mooie buik al hoor sam!! mijn vriendin is 19 weken en haar buik is echt wel al grooooot!! het is alsof ze op haar einde loopt. ik heb hier al heel de dag steekjes aan men eistokken. dat is een goed teken denk ik, de pillen doen hun werk!
@Sam mooi buikje!!! @Manny ik heb ook nog een beetje een buikje van mijn dochter maar mijn buik is nu wel opgezet!!! Ook doen mijn broeken al pijn, gaat zo snel!! @Grace spannend meid!!!!
Nee ik vind het wel meevallen hoe erg je bent hahaha... Ik ben net zo! Je bent eerder als ik Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo, terwijl dat eigenlijk de engste echo is van allemaal. Ik hoop dat alles goed zal zijn!
Sam: erg mooi buikje meid! Linda2: spannend!!! Ik zal voor je duimen (en dat je pendels gelijk hebben... zo ook bij die van mij ) Cindy: snap dat je wat meer kwaaltjes wil, dan voel je je meer zwanger hé! Toch hoop ik voor je dat het allemaal wat mee gaat vallen. Hier nog steeds niets, op dag 47. Ik test evt. vrijdag weer (vandaar ook aanpassing van de banner) en als dat weer niets oplevert, zal ik gewoon af moeten wachten tot de ongi komt!
He dames, dank jullie wel !! M'n vk zei ook al: Jeetje dat gaat hard deze keer.. Vorige keer zag je pas wat met 24 weken. Dus ik was ook zeer verrast dat het nu al zo zichtbaar is zeg maar !! Ben er ook wel blij mee hoor !! Voel me lekker zwanger !!
Vanmiddag had ik ineens een paar felle steken in mijn onderbuik en sinds die tijd heb ik een zwaar gevoel daar. Mijn broek zit ook super strak en je ziet echt een buik erin. Ook heb ik een beetje zware benen. Misschien wil ik wel weer teveel denken, maar ik vind het toch raar. @ Sam: mooie buik hoor. Die had ik bij Bas pas met 20 weken.
ik had van amy al een mooie buik bij 16 weken. en dan voelde ik haar ook voor het eerst, best wel vroeg! voelen de zwangeren onder ons de baby al?
Ik voelde Jildou met 16 weken al. Deze kleine heb ik al gevoeld vanaf dik 12 weken. Nu is het al weer een paar dagen rustig.. Wil me nog niet teveel trappen denk ik !!
leuk ! ik kan het me bijna niet meer voorstellen hoe het eigenlijk voelt zo een kleintje die zit te trappelen in je buik.
He dames!!! Heerlijk het Sam je baby voelen!!! Mijn dochter voeldde ik rond de 17-18 weken al maar dat was meer een vlindertje die ik in mijn buik voeldde erg bijzonder!! Ben benieuwd wanneer ik dit kindje zal voelen, je weet nu hoe het voelt dus ik denk dat je minder twijfelt nu, niet? Bij je eerste had je het mischien niet zo door maar nu wel denk ik!! @Linda2 Is wel vreemd nu zoiets voelen dan in je cyclus? Je had toch een zwschapstest gedaan of niet? @Manny hahaha ja het is ook ooit goed he?!
pff vindt ik vaak hier hoor!!! maar ja s`avonds ben ik er nooit en dan zijn de meeste toch wel actief...
Hai hai Hier nu ook een aantal keer wat schopjes gevoeld Helemaal leuk!! En ja het is hier idd vaker rustig als voorheen, wel jammer.