joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Grace, jeetje heb effe alles gelezen....vreemd!!!
    Ik vindt het fijn voor je dat het nu goed is maar snap het niet eigenlijk. Had hij er niet eerst over kunnen praten ipv meteen te zeggen dat hij weggaat?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh gelukkig Grace!!

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Grace...
    Gelukkig is het zo uitgepraat en blijven jullie gewoon bij elkaar!!

Liefs Mandy

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hebben jullie al ideetjes hoe het tweede kindjes zal heten? of houden jullie dit liever geheim?
    bij ons wordt het voor een meisje fay en voor een jongen ging dit owen worden maar helaas nam een ex vriendin onze jongensnaam al in. ook al wist ze dat we een tweede wilden en dat het als het een jongen werd owen zou heten.

5. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Is prima hoor! Haar geb. datum is: 09-10-2008

Liefs J

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh das lullig Grace!
    Hier staan de namen al aardig vast. De jongensnaam die we voor de eerste hadden blijft staan en de meisjesnaam zijn we ook wel aardig over uit, maar ik vertel dus niet wat het wordt :D !! Net als het geslacht dat we niet willen weten is dit ook een geheimpje :D

7. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi meiden,

Ik zou nog niet echt weten hoe we een tweede kindje willen noemen.
    Onze dochter heet Jelisa dus wil wel iets wat daar mooi bij past. Wil ook geen echte hollandse naam, maar wel iets aparts.
    Erg moeilijk dus nog vind ik....

Nu heb ik eigenlijk nog een hele rare genante vraag:

Zijn er meiden die echt voor een kindje vrijen; ik bedoel: ook als jullie geen zin hebben?
    Of moet er echt wel spanning of passie bij het vrijen aanwezig zijn?
    Dit vraag ik omdat wij nu dus om de dag vrijen, maar soms heb ik helemaal geen zin. En mijn vriend geloof ik ook niet altijd. Dan is het echt zo van: nou, het moet wel even, dus toe maar dan:)
    Dan is het ook een kwestie van een paar minuten en dan zijn we klaar.

Voel me hier niet naar bij ofzo maar dan denk ik: slaan we niet te veel door mbt het vrijen voor een baby?

Liefs J

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jelisa, herken het wel wat hoor. Maar moet zeggen dat als het dan eenmaal zover is dat we 'liggen' dat ik ook wel ontzettend veel zin heb :D !!

9. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    goedemiddag,

Kom net weer uit me bed gerold... Ik ben al de hele morgen misselijk.. Blegh..:(

grace...gelukkig is het weer goed meis! was wel even schrikken...

even bijlezen...

10. Alita

Alita Niet meer actief

He meiden...namen weten wij nog niet maar wordt wel een spaanse naam net zoals de eerste!!

Tja en vrijen voor een kindje, wij doen het gewoon om de dag mischien niet altijd hele erge zin maar inderdaad als je eenmaal bezig bent wordt het altijd weer lekker hahaha.....

@Grace lullig van de vriendin van je ex... ook best wel zielig dat je dat doet, ik zou uit principe al die naam niet gerbuiken als ik dat van jou wist ...

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai hai :)

Wij hadden ook wel vaak seks omdat ik dacht dat we het niet vaak genoeg konden doen :D Mijn man vond dat eigenlijk nooit zo een probleem, maar ik had niet altijd evenveel zin ;) totdat we inderdaad bezig waren :p

Ik heb ook een kennisje en die heeft haar zoontje precies naar de mijne vernoemd en dat vond ik in het begin echt heel erg!! Nu vind ik het nog niet leuk, maar ik kan het toch niet veranderen... en ze moet het wel een hele mooie naam gevonden hebben , denk ik maar ;)

Wij hebben ook al namen voor ons 2e kindje :)
    Ik vertel ze ook niet.
    Hahaha als het een meisje zou worden gebruik ik in ieder geval niet meer de naam die ik zou hebben als silvio een meisje zou zijn.
    Hij zou dan Desteny hebben geheten ;)

x mandy

12. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd evenveel zin heb. Zelfs mijn man niet, maar idd als je eenmaal 'bezig' bent komt de zin vanzelf. Rond mijn eisprong krijg ik altijd wel wat meer zin (ik weet ook niet hoe dat kan)

Hier nog geen ongi te bekennen. Wel wordt ik wat vergeetachtiger. Dagelijkse dingen doe ik inees verkeerd of ik vergeet de helft te doen. pff wordt hier niet vrolijk van.

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Linda dat je rond je eisprong meer zin hebt doet de natuur, handig he!!!
    Pfff nog geen ongi, ik zou testen!!!

14. muisje14

nou dat gaat een beetje lastig, want mijn man heeft de testen verstopt, dat wilde ik graag. Ik ga echt pas zondag testen. Eerder niet. Ik vind het gewoon zo zonde van het geld en daarbij misschien weer een teleurstelling (misschien zondag ook wel, maar dan ben ik 12 dagen overtijd en dan kan ik me er wel bij neerleggen dat ik echt niet zwanger ben)

O ja ik ging net naar de wc en had echt slijmerige/waterige afscheiding (geen bloed of zo dat niet, gewoon kleurloos)
    Wat zou dat nu weer kunnen zijn?

15. Alita

Alita Niet meer actief

AAhhh ja ik snap het wel hoor!!! Ik zou bijna zeggen je eisprong...

16. music4life

music4life Niet meer actief

hmmmm er zit hier duidelijk een menstruatie aan te komen! ik voel het!! nu alleen nog maar wachten

17. Alita

Alita Niet meer actief

aahhh music hoe voel je dat dan? als je eventueel zwanger bent voel je toch hetzelfde?

18. music4life

music4life Niet meer actief

hey lieve cindy
    nou ik voel echt alsof ik ieder moment ongi kan worden
    dat vieze gevoel weetjewel
    ik voel me vies hahahah toen ik zwanger was ,toen voelde ik me niet echt ongi dat gevoel had ik eigg pas toen ik een maandje zwanger was,, heel gek ,,,maar goed we gaan voor de volgende ronde!!! als ik ongi word
    en jij ? hoe is het?

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Linda.. hmmz afwachten... Maar nog ff volhouden hoor!!

Brenda: Had jij bij de eerste ook geen positieve test? Want dan had ik iig wel een bloedtest laten doen :) !!

20. muisje14

ja, dat zou je zeggen (tenminste als je leest wat er staat) Maar je kunt er geen draden van trekken zeg maar. Beetje vies sorry, maar het is slijmerig net als snot (als je verkouden bent) SORRY
    maar dan zonder dat groene haha

Deel Deze Pagina