@mamavanbrandon weet je wat het is als je zo snel zwanger bent geraakt weet je ook niet hoe je cyclus had verlopen snap je? Maar als je denkt dat er iets niet goed is ga gewoon naar e huisarts! Niet jezelf gek maken nee maar lang wachten deed ik ook niet!! Jij gebruikte toch ovutesten? Heb je wel een eisprong?
Dat is ook zo Cindy. Ik was bij de 1e in de 2e ronde zwanger. Dus niet echt een idee hoe mijn cyclus verliep. Nu kon ik eerder van de pil af (man was toch niet thuis) en zo een beetje een cyclus ontdekken en dan kom je erachter dat ie eigenlijk niet zo stabiel is als gewenst (kijk maar in mijn onderschrift...). Dus ja....
Ik zit op mijn handen om niet te testen. Ik had mezelf beloofd om vrijdag pas te testen, maar het is zo moeilijk om mezelf in te houden (zeker omdat er 6 testen boven liggen ...). Vandaag is dag 41, vorige maand werd ik toen ongi en is de langste cyclus tot nu toe. Nu nog niets, alleen af en toe misselijkheidsvlagen, zere rug en witverlies.... Ik blijf wachten.....
Ik dacht dat ik 3 weken terug mijn ei had gevonden.. maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van want met zo'n lange cyclus had mijn ei veel later moeten zijn? ronde 3 nog een keer proberen en anders ff naar de dokter denk ik..
Hoi Meiden, Mag ik alvast met jullie meekletsen? We gaan niet nu voor een 2e maar wel binnenkort.. Ik vind het leuk om alvast met jullie mee te praten en ervaringen te delen! Ik ben 28 , ben getrouwd en samen hebben we een dochtertje van 15 maanden.. Waarschijnlijk stoppen we in Maart met voorbehoedsmiddelen en dan maar hopen dat we snel zwanger mogen zijn. Bij ons dochtertje was het ronde 2 al raak!
Het liefste ga ik er nu al voor, maar hub vind Maart / April een beter idee Ach die paar maandjes zijn ook zo weer voorbij.. Ik zal proberen even wat bij te lezen hier, leer ik jullie een beetje kennen misschien!
Meiden wij komen net thuis maar ik wilde even zeggen dat mijn opa vanmiddag om 13:50 in bijzijn van al zijn familie is overleden.
hallo iedereen, wendy: wat erg voor je hoor. best dat je geweest bent. veel sterkte in deze moeilijke tijd !!! brendy81: welkom hier, hoop dat je vlug zwanger bent eenmaal je er voor gaat ! sam: hier in belgie gaan de kinderen al naar school vanaf 2 en een half jaar. ze kunnen volledige dagen gaan of gewoon halve dagen. dit hangt er allemaal vanaf als je kindje nog slaapt in de middag of niet. niet elk kindje kan een hele dag aan. hoe gaat het bij jullie dan? vandaag heb ik lekekr mijn eerste 2 pillen clomid geslikt! dan op 18 januarie naar de genecoloog om te kijken als het eitje gegroeid is. en als dat zo is krijg ik mijn pregnyl spuit en dan kunnen we gaan klussen!!! woehoew
@Brendy welkom hier!! Had ik ook met mijn vriend die wilde iegenlijk achten tot na de zomer, maar na erover gekletst te hebben besloten er geqoon voor te gaan! En nu uitgeteld na de zomer hahaha.... Dat bijlezen heb je een hoop te doen hahaha... @Grace, ahh fijn meid dat je dan binnenkort eindelijk mag beginnen!!!! Ik slaap slecht!! Kom niet in slaap en wordt natuurlijk nu s`morgens wakker omdat ik moet plassen en heb dan al honger? haha de misselijkheid valt nu weer mee, maar ik heb het vooral s`avonds..
Goedemorgen, Wendy: gecondoleerd met het verlies van je opa. Wel fijn dat iedereen er bij kon zijn. Sterkte! Hier: nog niets..... behalve enorme rugpijn, maar dat heeft er ff niets mee te maken. Heb me vertild ofzo, maar ik verga bijna van de pijn. Toch zit ik nu op mijn werk, maar vraag met niet hoe lang. Kan niet eens normaal stil zitten.... Morgenochtend gooi ik er maar weer eens een test tegenaan. Dan ben ik 2 dagen overtijd, bij mijn langste cyclus!
@ Brendy: Welkom meis!! @ Wendy: Gecondoleerd met je opa... Sterkte!!! @ Grace : Hier gaan de ukkies in ieder geval pas naar school als ze 4 zijn... Gelukkig Kunnen we eerder naar een psz natuurlijk, maar de echte basisschool pas met 4. Ik weet dat je het al Sam vroeg, maar daar gaat het denk ook weer anders als hier. @ Cindy Ja meis het hoort er allemaal bij he Gaat wel weer over hoor... Hier toch weer wat onzeker, ik werd net gewekt van de buikpijn pfff.. echt van die diarree krampen ( sorry voor de details ) En dan hoef ik niet naar de wc...
Owww Amle das niet zo prettig nee.. Sterkte met je rug! En spannend morgen testen Ik hoop op een mooie positieve test!
@Amle spannend!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!! @Manny ja zeker het hoort erbij vindt het gewoon leuk om erover te vertellen Nou als je het niet vertrouwt vk bellen meid!!