joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.300
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hallo,

Voor mij begint het spannend te worden. Precies 2 weken geleden heb ik mijn 3e IUI gehad (ronde 4) en ik ben nog niet ongesteld. Nu gebruik ik wel progesteron bolletjes om mijn baarmoederslijmvlies dik te houden. Bij mijn vorige IUI gebruikte ik ze ook maar op de laatste dag van het gebruik werd ik ongesteld en nu dus nog NIKS! Ik moet vanavond nog 2 bolletjes gebruiken en dan is het afwachten!!!!!!!! Spannend hoor. Ik voel helemaal niks, geen ongi gevoelens maar ook geen zwanger gevoelens. Dat had ik bij Luca ook niet.

Ik heb maandag een afspraak met mijn gyn omdat als ik nog niet zwanger ben ze de dosis hormonen bij mij wil gaan opvoeren omdat ze vind dat het bij allemaal wel wat vlotter mag. Heb namelijk met de maximal dosis Clomid pas een eisprong op dag 21.

Hopelijk is het niet nodig en wordt ik niet ongesteld. Ik ga wel wachten met testen tot ik een paar dagen overtijd ben want met die progesteron bolltjes kan het 3 dagen duren voordat je ongesteld wordt.

Veel liefs
    Nataly

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik duim me rot Nataly :D !! Spannend :D !!

3. Alita

Alita Niet meer actief

@Ingie meid wat een ***nieuws!!! heel heel veel sterkte meid!!

@Linda26 ja hmmm ja ik ga wachten denk ik!! haha
    @Nataly spannend meid!!! succes!!!

4. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    @Ingie veel sterkte en een dikke knuffel voor jou

5. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Om jullie dan toch even helemaal op de hoogte te houden...
    Ik heb nu echt een mega-ongi gevoel. Daarnet op het toilet was ik bang de duivels aan te treffen maar ik had ineens heel veel helder slijm zoals bij de eisprong, met een heeeeel klein beetje rozig bloed erin (sorry voor de vieze details...) Terwijl de duivels normaal beginnen met oud bloedverlies (bruin) en daarna helder. Nu zijn we een paar uur verder en niks te bekennen, alleen nog wat helder slijm... Ik word er toch weer hoopvol van :)
    Spannend testje morgen!

6. Amle

Amle Niet meer actief

Linda: dat wordt dan zeker spannend morgen... Succes!!!!

Nataly: voor jou ook spannend! Hoop voor je dat het raak is deze keer!

Cindy: irritant hoor, dat je zo lang in onzekerheid zit. Hoe is je cyclus normaal gesproken? En wanneer wil je evt., bij het uitblijven van de ongi, weer gaan testen?

Doordat ik dus geen regelmaat heb, ga ik dan nu maar ff uit van een lange cyclus. Bij de langste tot nu toe (41) is mijn NOD 7 januari. Maar ik heb nu dus ook heel veel wit slijm. Misschien heb ik dan nu pas mijn ei???? Dus vanochtend maar voor de zekerheid geklust. Mocht dit het geval zijn, dan is mijn NOD pas 14 januari....

7. Alita

Alita Niet meer actief

Mm Linda ik ben benieuwd meid!!!

Nou ik heb normaal niet zo`n last van rare cyclussen maar je wie weet!!
    Ik ga denk ik pas weer dinsdag testen en is aan het eind van de week niks veranderd bel ik de huisarts op...

8. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy: zullen we afspreken samen dinsdag alvast weer een testje te wagen? Dat is dan 2 dagen voor mijn langste NOD...en ik ken mezelf.... als ik dan nog niet ongi ben weet ik zeker dat ik weer wil testen :)

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha is goed hoor!!!

Succes meid!!!

10. Amle

Amle Niet meer actief

Jij natuurlijk ook!
    Al denk ik dat jij iets meer kans maakt dan mij. Gezien mijn cyclussen nog niet 1 keer gelijk waren... :(

Geen bloed geeft moed ;) Daar houden we het nu maar ff op!

11. Alita

Alita Niet meer actief

pff ja ik heb gedacht de hele tijd zwanger te zijn maar nu ik geen positieve test krijg geloof ik het niet meer zo!!
    Ik vindt het wel vreemd dat ik de week voor nod het gevoel heb gehad ik wordt ongi...en niks!! Nu ook vaker steekjes maar geen ongi...wat is het dan?!

12. Amle

Amle Niet meer actief

Ja, dat vraag ik me ook af....
    Heb je wel steeds enigzins door kunnen klussen?
    Misschien dat je ei toch later is geweest?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend hier, ik duim hoor :D :D !!

14. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja wij klussen echt gewoon om de dag de hele cyclus door hahaha!!!!

Ja ik denk eigenlijk ook dat mijn ei later is geweest maar ja een test is pas zekerheid he?

15. Alita

Alita Niet meer actief

maar als het niet zo is niet erg hoor...wij gaan gewoon door!!!!

maar bovenal wil ik NU iets weten!!!!!!

16. Amle

Amle Niet meer actief

Ja, dat is zeker waar.
    Maar het is wel fijn dat je dan toch steeds om de 2 dagen hebt geklust. Dit vergroot natuurlijk je kans, zeker als je niet precies weet wanneer je ei is.....

Maar het blijft gokken.
    Hier net zo. Ik voel mijn ei ook niet ofzo en aan tempen doe ik ook (nog) niet. Dus ja, dan kan het ook wel eens zo zijn dat ik een cyclus heb van 50 ofzo???? En inderdaad, alleen een test geeft dan nog zekerheid. Maar de enige zekerheid die ik (en jij) nu heb is dat ik niet ongi ben, maar ook (nog) niet zwanger.... en dat is frustrerend....

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja ach ja en al heb je een ei moet HET nog gebueren he?

We zullen zien!!! Afwachten en we zien wel....
    zo ga weer bankhangen!!!!

Goedenavond!!

18. Amle

Amle Niet meer actief

Fijne avond!

Ga ook zo afsluiten en richting bed....
    Vast weer tot morgen!

19. Alita

Alita Niet meer actief

Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!!
    Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed:D na 9 dagen overtijd.....

20. Amle

Amle Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Eindelijk de bevesiging Cindy: gefeliciteerd.....

Ik hoop dat ik je toch ook nog mag gaan volgen ;)

Deel Deze Pagina