hoi dames, ik heb gisteren nog wat gegoogled en al bij al valt het zeer goed mee, de kans is maar 1 op 3 dat het ook echt kanker is, en als het dan tog iets zou zijn dan is het nog maar het kankervirus en die kun je zelfs nog weghalen met een pilletje. @cindy: je mag je niet zo laten meeslepen door heel dit gedoe hier op het forum meid dat is echter nergens goed voor. W! nou eens nog eventjes af. geen bloed geeft moed is waar maar ik wil je absoluut geen slechte hoop geven. het kan ook gewoon zijn dat je ei wat later is ofzo... + als je zit te stressen nu kan zelfs je ongi uitblijven daardoor. ik heb het ook allemaal meegemaakt! maar zwanger zul je zeker wel weer worden. mss niet deze maand maar mss dan de volgende of de volgende. hoe vroeger hoe beter hoor ik je nu denken :d
Gelukkig Grace! Nu je dat zo zegt, kan ik me herinneren dat mijn moeder dat ook heeft gehad. Met zo'n pilletje en met haar is er verder niets engs of raars gebeurd.
Thanks meiden!!! @Ktje Nee ik heb geen idee wanneer en of mijn ei is geweest... @Melloncollue lief van je.. @Grace....ik weet wat je bedoeld maar het gaat vanzelf!! Idd geen bloed geeft moed...vondt het vannnacht ook zo raar dat ik zo misselijk was en nu nog wel een beetje...er is geen teken van ongi maar ja ook geen psoitieve test snap je? Als ik niet zwanger zou zijn niet erg maar dan wil ik wel ongi worden!!! Ik was niet zo gestrest eigenlijk alleen nu omdat ik geen duidelijkheid krijg, wie zou dan niet gek worden? Maar ik ben er teveel van uitgegaan dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn omdat ik niet ongi wordt..maar ja geen ongi betekent natuurlijk nier gelijk dat je zwanger bent... Al heb ik nog wel wat kwaaltjes dus wie weet!!! Jeetje Grace maar eigenlijk weet je niet wat ze bedoelen in het zk of wel?
Cindy wat flink balen he!! Meis mn vriendin is inmiddels bijna 6 weken overtijd!! En geen positieve test!! Hopelijk komt je ongi snel, maar als ik eerlijk ben denk ik dat je cyclus een beetje in de hobbel is..
we zullen zien sam!!! afwachten maar.... Hood dat ik dan snel ongi wordt maar ehm ondertussen gewoon doorvrijen..hahaha je weet maar nooit he!! Hah zo de nuchterheid komt weer terug hoor!!!! Wat kan een mens zich gek maken!!!! En geld uitgeven aan die belachelijk dure testen.....stom kind wat ik ben hahaha...
@Cindy en Linda: balen hoor, een negatieve test. Ik moet me helaas ook bij jullie aansluiten; mijn test vanochtend was spierwit!! Nu wacht ik evt. nog tot 7 januari met testen, dat is dan de NOD bij mijn langste cyclus. Als dat ook negatief is, ga ik er vanuit dat mijn cyclus gewoon weer van slag is.... Of misschien wordt ik wel snel weer ongesteld?? We zullen moeten afwachten.... Grace: snap dat je van zo'n brief schrikt. Hoop dat het allemaal wat meevalt.
