@particiaa Zoals ik het lees is het ook een hele opgave voor je. Jij zit al met zat dingetjes in je koppie zo te lezen en dat heb je nog je man die je ook even de wind van voren geeft! Ik vind het raar dat hij je therapieen belachelijk maakt, als jij hem steunt met zijn verlies... kan hij lijkt mij, ook wel een beetje begrip voor jou opbrengen :S Ik hoop dat je test morgen alsnog goed uitpakt! En zo niet... gewoon met goede moed verder gaan!! Geef de moed niet op meis Het komt allemaal wel goed. Liefs Mandy
patricia, jammer dat je man zo doet tegen jou. wat natuurlijk wel een beetje te verstaan is maar toch. hopelijk krijg je morgen een positieve test en dan ook een baby in juli. manny, een ovulatietest is echt heel makkelijk hoor vooral als je niet elke maand dezelfde cyclus hebt. ik begin meestal te testen 2 dagen voor mijn ei en dan wanneer het streepje nog niet heeel duidelijk maar toch duidelijk genoeg is dan is het het moment om te klussen. dan mag je de kaarsjes uithalen en je sexy slipjes
@Grace, Oke dus het is eigenlijk net zo makkelijk als een zwangerschapstest Mocht het deze maand dan toch niet raak zijn.. ga ik dat ook zeker proberen En dat van die kaarsjes en sexy.... dat klinkt me man als muziek in de oren hahaha Welke man niet he
ja hoor echt doen!!! mijn man vind dit ook een heerlijke periode behalve als ik dan vertel dat ik ongi werd dan komt hij groen omdat hij dan weet dat het tot aan de eisprong niets zal worden haha. vanaf nu is het ook weer elke dag zijn vitaminetjes slikken en controle op bad en douche dat ze niet te heet zijn en al de strakke broeken verstop ik dan ook. dus dat vind hij dan weer niet zo fijn.
Haha... Zo te horen is hij al helemaal voorbereid op alles Voor de hoeveelste ronde zijn jullie?? Gr.
Ik wil dat mijn vriend stop met roke meer gaat sporten en minder troep eet maar volgens mij kan ik dat vergeten haha!! krijg er wel een grote scheldpartij voor terug,, ik wil ook graag door voor een 2de!! maar de sex ligt niet echt op een hoog pitje de zin is er een btje uit!! TIPS?????????? liefs
manny, wij beginnen eigenlijk pas. ik neem wel al jaren geen pil meer. voor mijn eerste dochter hebben we met vruchtbaarheidsbehandelingen gewerkt en na bijna 3 jaar en een paar duizenden euro's zwanger geworden. na de bevalling nam ik geen voorbehoedsmiddelen omdat we wel snel terug zwanger wilden worden. nu beginnen we pas terug ECHT begrijp je (met ovulatietesten en uitrekenen enzo). poppie, zoals ik al zei je kan altijd een leuk setje gaan kopen een beetje uitdagend, kaarsjes branden lekker ruikende massage olie gaan halen enzo bij mijn man werkt dat in 1 seconde. anders kun je hem ook gewoon dwingen ( grapje )
haha ik hoef maar wt uit trekken en hij ligt boven op me!! het ligt aan mij,, we willen wel een 2de allebei,, maar mijn zin is niet zo hoog weet niet hoe het komt!!,, en wil niet gaan sexen om het zaadje alleen (dat kan ik niet)
Zo wat een verhalen weer.. Patriciaa. beetje lullig dat je man dan zo doet, ook al heeft hij het even moeilijk.. Jij bent er zo wat de dupe van. Dikke knuffel!!! Hier de manier: Rond ei gewoon heeeeel veeeeel seksen !! Is bij Jildou zo gegaan en bij de eerste keer ook !! Hier geen ovu-testen hoor, dan ben je er nog weer meer mee bezig.. Grace hoe groot is de kans dat jij nu via de normale weg zw. wordt? (gewoon benieuwd hoor) ! Verder 2e poppie, hier had ik ook weinig zin, maar sinds we er weer voor gaan, zijn we net konijnen, ik erger dan hij !! Wat bij mij wel zorgt voor minder zin, als ik ff niet lekker in mn vel zit. Zo ik zal de honden zo ff uitlaten. Dochterlief is snotverkouden !!
