Vandaag weer bloed laten prikken omdat ze vorige x de helft waren vergeten te prikken... Dus dat is ook weer gebeurd. Verder toch nog af en toe rare buikpijnen, maar denk gewoon doordat alles oprekt daarbinnen Verder alles goed hier met iedereen? Ja behalve wendy dan
Hier Vandaag last van onderrug en onderbuik.. Soort ongi-gevoel. zal ook wel van het groeien zijn.. Dus maar even rustig aan.. Jildou is erg jengelig..Al ligt ze nu heerlijk te slapen !! Zal wel door die vaccinaties komen. Dat zijn altijd haar bijwerkingen eigenlijk !!
O lekker dat ze ligt te slapen Silvio slaapt al een hele tijd niet meer s'middags. Ik heb hem vandaag aangemeld bij de creche, kan hij lekker met andere kinderen spelen enz.
Creche? Geen psz? Jildou ook maar 1,5 uur hoor.. 2 uur hooguit !! Ze is al wat aan t wakker worden, maar laat dr mooi liggen tot ze er genoeg van heeft !!
Ja kan ook Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil eigenlijk? Silvio slaapt smiddags niet meer omdat hij dan savonds wakker bleef tot 23 uur ofzo, en sinds hij smiddags niet meer slaapt, slaapt hij voor half 8 tot 9 uur s'ochtends dus hij krijgt genoeg slaap
ik denk dat dit voor mij bedoeld was ? mmm het gaat.... vorige ronde was ik 14 dagen overtijd en toen werd ik ongi.. en volgens mij nu weer hetzelfde ben alweer een poosje overtijd maar negatieve testen en voel me ook helemaal niet zwanger.. weer afwachten wanneer mijn ongi komt en dan weer verder.. pff het duurt allemaal wel lang zo!
Balen mamavanbrandon.. Manny: Psz is maar voor hooguit 2 dagdelen in de week. Creche kunnen ze bij wijze van spreken 5 dagen in de week heen !! Als ze niet naar de creche gaan, gaan ze vaak naar psz
Aaaaah weer wat geleerd vandaag! Hij gaat dus idd naar de Psz Ik wou hem maar 1 ochtend doen, maar nu gaat ie ook een middagje ik had het liever helemaal niet gedaan, maar is voor z'n ontwikkeling wel erg goed natuurlijk En wel lekker als de 2e er straks is.. @mamavanbrandon: Ja das idd balen, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Waarom liever niet dan? Is zeker voor de ontwikkeling heel goed. In België gaan de kinderen vanaf 3 jaar al naar school. En dat zijn geen 2 dagdelen. Vanaf 4 jaar gewoon hele dagen, zelfs vrijdagmiddag. Echt veel hoor! Wat dat betreft ben ik blij dat we niet in belgie wonen.. JAHOE Jildou is weer in slaap gevallen !!
Lekker nog ff tijd voor jezelf! Ik denk omdat ik gewent ben om Silvio zelf de hele dag te hebben Maar tis voor mij denk moeilijker dan voor hem
ik heb zitten googlen en daar stond ergens dat als je een erg afwijkende cyclus had dit een teken was van onvruchtbaarheid?? Nu ben ik heel bang dat ze met de keizersnee iets verkeerd hebben gedaan of iets hebben beschadigt ik ben begin september gestopt met de pil, heb toen nog gewone cyclus gehad van 28 dagen (2x) en nu is het helemaal door de war..
Wendy: nogmaals heel veel sterkte. MamavanBrandon: irritant hoor, zo lang overtijd en dan negatief blijven testen. Succes! Manny: leuk, straks je zoontje naar de psz. Onze zoon gaat niet, maar dat komt omdat hij al 3 dagen bij de gastouder is, met heel veel andere kindjes! Sam: lekker dat Jildou nog slaapt tussen de middag. Brennan gaat ook al een paar maanden niet meer, is wel eens lastig. Je hebt geen enkel moment meer echt voor jezelf, ik moet hem langer bezig zien te houden en soms is ie eigenlijk wel erg moe en wordt dan dus vervelend. Maar ja, daar groeit ie ook wel weer overheen! En je raakt er aan gewend
MamavanBrandon maak jezelf niet gek met googlen meid!! Komt vast wel goed, alles moet even weer op orde komen! Vriendin van mij heeft dus na het stoppen van de pil 2 mooie cyclussen gehad en inmiddels bijna 7 weken overtijd !!
Nou nnu is ze dus wel wakker .. Manny: Ja dat kan ik me wel voorstellen.. Ik werk 2 dagen, ene dag past schoonmoeder op, andere dag gastouder. Maar daar vindt ze het geweldig leuk om met andere kinderen te spelen. Ze gaat dan straks ook zeker naar de psz. Maar wel pas als ze bijna 3 is denk ik.. Hoeft van mij ook niet meteen als ze 2 is. Maar ik zal madam Jildou uit bed halen !!
oh 7 weken is al helemaal lang! pff.. moeilijk hoor! ik heb hier bij brandon helemaal geen last van gehad, was gestopt en gelijk zwanger.. dus is wel even wennen dit! had er niet op gerekend dat het niet zo makkelijk zou gaan als de eerste keer.. maar zo zie je maar!
Ja ze baalt er ook behoorlijk van. Zijn ook bezig voor 2e.. En ze test ook nog eens laat positief. Bij de de eerste was ze al 8 weken zwanger voordat hij positief was..
echt waar? nou dan is er misschien nog hoop voor haar! maar wel heel vervelend hoor, als je niet weet waar je aan toe bent..
Ja hoop is er wel maar ze kan er niets mee.. vorige x net nog een keer getest voordat ze met pillen zou beginnen om ongi op te wekken. En toen was ie ineens positief