Hoi allemaal, Wij willen einde april/ begin mei voor een 2e kindje gaan. Dus probeer gezellig tot die tijd met jullie mee te lezen. Mijn cycles is wel weer netjes 26 dagen (zoals voor de zwangerschap van mijn dochter). Zie aan de lijst dat er een hoop zwanger zijn na 1 a 2 rondes wat goed! Gefeliciteerd!!!!! Mijn dochter heeft 12 tanden/kiezen. en is nu 15 maanden. Succes allemaal!
Die van ons die heeft wel redelijk wat haar maar wil dus gewoon geen staartje....zo jammer want het staat zo leuk!! Charlie
Charlie, ken dat! Hier idem. Genoeg haar maar geen knipjes of staartjes in willen. Mutsjes hoef ik niet eens te kopen want die gaan er sneller af dan dat ik ze erop heb gezet!! Hoe bedoel je eigen wil
Ja dat is hier ook zo hoor Alles gaat er vaak ook vrij snel uit. Maar als je er verder niets over zegt gaat het wel. T zijn periodes. Zijn ook weken geweest dat ik er geen staartje in deed hoor.. Maar vind het veel leuker staan. Mutsjes was hier ook zo, maar ze is nu gek op dr muts.. Pakt ze hem zelfs in huis en doet ze hem zelf op en af en weer op Zooo leuk!!
jaja die kindjes he je kan er uren over doorpraten he zoo leuk! de rest van amy haar tandjes zitten echt helemaal klaar maar hebben moeite om door te komen, ik denk dat ze inneens 3 a 4 tandjes met 1 keer zal krijgen. dat is ook niet alles. voor de rest ik heb gisteren men laatste pilletjes geslikt en nu is het afwachten tot de 18e.
Muts wil ze gelukkig wel maar in het begin moest ik er zelf ook een op ha ha...ook zo fijn zo'n muts...what do you mean bad hair day?? Lekker statisch allemaal.. Fleur had met 13 maanden al haar tanden al en nu sinds een maand alle kiezen ook dus ze is klaar....eind van de maand voor het eerst naar de tandarts met ons...dat wordt nog interessant. Zo....ga eens even lekker op de bank liggen en vraag me af of ik deze week iets van een innesteling mag voelen of zien....ik hoop het zo... Groet Charlie
Charlie: een troost... Iedereen hier hoopt het zoo !!! Maar iets van innesteling voelen/ zien.. Heb ik niet gedaan hoor !
he charlie heb je er een goed gevoel over deze maand? ik heb nu weer volle moed met een steuntje in mijn rug zou het wel snel mogen lukken vind ik. hopelijk gaat lukt het binnen de 6 maanden. clomid mag ik slechts 6 maanden slikken en daarna moeten we terug naar de duurdere behandelingen. voor amy konden wij dit allemaal goed betalen. maar we hebben ondertussen een huisje en auto gekocht en ook amy die ons al wat meer kost. dus ik weet niet als we momenteel duurdere behandelingen aankunnen.
@Sam en Grace - Voel deze maand nog niet zo veel terwijl ik vorige maand wel veel klachtjes had wat dus gewoon PMS was.. Het is gewoon afwachten, had bij de eerste zwangerschap wat roze verlies maar dat was ongeveer een kleine week voordat ik ongesteld moest worden...dacht toen aan een innestelbloeding maar ik weet dat je die niet altijd hoeft te hebben dus. Succes Grace, het gaat vast snel lukken voor je met Clomid de komende maanden. Zijn er over het algemeen goede resultaten met Clomid? Ik hoor er hier op het forum wel veel over maar heb er weinig verstand van. Wie weet is het snel raak voor je, ik zal voor je duimen. Groet Charlie
hey charlie ik heb er eigenlijk geen idee van of het goed werkt ofzo. ik weet enkel dat iedereen moet starten met clomid. je kan geen andere vruchtbaarheidsbehandelingen starten zonder eerst clomid te slikken. hier in belgie altans.
hallo meiden! hoe is het hier?? ik heb niet alles teruggelezen is me teveel! sorry!! hoe is het met de nieuwe zwangeren?? hebben jullie al afspraken gehad bij de verloskundige?? En die langer zwangeren nog nieuwe echos? volgens mij nog niet he! Hier alles goed! ik ben bezig met solliciteren als ik door de procedure kom en de interne opleiding mag doen dan ga ik toch maar een jaartje uitstellen om zwanger te worden. succes voor alle klussers!!
Hmm spannend Lad!! Hier vandaag bij de vk geweest. Alles prima, mn buik ligt alleen voor op groei. Kwam overeen met 22weken.. Dat was wel wat shock zeg maar !! Maar ze vond het verder geen probleem, zal wel komen doordat het de tweede is.. Verklaart wel m'n bandenpijn !!
Goedemorgen dames!!!!! @Sam jeetje al zo`n dikke buik....heerlijk toch?! Tenminste nu nog dan.. @Lad 1 jaar uitstellen, knap hoor dat je dat kan? @Amle en meid??! Hier niet veel bijzonders.....kwaaltjes vallen nog altijd mee....ik wil merr kwaaltjes!!! hahaha
Hey dames, ik breek heeeeeeel eventjes bij jullie in! Ik kom vanuit een ander topic, waar we ook gingen voor een 2e kindje, maar inmiddels ben ik al een tijdje zwanger en ben ik een topic gestart voor dames die zwanger zijn van een 2e (of 3e, 4e etc). Dus als iemand (die inmiddels zwanger is) het leuk vindt om mee te kletsen, het is er heerlijk rustig en fijn om met elkaar te kletsen als je al een koter hebt rondlopen, je beleeft deze zwangerschap toch heel anders! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/180523-wie-zwanger-2e-3e-4e-etc-24.html Groetjes en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes allemaal met zwanger worden, ik laat gelijk even wat HCgtjes achter **************
Hier ook af en toe ernstige bandenpijn... vooral met hoesten of uitrekken. Sam: is je buik al zo groot dan? De mijne is nu nog steeds zoals ie was op de eerste foto. Ik snap het Cindy dat je meer kwaaltjes wilt is toch een beetje bevestiging he.. Wie weet verloopt je zwangerschap wel kwaal-loos
Spannend Linda!! Manny: dit is mn buik nu http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/100855-znm-mamas-2227.html
O ja Sam mooi buikje al hoor! Maar jij bent van jezelf denk heel slank en dan zie je dat gewoon sneller.. ik ben niet zo slank hoor Wil niet zeggen dat ik dik ben ofzo, maar ik heb wel al van mezelf een klein buikie Dus zie je het bij mij gewoon minder snel Dan nog he, de 1 is de ander niet. Me zusje krijgt nu ook eindelijk een buikie, echt leuk! Ze is nu 24 weken.