joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Mijn jongste zusje is zwanger :D
    Wat eerst wel een grote schrik was voor ons allemaal, want ze is pas 18...
    Maar ze heeft ondertussen al 2 jaar een relatie en tegen de tij dat ze moet bevallen is ze alweer 19 en een half ;)
    Voor hun zelf was het ook schrikken, want het was niet gepland..(wel gewenst) en ze wonen allebei nog thuis.
    Maar ze hebben gelukkig besloten om ervoor te gaan!
    Ze is maandag 12 weken!

Dus als het bij mij deze x ook raak is zou dat helemaal geweldig zijn!
    Samen lekker shoppen enz ;)
    Ik heb altijd gezegd ik zou wel tegelijk zwanger willen zijn met 1 van mijn zussen :) Had alleen nooit verwacht dat het de jongste zou zijn.
    (als het met mij ook meezit dan he:))

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja leuk he!!!
    Tis voor ons allemaal net zo spannend en net zo moeilijk om je in te houden om niet te testen denk ;)

Laten we hopen dat we straks allemaal kunnen melden dat er veel juli baby's op komst zijn :)

Ik moet wel zeggen nu ik hier een beetje kan kletsen over het zwanger (willen) worden, ik er toch wel al minder mee bezig ben wanneer ik mag gaan testen ;)

Ik ga nu lekker naar bed.. weltrust voor degene die nog wakker zijn!
    Liefs Mandy

3. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Ik heb helaas geen vriendinnen hier die nu zwanger willen raken.
    Wel heb ik een vriendin die ook een dochtertje heeft en ze is een paar maandjes jonger dan mijn meisje :)
    Lijkt me leuk samen zwanger zijn, lekker samen shoppen en alles delen enz.
    Maar goed misschien zijn ze wel bezig maar zeggen ze nog niets doe ik ook niet tot ik daadwerkelijk zwanger ben ;)

Ik heb een vraagje.
    Heb net weer rekbaar slijm ontdekt...dit had ik ook rond de dagen dat ik een eisprong moest krijgen.
    Naar mijn idee heb ik die ook gehad.
    Voelde toen ook een steekje aan de rechterkant en had veel ongi krampen en baarmoedermond was open(dat is toch een teken van een eisprong?)
    Hoe kan het dan dat ik nu weer rekbaar slijm heb :(
    Zou dit dan een eisprong zijn?(maar nu is mijn baarmoedermond gesloten)
    Ben even helemaal in de war.
    Rond de dag van een eventuele innesteling had ik ook rare krampjes en klachtjes.
    Weet het even niet meer HELP?
    Hopelijk hebben jullie een idee.

Liefs,
    Patricia

4. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    helpt mij ook hoor:)weltrusten en tot morgen!!ik blijf nog even hangen hihihi

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    zo atwt ook weer voorbij, ben chago al de hele avond, weet niet waarom, vriendjelief is werken verveel me rot...
    nog geen enkel teken van ongi.. onze lieve django (labrador pup van 9 weken) slaapt ook al..heb net maar een gesprekje met het knijn gevoerd,...die heb ff me geklaag aangehoord tijdens de kooi schoonmaken haha.. ben gewoon nog steeds zo moe..

dalijk maar fftjes douchen..en dan de bank maar weer op met laptoppie..beter dan dit kan het niet worden haha zucht..

maarre rekbaar slijm @ patricia.. ik heb geen idee meid, ben daar zelf nooit zo mee bezig eigenlijk...
    sorry aan my heb je dus ook niets... :(

ondanks het onverwacht is, toch gefeliciteerd tante manny ;)

6. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Ja ik ben ook al de hele dag niet echt in mijn hum.
    Snap het niet echt maarja.
    Ik ga zo ook lekker douchen en daarna een filmpje kijken en naar bed.
    Misschien voor de zekerheid toch nog even klussen dan;)

Ik heb ook een hond gehad die Django heette :)
    Nou misschien spreek ik je straks nog en anders morgen ofzo.
    Hopelijk zijn we dan wat vrolijker :p

Liefs,
    Patricia

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuke naam Django!

Manny gefeliciteerd met je zusjes zwangerschap :D !!! Zou echt leuk zijn idd :D

Ik kreeg gisteravond verschrikkelijk bericht, en ben er even af.. Maakt het wachten wel even wat makkelijker moet ik zeggen, want heb even heel iets anders aan mijn hoofd :(
    Ik heb hier 2 jaar geleden iemand ontmoet. We waren tegelijk uitgerekend van Jil en zij van hun zoontje. Ze hebben al 1 van bijna nu bijna 3.
    Ze komt hier verder niet meer, maar wij msnen erg veel. Haar zoontje is uiteindelijk 1 dag, of eigenlijk paar uur na Jildou geboren.. Dus 10 dagen overtijd en ik 9 ;) !!
    Nou was haar oudste al tijdje niet lekker.. Nou ja, heel verhaal, vandaag eindelijk toch doorgestuurd naar kinderarts.. Is dus opgenomen, heeft kwaadaardiggezwel in z'n buik en moet geopereerd en chemo... :( Wat verschrikkelijk :( :( :(
    Ben er echt kapot van :( ... Komt hier weer heel veel boven, ook omdat Jildou op afdeling met kankerpatientjes lag (cardiopatientjes lagen daarbij op 1 afdeling). En omdat ik gewoon weet dat je wereld totaal instort als je kind zo ernstig ziek is! Dus weet niet of ik op het moment hier veel ben.. Maar ken mezelf ook wel een beetje ;) ...

