hey cindy k wilde even laten weten dat ik vanochtend positief heb getest Mijn gevoel had het dus heel goed hihi. groetjes sunny
WOW Sunny van harte gefeliciteerd!!!!! Met welke test heb je getest en wat waren je symptomen precies? Kan ik ff vergelijken haha. xx Linda
He sunny!!!!!! Geweldig voor je meid!!!!! Ja goed he dat je lichaam het al aangaf!!! Nu maar hopen dat ik binnenkort jou hetzelfde mag vertellen, geniet ervan meid!!!
Hallo! Hier ook een! Ik heb nu net m'n ei gehad en we zitten te twijfelen of we er vanaf volgende maand weer voor gaan of in december. Ik vind het nu al weer reuze spannend en heel dat gevoel van de eerste keer komt weer terug, heerlijk! Onze kleine word volgende maand een jaar.
Hallo linda2 Nou ten eerste voelde ik alles anders dan dat ik de vorige maanden had. Laatste week word ik s'nachts wakker krijg dan hele erge ongi krampen maar geen rode vloed. Ik ben beroerd. mijn ontlasting gaat moeizamer anders nooit last van. ben snel emotioneel, stemmingswisselingen. Om het uur naar de wc moeten. steken in borsten met gevoelige tepels. aders worden steeds meer zichtbaar. heb een week overtijd (vandaag) dik positief getest met kv testen. Binnne een minuut stond er bij test een hele dikke streep. succes linda. En dank je wel cindy we gaan zeker genieten, en indd ik hoop dat ik jou ook snel kan feliciteren
@ Sunny85 Gefeliciteerd hee !! Super !! vandaag week overtijd... ik heb nog 2 testen hier liggen .. hmm ik denk dat ik er toch maar weer eentje doe.. denkje dat het zin heeft, als bij wijze van elke dag zou testen ..? zou het echt kunnen dat hij vandaag bijvoorbeeld positief aangeeft.. terwijl dat gister nog niet zo was. .! of denk jullie dat ik gewoon nog even moet wachten .. ??
hallo rachell Dank je wel he. als je wil gaan testen zou ik het met ochtendurine doen heb je betere uitslag natuurlijk. Groetjes sunny
hmm heb je berichtje net iets te laat gelezen ... :s heb net weer gestest... echt hartstikke negatief !!
Ik ben de laatste tijd erug gestresst .. ik weet dat het langer duurt voordat je ms er aan komt.. maar zou dat echt een week zijn ??
Als je erg gestresst bent dan zou t kunnen. Het lichaam kan een spelletje met je spelen. Wacht nog een aantal dagen af en als het dan nog niet positief is bel je je huisarts even op succes
@linda26, spannend he en die kriebels die je bij de eerste had heb je nu net weer zo... hier dus ook!! @rachell, ahhh jammer meid op naar de volgende ronde dan? @sunny, thanks!!!! Heb vandaag de gravitamon ingeslagen meteen 2 kruidvat testen, heb ik ze al in huis en nu maar hopen dat het snel gebeurt hihihi...als ik dat zo mag zeggen... Alweer een paar dagen krampen maar geen menstruatie, had dit al vaker dus hoop eigenlijk wel dat de menstruatie aankomt. Maar heb ook al vaker eisprong gehad zonder de menstruatie dus ja nu maar om de dag oefenen he..hihi vinden we hier toch al geen probleem dus ja!!!
Sunny => Ja ik wacht het zo nog gewoon een weekje af en dan bel ik de huisarts wel .. @ Cindy => Jaa ik hoop dat ik uiteindelijk toch een keer een positieve test krijg... maar (misschien hele domme vraag ) ik moet toch eerst ongi geweest zijn.. om het weer te gaan proberen ofniet .. ??? Zoniet...... dan sluit ik me aan bij de volgende ronde.. !!
dus je bent nog altijd niet ongesteld geweest tot nu toe dan? Ja je kunt ook een eisprong krijgen zonder dat je menstrueert, kijk naar vrouwen die bv geven kunnen ook zwanger raken zonder dat ze menstrueren....
iedereen die voor een 2e gaat gefeliciteerd iedereen die posi heeft getest gefeliciteerd wat een vrolijke berichten benieuwd hoelang het nu bij me gaat duren
Wij hebben ook net besloten voor de 2e te gaan! erg spannend allemaal. Hopelijk voor iedereen snel raak.
Spannend he dames...krijg iedere keer de kriebels als ik eraan denk!!! Hoelang hebben jullie er allemaal bij de eerste over gedaan? Ik was in midden-november met de pil gestopt terwijl ik eigenlijk nog een week moest, mijn eerste ongi was dus een beetje dooor de war. Tja als je eenmaal hebt besloten "we gaan ervoor" slik je die strip ook niet meer af he, tenminste ik niet hahaha! En gelijk de ronde erna, die ik als de 1ste ronde beschouw, gelijk zwanger.... Dus hoop dat het nu net zo snel gaat eigenlijk!!!! Alleen ben ik sinds 2 weken gestopt met de cerazette en sinds een maand met de bv, toen ik bv gaf werd ik bijna nooit ongesteld maar heb wel regelmatig een eisprong gehad want die voel ik namelijk, nu maar hopen dat die eisprong weer komt binnenkort!
Hmm ik ben ''gelukkig'' ongesteld geworden. nou hebben we teminste weer duidelijkheid.. op naar ronde 2 !!! @Cindy : De eerste was bij ons een verrassing, dus als je er niet echt mee bezig bent, is dat heeeel snel, haha !
hahaha ja dat denk ik!!! Ah weer ongi!!! Niet leuk maar dan kan je weer op naar de volgende ronde, niet?
Vandaag mijn NOD. Spannend. Gisteren negatief getest. dus wil ff afwachten misschien dat ik wel zwanger ben maar nog niet genoeg hcg heb aangemaakt. innesteling kan dacht ik 6-10 dagen duren. O ja mijn banner staat op 27 dagen vanwege ei op 29 sept maar vandaag NOD op basis van vorige cyclus. - Veel last van mijn borsten, volgens mijn man zijn ze voller haha - last van maagzuur - drukkend gevoel onderbuik - heel moe - sommige tijden meer plassen - licht misselijk Ben benieuwd! Vind het nu wel heel spannend worden hoor. x Linda