joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja ik snap jullie bezorgdheid :( En hoop ook dat het niet erfelijk is.

Als je het niet wilt weten blijft het natuurlijk wel het spannendst.

Het is bij mij ook niet echt de zin erin denk, maar gewoon weer het zien enzo.. ben ook best bezorgd want je weet het helaas nooit. Ik ben in ieder geval blij als we het weer even gezien hebben en alles wat erop en eraan hoort te zitten er ook zit :)
    Maar ik snap het van jou heel goed...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Tuurlijk is het leuk om je kleine even te zien :D !! Dat is ook zo. Maar je moet wel in je achterhoofd houden dat het geen pretecho is. Ik denk dat ik nu ook zenuwachtiger ben als toen met Jildou. Maar t komt vast goed. Als ik nu naar de zwangerschap van Jildou kijk heb ik altijd gedacht; ik moet het nog zien dat het allemaal wel goed is, als ze er is.. Beetje moeilijk te omschrijven. Ik dacht toen dat het kwam door de mk. Maar dan zou ik dat nu ook moeten hebben en ik heb nu gewoon een heel goed voorgevoel. Heel anders eigenlijk.. Denk dat ik achteraf gezien al bang was dat er iets niet goed was met Jildou. Gelukkig was het dit 'maar' en gaat het nu super en is ze een klein boefje aan het worden :D ..

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik snap wel dat je nu zenuwachtiger bent als met je meisje...
    Daarvoor had je het niet meegemaakt en nu wel.
    En dan wordt je gewoon veel bewuster (denk ik) dat niet alles zo vanzelfsprekend is.
    Ik hoop gewoon voor jou dat je met jullie nieuwe hummeltje geen problemen en complicaties krijgen en dat jullie lekker vanaf begin af aan kunnen genieten!
    En ik vind het heel fijn dat alles nu goed gaat met Jildou en dat ze een boefje aan het worden is :D En lekker der gangetje gaat.
    En natuurlijk ook heel fijn dat je voorgevoel nu al beter is he ;)

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bedankt ;) Zo is het maar net :D !!!
    Bij de juli-mama;s hebben ze het nogal druk met geslachtsbepalingen, echo hier/ echo daar.. Zo ben ik totaal niet namelijk :D !!

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    O oke :D
    Vandaag zei ik tegen me moeder dat ik het misschien wel helemaal niet wil weten en zo wel dat we ook nog niet weten of we het wel gaan zeggen... zei ze gelijk jawel joh is wel zo makkelijk hahaha..
    Het maakt me eerlijk gezegd echt niet uit wat we krijgen, ik hoop gewoon zo dat het gezond is!

Wist je het trouwens bij Jildou wel???

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha heb je dat weer. Neej bij jildou wisten we het ook niet. Ik vond het geweldig om het pas bij de geboorte te weten, dus hier ook bij nr 2 :D !!

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja misschien besluit ik ook nog wel dat ik het niet wil weten :) Maar mijn partner wil het wel graag weten, en hij kan ook echt z'n mond tegen mij houden haha.. maar hoe doen ze dat dan? Vertellen ze het hem denk je na afloop dan? Of heb jij ook geen idee?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Waar wij heen gaan krijgen we een envelop met roze of blauwe sokjes als ze het geslacht gezien hebben. Maar zoiets kan degene die bij jullie de echo doet ook doen :D !!

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Uhm geen idee hoe dat hier gaat eigenlijk. Wel leuk hoe ze dat bij jullie doen :D
    Ik denk dat wanneer zij het gezien hebben ik het ook heb gezien haha.. Ach ik kijk nog wel even of ik het wel of niet wil weten, voor hetzelfde geld dat ze het niet eens kunnen zien omdat zijn of haar hand ervoor ligt ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat kan ook nog idd ;) .. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel zelf ontzettend heb zitten zoeken naar een eventueel piemeltje.. ook op de dvd die we er van hebben :D :D HAHA!! Maar niets gevonden ;) .. En toch riep iedereen t wordt een jongen, maar toch had mijn eerste gevoel gelijk :p !!

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha... ja zo zou ik ook zijn.
    Of als ik dan zo een dag heb dat ik het wel zou willen weten, dat ik de hele dag aan me vriend ze kop ga lopen zeuren en als die het dan niet zegt, ik nog boos wordt ook haha ;)
    Dus met wat ik hier nu zelf al toegeef is het beter dan wanneer ik het wel of niet wil weten, we het of allebei wel of allebei niet weten! :D ken mezelf :p

O en in mijn omgeving zeggen ze allemaal dat we een meisje krijgen.. maar daar ben ik niet zo zeker van :)

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik ga de hond doen en me bed in ;)

Weltrusten voor straks.