Vanmorgen weer negatief getest dus de huisarts maar eens opgebeld dat ik bloed wilde laten prikken.... DAT DOEN ZE GEWOON NIET!!!! Ik stond erop, maar nee ik moest maar afwachten. Vroeg ze ook nog eens of dat ik gestopt was met de pil, ja hallo wat denk je zelf, daar kan ik zo boos om worden. Het is al zo frustrerend dat je 6 dagen overtijd bent en geen positieve test hebt gehad en dan ook nog zo'n vraag. Zegt ze ook nog dat mijn klachten ook bij een aankomende menstruatie horen. Ja normaal gesproken hoort dat bij een menstruatie alleen bij mij niet, ik heb nooit klachten voor mijn menstruatie, hup en ik ben het, na mijn bevalling heb ik niet eens buikpijn meer dus ik voel het ook niet eens aankomen. Sinds vanmorgen ben ik er ook nog eens misselijk bij. Ik had ook niet gegeten want stel dat ik bloed mocht laten prikken dan moest ik wel nuchter zijn, dus ook nog eens voor niets extra misselijk geweest. Ik vroeg wanneer ze dan wel een bloedtest deden, nou eigenlijk nooit. tsss Wat moet ik nu doen? Afwachten dat weet ik wel, maar kan ik niets iets anders doen? Ik weet het echt niet meer hoor en mijn tranen zitten nu wel behoorlijk hoog. x Linda
goedemorgen Jeetje linda, ik begrijp je.. zou gewoon langsgaan, aan de telefoon schepen ze je iets makkelijker af dan dat je daar staat..misschien dat dat een bloedtest opleverd..ik weet niet meis, vind het ieder geval erg vervelend voor je! @ all.. pff ik snap er niets meer van, werd zaterdag ongesteld, en het verschil was dat ik nu al dik 2 weken klachten had, nu vond ik myn menstruatie toch anders, maar goed weet ik veel.. wel hele tijd die lage rugpijn maar niet buikpijn... gistermiddag, al vrij vroeg, ging even maandverbandje verschonen.. niets..nada.. geen bloed..heel soms beetje bloed bij afvegen maar daar heb je het mee gehad.. ben nooit maar 1.5 dag ongesteld.. heb nog steeds pijnlijke borsten enz..erg vreemd allemaal, kijk het ff paar daagjes aan anders toch maar een bezoekje aan de dokter... miskraam lijkt me sterk.. had zelfs minder buik/rugpijn dan gewoonlijk.. maar ik ga dr vanuit dat me cyclus gewoon een beetje in de war is..door de kou ofzo hahaha...
@Brenda, sommige vrouwen die zwanger zijn worden rond hun verwachtte menstruatie toch 'ongesteld'. Kijk ff wat er de komende dagen gebeurt en anders nog een testje doen? Tja langsgaan vind ik ook zoiets, moet ik Bas weer uit bed halen en het bloed laten prikken is bij ons maar tot 10.00 uur. dus nu heeft het weinig zin.
@Grace20, ik lees dat je van de eerste zwanger bent geworden dmv vruchtbaarheidsbehandelingen, mag ik vragen welke? Ik heb zo om 11.30 uur mijn 2e IUI. Vanmorgen om 07.45 al even een potje met 'spul' van mijn vriend naar het ziekenhuis gebracht. Hopelijk zitten hier heel veel goeie zaadjes in. Is wel raar hoor, ik zit dan beneden met mijn zoontje Luca en geef hem zijn pap en mijn vriend zit dan boven te..............(dat kun je zelf wel invullen) Wij hebben juist bewust gekozen bij de tweede om 'gewoon' weer via IUI zwanger proberen te raken en het dus niet eerst zelf te proberen. Ik heb trauma's over gehouden aan de periode dat we op commando moesten klussen, ovulatietesten gebruikten en temperatuurden. Dat heeft 2,5 jaar geduurd dus het idee alleen dat ik weer zelf mijn eisprong in de gaten moest houden bezorgde mij al slapeloze nachten. Nu klussen we gewoon wanneer we zin hebben en laten de hormonen en het ziekenhuis al het werk doen. Veel liefs nataly
haha moest toch wel ff lachen over hoe je het opschrijft..maar ik snap je gevoel erbij, is idd wel even vreemd al is het vrij normaal @ linda, ja klopt heb het bij me zwangerschap ook gehad, tot 6.5 mnd toe maar dat waren gewoon net echt ongesteldheids weekjes..gewoon iedere x dag of 4/5.. ik w8 idd gewoon ff rustig af..
@Nataly, Spannend hoor, en hierna moet je dan 2 weken afwachten totdat je kan testen? Snap heel goed dat je die stressperiode achter je wilt laten. haha das inderdaad wel apart, jij beneden met Luca en je vriend boven te jeweetwelle. Veel succes vandaag! x Linda
@brenda, toen ik zwanger was heb ik 4 maanden lang rond mijn 'menstruatie' twee dagen lang wat bloedverlies gehad. Ik dacht iedere keer dat het mis was of ging maar mijn gyn vertelde inderdaad dat veel vrouwen bloedverlies hebben rond de dagen dat ze eigenlijk ongesteld zouden zijn terwijl ze zwanger zijn. Kijk het nog even aan en doe anders toch een test. Veel liefs