Jeetje wat is hier weer veel geschreven zeg. Kijk je een halve dag niet dan heb je weer even nodig om bij te lezen haha. Ik ben trouwens 25 jaar. Ik was 24 toen ik beviel van Bas. Hier nog geen ongi. Gisteravond leek het wel of dat ik een steen in mijn onderbuik had, zo'n drukkend gevoel had ik, en toen ik naar bed ging had ik het KOUD echt ik zat met 3 dekens over me heen nog te rillen. Ik kreeg echt een griepgevoel. Maar nu is dat gelukkig allemaal weer over. Weet eigenlijk niet of dat ook bij een zwangerschap kan horen. x Linda
@Linda het zou kunnen hoor, ik ben eens beniuwd want het duurt wel erg lang voordat je ongi wordt he!!
Grace, jammer, maar idd; nu kun je weer verder!! Op naar de volgende ronde dan maar! Kimmies: hopelijk gaan jullie ook snel voor een 2e! Cindy: hmm snap eigenlijk niet zo goed waarom je zo vaak test !! Als je denkt vandaag je ei te hebben, dan zou ik nu maar ff stoppen met testen, zonde van je geld !! Linda: hmmm vaag hoor..
Nou vanmorgen voelde ik dat nog niet de eisprong!!! En aangezien ik de laatste keer dacht iets te zien maakte ik mezelf maar weer een gek en dacht nu test ik anders blijf je het jezelf afvragen, snappie? Daarbij liggen hier de testen en dan roepen ze je gewoon hahaha... nu geen meer kopen!!!!
ik weet moet waarschijnlijk gewoon leren afwachten.hihihi... maar wel spannend dat het lijkt alsof ik mijn eisprong voel, ben eens benieuwd...
effe een vraag tussendoor, voorheen had je bij dit forum die fotoalbums, zwangerschapstesten, echo`s buikjes is dat niet meer...
goedemiddag meiden Hé jammer grace.. op naar de volgende ronde dan, we lopen nu samen op Cindy.. is het niet handiger om iets van een banner/ondertekst te maken meis? Met waar je nu bent zeg maar? kunnen we het makkelijker bijhouden haha... eisprong ik heb dat ook nooit gevoeld, denk ik... of heb er nooit op gelet.. hier verder weinig nieuws, buikpijn is gelukkig weg, meestal is dat alleen eerste dag, en tis ook alweer stuk minder dus das wel lekker.. weekend zit er ook alweer byna op..bah..maar ben morgen wel lekker vrij dus dat scheeld...
Hallo, Ik had een vraagje: Ik heb al de hele dag een drukkend gevoel in me onderbuik. Wat kan dit zijn?? Nog nooit eerder gehad namelijk :S Gr. Mandy
@Brenda dat zou ik wel willen doen maar hebgeen idee wat mijn cyclus is namelijk...ben sinds 3 weken gestopt met pil en nu dus een soort van ongesteld geweest en dus een cyclus is hier nog geen sprake van, snappie?!
@ manny.. geen idee meis... kan van alles zyn, hopenlijk een goed teken bij jou Cindy.. Oke ik snap het, dat word idd een beetje lastig dan haha..
Manny, maar je moet toch nog een eisprong krijgen?? Drukkend gevoel geen idee... sorry.. Brenda fijn dat de buikpijn weg is.. Zal het maar niet over mijn ongi's hebben sinds de bevalling, reden des te meer om goed ons best te doen, elke ongi is 1 te veel !!
Sam8 Nee ik moet normaal gesproken over 4 dgn ongesteld worden. Maar dat hoop ik niet natuurlijk... Staat me banner verkeerd dan??? Gr mandy
Zo veranderd Ja ik ben de laatste dagen ook al zo moe... Ik hoop dat het voor een goed doel is x Mandy
nou ik kom vandaag ook niet vooruit, zal toch aan het weer liggen denk ik... @ sam myn menstruatie is ook stukken slechter geworden na de bevalling, maar vóór had k er helemaal geen last van, geen buikpijn of niets, t was dat ik bloed zag wilde ik weten dat ik ongi was.. maar nu ishet de eerste dag vreselijk, met rugpyn vooral, denk dat het komt door rugweeen... maar 2e dag zakt dat helemaal weg... ga straks na het eten nog ff met de kleine rondje kermis doen, als het droog blijft... volgende week hebben ze lekker vakantie.. heerlijk