He cindy en amle, balen he... Maar kom op meiden, we zijn nog geen van drieen ongesteld. En cindy, jij hebt toch behoorlijk doorgeklust? Mischien een later eitje gehad? Over een week weten we we vast allemaal meer, en ook al is het slecht nieuws dan gaan we met frisse moed naar de volgende ronde he. (klinkt heel optimistisch, maar zit zelf ook als een stekker te balen...) Voor iedereen: een hele fijne jaarwisseling! Lekker oliebollen eten (heb zelf net twee volle schalen gebakken!) Voor de zwangeren: een heel gelukkig 2010 En voor de nog niet zwangeren: een heel gelukkig en vruchtbaar 2010! Dat we volgend jaar allemaal maar mogen bevallen van een mooi, gezond wondertje! Groetjes Linda
Thanks Linda en ja..laat ik niet de enige zijn he voor de volgende ronde...ik bedoel...ik ben gewoon ECHT niet zwanger en werd gewoon al ongesteld voordat ik dacht leuk te gaan testen!!... Maar vervelend hoor dames, kan me voorstellen dat je gewoon zo hoopt elke keer als je de test doet...met zweet in je handen en kloppend hart elke keer.....pfff...nou wie weet hebben jullie over een paar dagen toch goed nieuws te melden hier. Hee wat goed Linda dat je de bollen zelf bakt! Jeetje dat gaan we hier ook maar eens doen, heb een stel enorm vette bollen van een bakker uit Hilversum...nou ik hoef ze niet meer, niet knapperig te krijgen in de oven!! Maar genoeg ander lekkers in huis Fijne jaarwisseling dames en 2010 wordt sowieso een top jaar al dan niet met nieuwe wondertjes op komst, dan wel met onze bestaande lieve wondertjes!! Wat een geluk! Groetjes, Charlie
yep geen bloed geeft moed!!! Wie weet heb ik volgend jaar nog iets leuks te vertellen!!! Op naar een vruchtbaar 2010!!!!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Heb verder effe nog niet zoveel te vertellen... De oliebollen waren lekker en ik ben toch maar van de champagne afgebleven voor de zekerheid. (1 klein slokje voor geluk )
Gelukkig Nieuw Jaar! Hier ook niet veel champagne. Een slokje maar. Vind het nooit zo lekker. Vandaag lekker rustig aan en slapen...zzzz..... Charlie
Hey meiden, allemaal een spetterend 2010 gewenst! En hebben de dames die in een dipje zitten nog een beetje kunnen genieten van alles? Ik wens jullie een vruchtbaar jaar toe en voor de meiden die al zwanger zijn een mooi zwangerschap waarin je hartstikke veel kunt genieten! Uh ohja en vrede op aarde. Ben gisteren toch nog langs mijn ouders geweest. Mijn laatste biertje en bubbeltjeswijn op want ik heb een 2e licht streepje. Die had ik gisteren al, maar de stemming in het topic was best wel verdrietig en ik vond het gewoon een beetje ongepast om dan als een idioot hier te komen verkondigen dat ik wel zwanger ben waarschijnlijk. Het is nog wel erg pril, zal nu 3 weken en 4 a 5 dagen zijn. Gisteren ging ik me heel misselijk voelen na het zoveelste knoflookolijfje. Ik ben nog steeds snel moe 's avonds, soms komt er nog een druppeltje uit mijn tiet en krampen en een beurs gevoel komen en gaan van tijd tot tijd. Al met al ziet het er 'goed' uit. Maar ik vind het nog geen tijd voor een nieuwe banner. Tja en verder nog steeds aan het schelden op vriendlief dat ie zo een rommel maakt, verstrooid en mega-onhandig! (denk; je hebt een pen vast en zonder enige reden valt ie ineens uit je hand?) Iedereen nog een fijne dag gewenst, wat je ook gaat doen. Wij gaan straks nieuwjaar wensen bij mijn familie, das altijd wel gezellig!
Hee goed nieuws Melloncollie! Alvast een kleine gefeliciteerd! wat super om zo het nieuwe jaar in te gaan!! Even wachten op de vette streep en dan een nieuwe banner!! LEUK!! Geniet er van!! Groetjes Charlie
Nee joh gekkie: is toch juist super goed nieuws!!!!!! Gefeliciteerd alvast.... ben jij ff extra goed het nieuwe jaar ingegaan!! Iedereen verder natuurlijk ook de beste wensen voor 2010 en op naar heel veel ROZE!!!
