weer testen idd.

So das wel vroeg melloncollie... Zo zie je maar wat een verschil erin kan zitten he. De een 5 dagen vantevoren en de ander bij 4 dagen overtijd. Ik duim ook voor jou...
    (voor iedereen trouwens hoor, en ook een beetje voor mezelf he;))

Groetjes

17. Alita

Alita Niet meer actief

succes linda26...

en ja zogauw ik een postieve test heb kom ik het hier melden natuurlijk!!!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Manny spannend :D wij mogen 20 februari! Op een zat ochtend. Wel handig dus,

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @ Melloncollie:
    Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee :) de ene dag denk ik jongen en de andere dag een meisje..
    Bij de eerste voelde ik vanaf het begin dat we een jongen zouden krijgen.

@ Sam:
    Voor ons maakt het niet zoveel uit wanneer :) want mijn partner werkt s'nachts dus ik zorg dat ik altijd rond 2 uur een afspraak heb zodat hij ook al even heeft gelegen, maar dat wil ook nog wel is verschillen.
    Maar wel leuk hoor Sam je hebt er zeker ook al veel zin in he?!
    Heb jij al een vermoeden wat jullie gaan krijgen???

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Manny:
    Nou heel veel zin heb ik er nog niet in. Ik ben me nu wel bewust van het feit dat er altijd wat mis kan zijn, ondanks dat het niet op de echo te zien is. Dus voor mij zegt de echo niet heel veel. Onze onzekere periode komt waarschijnlijk wel als de kleine geboren is. Alleen wat wel te zien is, kan uitgesloten worden. Maar ik heb er meer zin in als de vk contact heeft gehad met het zkh om te vragen over de erfelijkheid etc. Bij mij is verteld dat het niet erfelijk is, maar ja, ik heb ook een nichtje met hetzelfde, die het weliswaar wel later heeft gekregen (op puberleeftijd). Verder denk ik dat het weer een meid wordt, maar kan ook best een jongen worden :D !! HAHA.. Alleen wij willen het niet weten..

Deel Deze Pagina