HAHA nou dat zit er dik in van niet !!! Gister had ik weer zo'n super dag Ahum.. Eerst zet ik de verkeerde pit aan van de jus (ook nog gecontroleerd, ja hoe he ) En gisterochtend smste manlief dat ik het water van de beesten buiten moest verversen ivm ijs.. Ja hoor 5 uur dacht ik er aan .. Schaamde me dood !!
hahaha...ja je bent zo sloom nu he? Ik heb een reactievermogen van 0,0!!! Jeetje wat een bandenpijn heb ik al!!! Maar ja het gaat allemaal een stuk sneller nu merk ik al, ik ben kapot!!! Al misselijk en baarmoeder is flink aan het werken, tenminste mijn banden dan!!!
Ik had net iets joh: Ik moest voor mijn half jaarlijkse controle naar de opticien. Ik had veel last van mijn ogen dus zag er best tegen op. Ik heb altijd lenzen. Nou ik dus zitten voor die uitgebreide meeting. Zegt hij ineens bent u misschien zwanger WTF.... Ik zeg: Nou niet dat ik weet hoezo? Nou uw ogen zijn we lerg slecht. U bent een heel punt slechter dan de vorige keer. heb nu bijna -5 haha schele dat ik ben
Ik ben ook nuchter maar Bart maakt me gek haha hij zit zo te hopen en ik weet eigenlijk bijna zeker dat het niet raak is.
Haha ja ben zooo grappig Kan merken dat ik moe ben, dan word ik vervelend !! Dus ik ga dan nu ook maar naar bed !!
Ff een ego post hoor jullie lullen zoveel. Ik heb een test in mijn album staan hier op het forum. Hoe ik me voel..nou ik slaap echt nog dieper en langer dan normaal maar is niet echt storend. Ik ben wel bang voor de vermoeidheid zoals bij mijn 1e zwangerschap. Ooohhhh en ik heb poepproblemen! Ff iets kopen morgen om de boel zachter te maken hahaha fucking hell! Perste bijna net zo hard als bij de bevalling van Yelena Whii ik ga ff Mariokarten op de Wiiii
hoihoi, hier ben ik dan weer. cindy: mooie teste hoor echt duidelijker kan nu echt wel niet he ' zwanger' !!! mijn ongie is echt heeeel stilletjes op gang aan het komen, ik heb wel bloed maar nog lang niet zoveel als je zou verwachten na bijna 3 maanden niet meer ongie te worden. raar ... vanmiddag is amy ziek geworden toen ik haar uit haar bedje haalde begon ze gelijk over te geven. zo is het nog steeds niet gestopt. alles wat ze eet of drinkt vliegt er terug uit!!! vanavond wilde ze niet eten ( ik wilde haar niet dwingen ook). nu ligt ze lekker te slapen in haar bedje en geeft over in haar slaap. ik heb echt al 4 keer haar bedje moeten verversen. als het morgen niet beter is of vanacht nog slechter wordt gaan we richting spoed.
Jeetje, beterschap Amy!! Grace vaag die ongi ja!! HAHA MELONCOLLIE: Niet te hard persen he, krijg je aambeien van en dat doet nog zeerder als bevallen !!
Pfff krijg net telefoon van mijn ouders. Het gaat helemaal niet goed met mijn opa. Hij heeft vannacht al aan de zuurstof gelegen. De hele familie is er nu naar toen behalve de kleinkinderen. Mijn moeder zei je kunt er niks doen en je hebt Jesse ook thuis vandaag. Ze gaan nu eerst kijken misschien zijn ze zelf al wel te laat. ze houden me op de hoogte.
@Grace: beterschap voor Amy. Zo zielig als je kindje zo ziek is. @Wendy: sterkte! Ik hoop dat je eventueel nog afscheid van hem kan nemen. Hier: geen ongi. Ben vanochtend heel snel naar het toilet gegaan en doorgespoeld zodat ik niet kon testen... haha! Ik wil echt tot vrijdag wachten! Dan zit ik op dag 43....
ik moet nog minstens 13 dagen wachten totdat ik kan testen en dan is mijn nod niet eens helemaal zeker heb wel het idee dat ik gisteren mijn ei heb gehad want de gevoeligheid in de buik is weg
@Wendy sterkte meid... @Melloncollie aha gazo eens kijken!! @Grace hoop dat het goed doorzet maar er is al een ongi he meid!! @Amle zolang er geen ongi is, is er hoop meid goed van je dat je wacht!! @Liesje sterkte met wachten hihi Hier niks veranderd alleen ben ik nog vermoeider en wordt toch iedere dag iets meer misselijk...jippie!! haha