jaa maar ik weet niet zo goed wat voorn cyclus ik moet aanhouden .. 28-35-? en linda .. ziet er naar uit.. dat je morgen goed nieuws hebt. .!
Ik hoop het ook. Ik denk gewoon dat je je langste cyclus aan moet houden. Dan kan het alleen maar meevallen
denk donderdag. Denk nu de hele tijd dat ik ongi ga worden, weet niet waarom. Ik hoor veel verhalen van meiden die dat zeggen terwijl ze wel zwanger zijn dus ik heb hoop. x Linda
ja het zou kunnen want als je eventueel zwanger bent kun je je net zo voelen alsof je ongesteld wordt....
oh en ik wil nu gewoon alweer slapen, mijn ogen vallen bijna dicht terwijl ik toch goed geslapen heb vannacht.
Hallo dames, ik wil ook wel meekletsen als het lukt en mag! Ik zal me ff kort voorstellen: Sam, bijna 25 jaar, moeder van Jildou die dus net een jaar is. We zijn nu in de 2e ronde voor een brusje. Ik moet er wel bijzeggen dat ik nog bv geef en mn cyclus nog wat in de war is geloof ik. Eerste cyclus 23 dagen, toen 27 en laatste was bijna 33.. (werd s avonds laat ongi ) Dus we hebben niet echt een idee hoe en wat en we klussen er wel wat op los !!
Linda, klinkt hoopvol, maar ik heb heeeel vaak gezien en zelf ook meegemaakt dat je dit ook kunt hebben voordat je ongi wordt. En de keren dat ik zwanger raakte, had ik nergens last van van te voren Dus ben wat voorzichtig daarin geworden
Tuurlijk mag je meekletsen. Gezellig! Das inderdaad lastig klussen voor jullie. Misschien kun je ovu testen gaan gebruiken? Als ik ongi moet worden heb ik normaal eigenlijk nergens last van. Ineens is het er. Eerst 1 dag bruinverlies en de dag erna zet het echt door. Nu nog helemaal niets. moet steeds naar de wc toe, ook om te plassen, maar dan kijk ik steeds of ik al bloed zie. Erg he.... Krijg nu ook weer steken in mijn borsten. x Linda
Ja ik normaal ook, maar als we bezig zijn met zw. worden wordt het toch weer anders !! Neej hier geen ovu-testen voorlopig. We hebben de tijd wel. Jildou is net een jaar, genoeg beleefd dus als het nog paar maandjes langer duurt, komt het ook wel goed!
Maaarrrr.. ik wil je gevoel niet de grond in boren hoor !! Het kan ook wel gewoon raak zijn wat ik natuurlijk van harte voor je hoop !!
Dat snap ik haha. En het is gewoon zo, als je zwanger wilt worden voel je vanalles en zie je overal zwangeren.
He sam leuk dat je meekletst!!! Ik ben zelf ook 25 en nu een dochter vaneen jaar en we gaan ook voor een tweede. Heb alweer paar dagen lst van misselijkheid nu krampen en zie net dat ik bruinverlies heb!!! Is erg vevelend he met bv geven want ik heb al twee keer getest terwijl we helemaal niet bezig waren maar je lichaam houd je goed voor de gek! Ook ben ik pas drie keer ofzo ongesteld geweest tijdens de bv maar we zijn nu dus gestopt. Vindt het wel erg fijn dat ik ongesteld wordt nu, krijg je tenminste weer een cyclus! Maar het kan ook net zo goed al raak zijn want je weet helemaal niet wanneer je eisprong is geweest, ik denk het helemaal niet dat ik al zwanger ben maar bij mijn eerste heb ik ook bruinverlies gehad. Wacht maar af of het doorze waar ik wel vanuit ga en dan kan het echt beginnen.... oefenen doen we al!!!!
Ja herkenbaar Cindy.. Hier ook al paar x getest hoor .. Al had ik al wel een aantal keer 2 dagen bloed verlies.. en dat om de 6 weken.. soort van ongi.. Neej ik ga nog ff door met bv (2maal daags) en dan zien we het wel.
Ja ik was opeens iedere keer misselijk, krampen maar niet ongesteld, en de misselijkheid had ik anders nooit....tja en aangezien je dan niet menstrueerd ben je altijd bang "want stel je voor!!" Nu ben ik weer misselijk, krampen maar wel alleen bruinverlies, ook weer zoiets! Bij mijn eerste zw schap had ik dit ook en was ik dus zwanger, nu weet ik helemaal niet of ik een eisprong heb gehad, ik voel het normaal wel maar ook niet altijd, dus nu zit ik weer te denken "wat als" hahaha het is toch erg he. Denk wel dat ik gewoon nu ongesteld ben dus dat ik wel echt kan gaan "klussen" ben eens benieuwd of het weer zo snel raak is.... kan niet wachten totdat we weer mogen klussen!!!
Haaaiii wij zijn ook bezig voor nummer 2!!!!!! heb als het goed is deze week mijn eisprong, dus spannendndndndndndndnndndnd Hopen dat het voor iedereen snel raak is!!!!! gezellig dit topic
Welkom muis26 leuk he kletsen over zwanger worden!!! Vooral omdat het nu weer zo in je hoofd zit de hele dag!!! Hoelang duurde het bij jullie eerste?!