Doeggg

13. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen vandaag kreeg ik een brief toegestuurd van de gene waarin het volgende stond geschreven:

geachte mevrouw,

in het strijkje dat bij u van de baarmoederhals genomen werd, zijn licht geprikkelde cellen gezien.
    teneinde dit verder na te kijken zou ik u willen vragen een afspraak te willen maken om een colposcopie te laten uitvoeren.

ik schoot direct in grote paniek: is dit dan kans op baarmoederhalskanker of wat???
    nou ja ik hoor eht wel 11 januarie heb ik een afspraak.
    ik vind het allemaal wel zeer benauwelijk ook al omdat ik al zolang niet ongesteld ben geworden, zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

14. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    He Grace, ik heb werkelijk geen idee wat het betekend maar ik snap dat je hiervan in de stress schiet. Ik kan je hier dus echt niet bij helpen maar ik hoop het allerbeste voor je, mischien valt het wel reuze mee.
    Kun je anders niet alvast bellen wat ze precies bedoelen?

Succes meid!

Ik had vanmorgen weer een negatieve test. Effe stevig balen en vervolgens m'n laatste hoop op niet ongi worden gevestigd. En dan heeel mischien volgende week nog een positieve test...?
    Jij Amle???

Ik krijg echt de neiging om vanavond gezellig een glaasje champagne mee te pakken, je zal zien dat ik morgen ongi word ofzo.
    (ik zal het voor alle zekerheid nog maar niet doen ;))

Groetjes Linda

15. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi Grace,

Kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n brief. Ik weet er niet zo veel vanaf maar heb wel eens vaker gehoord dat iemand een wat minder positief uitstrijkje had maar dat na nader onderzoek toch alles ok was dus ik zou niet te snel in paniek raken. Maar ik ken je situatie verder niet zo goed want ik ben nog niet zo lang op het forum.

Is dit voor het eerst een coloscopy? Ze kunnen dan eens goed kijken hoe alles eruit ziet en krijg je hopelijk meer duidelijkheid. Wel fijn in ieder geval dat je niet nog eens 3 weken hoeft te wachten.

Heel veel sterkte ermee. Het valt vast mee voor je.

Groet Charlie

16. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

@Linda26 - Wat jammer zeg, jeetje wat moeten jullie toch wachten, kan me voorstellen dat je er flink van baalt. Maar een half glaasje champagne kan toch wel? Nou ja, eet je in ieder geval een lekkere oliebol.

Ik was eigenlijk sinds maandag al weer een beetje aan het oppassen met wat ik eet dus voor mij niet al te veel gesnoep vandaag...

Hoe gaat het met de andere dames? Cindy, jij zou toch ook testen vandaag? Hopelijk veel goed nieuws. Zou wat zijn met een posi test het nieuwe jaar in :)

Hier is het wachten op vruchtbaar slijm!! ha ha...had ik vorige maand ook maar niets mee gedaan, leek een beetje te vroeg maar het klopte dus achteraf wel. Nu maar eens beter opletten op de signalen..

Fijne jaarwisseling alvast! Hier heerlijk op de bank vanavond :)

Groeten Charlie

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Grace kan me voorstellen dat je je rot schrok. Het is niet meteen baarmoederhalskanker, maar er zijn nu onrustige cellen gevondne. Hoeft niets te betekenen. Volgens mij halen ze nu hele kleine hapjes uit je baarmoedermond weg. Ik weet er een beetje van omdat er op ander topic iemand is, die dit maandag moest ondergaan. Sterkte. Wel fijn dat je niet zolang meer hoeft te wachten, maar zo ga je niet lekker het nieuwe jaar in :( !! Dikke knuffel.

Linda wat balen zeg :( Ook voor jou dikke knuffel. Jek unt best een glaasje drinken vannacht hoor. Aangezien er iig nog geen bloedband met je kindje is!

18. Alita

Alita Niet meer actief

dames ik geef de hoop op hier!!! vanmorgen weer negatief getest...voel me ontzettend bezeikt door mijn eigen lichaam!!!
    Ben ontzettend pissig en teleurgesteld....als ik nu gewoon ongi was geweest was het al bijna weer voorbij!!!
    Vannacht werd ik ontzettend misselijk wakker en toen dacht ik weer zou het toch? En vanmorgen kwam er dus geen tweede streepje...ga effe een potje janken nu dames...hopen dat mijn ongi maar snel opgang komt nu!!!

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    balen cindy...

Je hebt ook geen idee wanneer je misschien je ei hebt gehad?

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Grace en Cindy: een dikke knuffel voor jullie! Probeer vanavond toch een beetje te genieten van oud & nieuw, misschien hebben jullie er wat afleiding aan. Ik kan me voorstellen dat jullie gestresst en onzeker zijn, wees dat ook maar even lekker, maar de zon zal echt voor jullie weer gaan schijnen. :)
    Houd je taai meiden!

Deel Deze Pagina