Wauw melloncollie dat is supernieuws!!! Waarom niet vertellen meid...maar wel lief van je Hier nog geen ongi te bekennen..gister dacht ik weer eens dat ik ongi zou gaan worden maar nee hoor!!! Vanmorgen naar toilet en toen ik uitgeplast was kreeg ik bandenpijn??! Had vorige week niet gedacht dat ik nu nog steeds niks zou weten of ik nu wel of niet zwanger ben!! Kijk geen ongi is goed nieuws maar had wel met een zekerheid het nieuwe jaar in willen gaan en niet zo...maar afwachten!!! Mijn dochter heeft gewoon doosrgeslapen? Hadden wij niet verwacht en ze zijn toch nog best lang doorgegaan hier met schieten. Zo nu lekker ontbijten en genieten van onze vrije dagen samen en hopen dat ik over een paar dagen positief test of ongi ben!!!! @Linda26 en wat denk je? Ik heb zoiets zolang ik niet ongi ben is er nog een kans!!! Maar hou er gewoon rekening mee dat ik niet zwanger ben..maar je weet het niet he?! Dames 2010 wordt ONS jaar!!!!!!
Cindy, misschien toch een late eisprong gehad (anders zou je al lang ongi zijn of een positieve test in handen hebben) maar.... ook met een late eisprong kun je zwanger zijn. Alleen positief testen duurt iets langer. Mijn tip is temperaturen (als ik dat deze cyclus niet had gedaan, dan had ik niet eens mijn ei ontdekt). Ik duim voor een positieve test voor je, meid! Melloncollie, SUPER dat je zwanger bent en dan al zo vroeg een positieve test, whaaaaaaaw! Gewoon een nieuwe banner maken, hoor want je bent zwanger, JIPPIE! Allen, wens ik een vruchtbaar, gelukkig en gezond 2010! Ikzelf, kan nu ook aan ronde 1 beginnen JIPPIE, ik heb mijn eerste eisprong gehad sinds de bevalling (duurde zolang door de borstvoeding) was wel een korte LF van 4 dagen... maar toch, wij gaan er weer voor!
happy newyear!!!! he wat een geweldig nieuws zeg terug 1tje zwanger. van harte gefeliciteerd zou ik zeggen!!!! @cindy: ik begrijp je wel helemaal hoor daarom dat ik je gewoon even wilde wakker schudden. dit kan echt niet goed zijn voor je hart hoor haha. en ja die testen kosten inderdaad heel veel geld. ook al is het slechts 2,50 voor 1. als je er zo 5 doet in 1 week snap je? ik hoop nog steeds dat je nog een positieve test in handen krijgt hoor. nieuw jaar nieuwe start.
ja ach ja wat wil je als je overtijd bent? Om gek van te worden!!! Nou die van kruidvat gaat dan nog maar die van cb zijn belachelijk duur!!!! Ik hoop het ook dat ik zwanger ben natuurlijk maar het meeste hoop ik op duidelijkheid!!!
Oooooh melloncollie, wat super meid!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Cindy, idd zolang we nog niet ongi zijn maken we nog kans toch?! Ik laat de moed nog niet zakken hoor Woensdag weer een testje voor mij... (of een pak always :x)
Wij gaan voor een tweede Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 2 - Nod 23 december Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december Cindy24 - 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 2 - Nod 26 december Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 31 december Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2- Nod ongeveer 27 december Melloncollie - 24 jaar - dochter 02-10-2008 - Ronde 1 - NOD 3 januari Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2- Nod 12 januari Annekulpe 28jaar - zoontje 28-03-2007- 2e ronde - nod 18jan Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 3 - Nod 7 februari Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)- Nod ? Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde - Nod ? Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod ? Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 - Nod ? Eeva - 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod ? Zwanger Manny211- 26jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!! 28-6-2010 Sam8- 25 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! 2-7-2010! Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!! Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!! Ingie - 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 2 ZWANGER!!!! ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1 ZWANGER!!!! Ik heb het lijstje er weer even bij gehaald, stond zo ver weg!