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Patriciaa, dat had ik dus donderdag ook ineens weer... bijzonder!! Vroeg ik me ook al af...

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Sam, jeetje meid wat erg, snap best dat je daar nu veel aan denkt, wat erg!!!

@Linda jammr dat je nog steeds geen positieve test in handen hebt...
    En de rest die nog moet testen succes!!!

Ik heb belsoten om nog even te wachten met testen en zie het wel.... eerst maar eens afwachten of ik niet ongesteld wordt want tenslotte ben ik nog niet eens zo lang geleden gestopt me de pil. Zo ga je jezelf weer gek maken en dat wil ik helemaal niet. Ben eens benieuwd of ik deze maand een eisprong ga voelen...:D

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny, gefeliciteerd dat je tante wordt!! Wel jong maar leeftijd zegt niet altijd iets he..

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Goedemorgen :)

Bedankt voor de felicitaties ;)

En aan Sam8... sterkte in deze moeilijke tijd!!!

Liefs Mandy

12. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Jeetje wat erg zeg, sterkte de komende tijd.

Hier nog geen ongi, maar wel negatieve test. Ik snap er echt niks meer van.
    Gisteravond kreeg ik ook een heel zwaar gevoel in mijn onderbuik, mmm ik weet het gewoon niet meer hoor. Als ik dinsdag nog niet ongi ben ga ik de huisarts bellen om woensdag bloed te laten prikken (dan ben ik vrij). Mijn man zegt ook dat ik misschien wel een heel laag HCG heb dan niet goed waarneembaar is. Zou kunnen, ik weet het niet.

Ik kan vandaag weinig schrijven en morgen waarschijnlijk ook niet veel.

x Linda

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @Linda2

Dat zou heel goed kunnen dat je Hcg te laag is...
    Een vriendin van mij kwam er daardoor pas na 6 mnd achter dat ze zwanger was.
    Ze heeft heel veel testen gedaan toen want ze dacht het wel dat ze zwanger was, maar doordat haar test steeds negatief aangaf, ging ze er verder niet op in. (ze waren er niet mee bezig)
    Nu bleek dus dat ze helemaal geen hcg had aangemaakt
    Tot op de dag van haar bevalling gaf de test negatief aan...
    Ze mag nu ook (want ze zijn bezig voor een 2e) elke maand standaard bloed komen laten prikken.
    Best raar, maar het gebeurd dus wel ;)
    Dus ik hoop voor je dat wanneer je bloed gaat laten prikken er dan toch uitkomt dat je in verwachting bent!!

Gr. Mandy

14. muisje14

Maar is het dan niet raar dat ik bij Bas 2 dagen voor NOD al positief testte? Kan dat per zwangerschap zo verschillend zijn?

15. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dat durf ik niet te zeggen :S

Maar ik denk wel dat het zou kunnen.
    Je hoort wel vaak verhalen van moeders met meerdere kinderen,
    hoe verschillend alles is geweest.
    Maar ik zou het gewoon nog even aankijken idd... hoe moeilijk dat ook is.
    En dan dinsdag naar de dokter gaan. Dan heb je teminste zekerheid!
    Kan me voorstellen dat dit heel vervelend is ;)

x Mandy

16. muisje14

Nog steeds geen ongi, maar nog wel onwijs veel last van mijn borsten. Echt flinke steken.

Soms weet ik gewoon niet meer wat ik moet denken. Oke ik moet gewoon afwachten, maar dat is heel moeilijk vooral omdat je het zo graag wilt.
    Het ene moment voel je niks, dan denk je zie wel gewoon niet zwanger en het andere moment voel je weer vanalles. Gek wordt je er soms van

Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest dit ff van me afschrijven.

xx Linda

17. Alita

Alita Niet meer actief

He ik snap je geklaag maar al te goed!!!
    Is toch fijn dat we hier zo kunne kletsen ipv onze mannen de kop gek te maken, en daarbij snappen ze het toch niet!!

Vreemd he dat je niet positief test dan, tja mischien heb je inderdaad weinig hcg maar als je dan als iets had zou je toch een streepje moeten zien, niet? Wil natuurlijk liever tegen je zeggen dat je zwanger bent maar mischien voel je nu wel van alles omdat je het graag wilt....

Wanneer had je nog getest dan?

18. Alita

Alita Niet meer actief

zie net dat je vandaag schrijft dat je een negatieve test had, zou gewoon inderdaad naar de huisarts gaan want zo maak je jezelf gek...

19. muisje14

tja ik zat zelfs te denken, misschien ben ik wel zwanger maar korter dan ik zelf denk. Wie weet kloppen mijn ovutesten wel niet (KV, hoor ik ook geen goede verhalen over, lang en vals positief)
    Dan is mijn ei later geweest en de bevruchting dus ook en dus ook een eventuele latere positieve test.

Ik weet nog dat ik rond 5/6 okt steken voelde in mijn buik (dacht innesteling) maar wie weet is dat mijn ei geweest. We hebben 4 okt nog geklust.
    Ik wacht het toch maar ff af.

20. Alita

Alita Niet meer actief

dat zou kunnen.....heel erg irritant maar meer dan afwachten kunnen we niet!!!

Deel Deze Pagina