Wat schrijven jullie veel , kan het bijna niet bijhouden met terug lezen Mijn 2e IUI is goed gegaan, had 11,3 miljoen goede zaadjes die ingespoten zijn. Van mijn zoontje ben ik met 4,1 miljoen zwanger geworden. Moest wel heeeeeeeeeel lang wachten in ziekenhuis, had om 11.30 uur de afspraak en was pas om 12.20 aan de beurt, pfffffff! Nu twee weken wachten en tot die tijd elke dag 3 hormoontabletten inbrengen voor een goede innesteling en de juiste dikte van het baarmoederslijmvlies. Je moet er wat voor over hebben. Veel liefs Nataly
Cindy: Ik was binnen 2 maanden zwanger van Jop, dus erg snel. ben ook benieuwd hoe het nu gaat lopen. x Kim
@Nataly, ja schrijven veel hier he....is moelijk om bij te houden zo, he wat super!! Wel lang moeten wachten, is ook altijd zo gezellig in een zk... Ben eens beneiuwd dan.succes!! @Kim, wij zijn de eerste keer ook zo snel zwanger geworden...spannend he, het is weer niet zo leuk allemaal. En moet zeggend at ik weer net zo weinig geduld heb, haha Heb ik net niet iets gelezen van jou...over eisprong of zoiets?
Cindy: ja klopt, ik kan nu nog niets zeggen van me cyclus, moet nog gewoon af wachten, had daar een vraag over maar we hebben zelf al besloten we het gewoon wel zien hoe het loopt. x
Yep doen wij ook, heb nu gewoon lekker veeeeeel sex en dan zal het vast wel weer goedkomen!! Aangezien je de vorige keer snel zwanger was zal het nu toch ook wel goedkomen niet...
zo aardig wat bijgeschreven weer.. ik was ook snel zwanger, zo snel dat ik het niet wist en er totaal niet mee bezig was haha..mss moet ik er gewoon maar weer niet mee bezig zyn al is dat nu makkelijker gezegd dan gedaan haha.. Ook stom eigenlijk, hy kwam dwars door de pil heen en slikte echt netjes de pil op tijd.. de zwaarste nota bene, en nu zonder pil zou je dan denken dat ze er helemaal zo in moeten vliegen.maar niet dus haha.. Ach ja.. tis nog eenbeetje spannend hier... bloedloos nog steeds na 1.5 dag ongi..... einde van de week weet ik dus meer.. hoop ik
Nataly, spannend meis!!! Balen van het lange wachten.. Maar wel superveel spermacelletjes .. Goed gedaan man !!!
Ja, mijn mannetje kan er wat van!!!!!! (lig zelf dubbel van het lachen maar kan dit niet zo goed met de smileys verwoorden die naast het berichtje staan). Hoe zien jullie kindjes er eigenlijk uit. Ik zal een foto van Luca bijvoegen: Veel liefs Nataly
@ Patriciaa, Bedankt meis. Ik hoop dat je over een paar dagen wel positief test!!! @Cindy24 Bedankt! Dit was de 2e ronde... We wilde wel eerder, maar ik moest ten eerste 3mnd wachten omdat ik weer opnieuw ingeent moest worden tegen rode hond. Hierna had ik een hele hevige schimmelinfectie :S Dus aug konden we er eindelijk tegenaan, en we zijn nu heel dankbaar dat het al zo mag zijn @Sam8 Wat een lief poppetje hebben jullie!!! Ik wil ook een foto plaatsen hoe doe ik dit.. Wil nu ook me lekkere mannetje showen natuurlijk x Mandy
Haha dank je, is ook lekker ding !!! Trouwens vindt de andere kerel van zonet ook een lekker ding Bij plaats reactie en dan op het paperclipje klikken en dan gewoon 1 uit je bestand op je pc zoeken