joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden ik ben jullie niet vergeten hoor!!!
    @Grace spannend meid....
    @Charlie nog even geduld en je weet het...ik duim voor je meid!!

Ik ben erg moe terwijl ik s`morgensvroeg om 05:00 uur klaarwakker wordt?! Ook ben ik wel misselijk de hele dag maar kan wel weer eten, heb nu echt van die eetaanvallen!!!

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier vroeg wakker met krampen en gisteravond een veeg in mijn onderbroek, uiteraard alle symptomen weg...helaas :x

Jammer hoor maar goed, zijn nog niet zo lang bezig dus we zien wel. Haal mezelf wel van het lijstje af (als het lukt) hier en meld me gewoon op het forum als ik wel zwanger ben. Ben toch bang dat het even gaat duren allemaal (heb net het lijstje geprobeerd aan te passen maar het lukt niet. Misschien kan iemand mij eraf halen? thanks!)

Houd het topic wel verder in de gaten hoor! Ben benieuwd voor de anderen hier en voor jou Grace! Fingers crossed en hopelijk goed nieuws voor jullie in februari!

Groetjes, Charlie

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik ben er ook nog wel hoor meiden ;) !!
    Maar heb het een beetje druk en type nog met 3 andere topics fanatiek mee, dus ja ;) !!
    En het komt zolangzamerhand allemaal weer wat verder van m n bed te staan zeg maar het zwanger worden. Ben alweer bijna op de helft ;) !! Dus dan zijn de klachtjes niet altijd heel interessant om te lezen, ook al blijft het herkenbaar hoor :D !!

Maar Charlie balen dat je ongi aan t worden bent waarschijnilijk. Dikke knuffel!!

En verder??
    Hier lang niet fit: Was er al wat bang voor. Weken in de stress gezeten, Jildou nu verkouden dus de kans was vrij groot.. Ach mag ook niet zeuren, verkouden ben ik al ruim een jaar niet geweest, dus wat dat betreft.. Heb het het dus heel sociaal van Jildou overgenomen ;) !! Zometeen ook nog de directeur in m'n klas te kijken.. pfff.. Beetje onzinnig want ik heb nog niet eens 10x na het vorige bezoek voor de klas gestaan, maar goed, dat meld ik ook wel even ;) !! Verder vandaag dus niet aanwezig ;) ..
    Fijne dag iedereen (voor zover mogelijk)...

4. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie jammer meid dat je ongi bent nu en da je niet meer komt!!!! Waarom niet leuk doorkletsen hier eigenlijk?

@Sam is ook zo des te verder dat je komt kun je niet meer zo meeklesten hier he?!

Deel Deze Pagina